zeker wetenquote:Op zondag 4 december 2016 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bef jij liever dan je gepijpt wordt?
Of normaal kaas schavenquote:Op zondag 4 december 2016 19:56 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ken iemand die kan niet eens fatsoenlijk een tosti maken
quote:Op zondag 4 december 2016 19:57 schreef Chai het volgende:
Ben nu benieuwd wat een handige blinde op kookgebied allemaal kan. Ikzelf zou het wsl aan iemand anders moeten overlaten, omdat ik dan een gevaar voor mezelf ben.
jahoor blame othersquote:Op zondag 4 december 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
er is niets te doen op werk, letterlijk niets. en mn collega is zo awkward sinds mn andere twee collegas weg zijn zijn we dood stil.
Was het niet lekkerquote:Op zondag 4 december 2016 19:57 schreef BozeHaas het volgende:
Meisje had voor me gekookt maar ik heb niet alles opgegeten, voel me zo slecht nu
Serveer je niet dagelijks fantastisch voedsel aan Moira?quote:Op zondag 4 december 2016 19:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er vaak geen zin in, maar kan prima koken. Als ik er zin in heb, dan sta ik graag in de keuken.
Ongetwijfeld, Chai weet vast wel iets op te duikelenquote:
Als jij in een spiegel kijkt word de spiegel mat.quote:Op zondag 4 december 2016 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
kijk es in de spiegel zou ik zegge
maar je heb 10230 spiegels nodig om naar jzeelf te kijken
Ik had gisteren gekookt en Noel likte het bord erbij af.quote:Op zondag 4 december 2016 19:57 schreef BozeHaas het volgende:
Meisje had voor me gekookt maar ik heb niet alles opgegeten, voel me zo slecht nu
maar nog is mn sociale leven en romantic leef een heel stuk beter dan die van jouquote:Op zondag 4 december 2016 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
kijk es in de spiegel zou ik zegge
maar je heb 10230 spiegels nodig om naar jzeelf te kijken
Niet elke dag neequote:Op zondag 4 december 2016 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Serveer je niet dagelijks fantastisch voedsel aan Moira?
En diegene heeft het wel geprobeerd te leren met hulp? Lijkt me dat er eerst een waardige poging is gedaan voordat hij tot die conclusie kwam.quote:Op zondag 4 december 2016 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Verder gewoon vrij normaal. Niet het meest heldere licht op aarde overigens.
Wow zou nog schijnheilig aardig blijven doen en zodra ik thuis was niet meer terugappenquote:Op zondag 4 december 2016 19:57 schreef BozeHaas het volgende:
Frank wil wel wat kookcursussen bij je volgenquote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet elke dag neeMaar als ik kook is het bijna altijd goed. Het brandt iig nooit aan.
je bent wel geobserdeerd he met mn social lifequote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
maar nog is mn sociale leven en romantic leef een heel stuk beter dan die van jou
enige waar je over post hier en het klinkt deprimerend, vind je het gek?quote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent wel geobserdeerd he met mn social life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |