Heb je niks te doenquote:
er is niets te doen op werk, letterlijk niets. en mn collega is zo awkward sinds mn andere twee collegas weg zijn zijn we dood stil.quote:
Hehequote:Op zondag 4 december 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
er is niets te doen op werk, letterlijk niets. en mn collega is zo awkward sinds mn andere twee collegas weg zijn zijn we dood stil.
wat is daar vaag aan?quote:Op zondag 4 december 2016 19:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ga 'm heel vage vragen stellen dan ofzo. Vraag of hij liever beft of gepijpt wordt
Bef jij liever dan je gepijpt wordt?quote:
Aber niet naar deze sjappie luisterenquote:
Jij wilde je PS verkopen doe niet alsof het zo'n geweldig ding is ahahahquote:
Bemoei je er niet mee jij.quote:Op zondag 4 december 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aber niet naar deze sjappie luisteren
Bite mequote:
ik zei tegen hem zoquote:Op zondag 4 december 2016 19:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ga 'm heel vage vragen stellen dan ofzo. Vraag of hij liever beft of gepijpt wordt
ben nog steeds aan het paniekeren over welke auto ik moet kiezenquote:Op zondag 4 december 2016 19:19 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie je winterbanden er eigenlijk al onder zitten
heb ook verkocht en pro gehaald.quote:Op zondag 4 december 2016 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij wilde je PS verkopen doe niet alsof het zo'n geweldig ding is ahahah
Echt een vlotte jongen dusquote:Op zondag 4 december 2016 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zei tegen hem zo
hou je van kersensnoepjes?
hij zo
eh ja eh....
Heb je er niet al een ondertussen?quote:Op zondag 4 december 2016 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nog steeds aan het paniekeren over welke auto ik moet kiezen
Neem een twingoquote:Op zondag 4 december 2016 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nog steeds aan het paniekeren over welke auto ik moet kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |