abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167111895
Ik ben er bang voor dat het verkondigen van onzin al te normaal wordt gevonden. Dat er in deze reeks ook mensen zijn die er geen reet om lijken te geven of de waarheid wordt gesproken zegt wat mij betreft genoeg.

Als je zelf maar vindt dat je gelijk hebt. Dat is het enige wat er nog toe lijkt te doen. Discussies en debat worden volkomen verziekt door deze houding. Het is eigenlijk hetzelfde wat de internettrolls een jaar of 15 geleden deden. Klinkklare onzin verkopen en hetzelfde mantra blijven afsteken om je discussiepartner te frustreren tot die een keer uit zijn slof schiet en dan de vermoorde onschuld spelen.

Het is treurig.
  maandag 5 december 2016 @ 09:28:27 #202
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167111956
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:10 schreef fixatoman het volgende:

[..]

[..]

Wat vind je zware belastingen? De VS rekent 1 procentpunt minder dan China op niet agrarische produkten. 9% op invoer van agrarische produkten is ook niet extreem. Europa rekent ook zo'n 11% op rijst zo te zien, en Brazilië iets van 10%.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 december 2016 @ 09:28:35 #203
426493 crew  PippenScottie
pi_167111960
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben er bang voor dat het verkondigen van onzin al te normaal wordt gevonden. Dat er in deze reeks ook mensen zijn die er geen reet om lijken te geven of de waarheid wordt gesproken zegt wat mij betreft genoeg.

Het is treurig.
Niet helemaal waar. Dit zijn ook de mensen die het hardst roepen dat Hillary opgesloten moet worden. Je zou zeggen dat ze liegen dus wel een kwalijke zaak vinden.
My friends all drive horses
  Moderator maandag 5 december 2016 @ 09:29:54 #204
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_167111979
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2016 09:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat vind je zware belastingen? De VS rekent 1 procentpunt minder dan China op niet agrarische produkten. 9% op invoer van agrarische produkten is ook niet extreem. Europa rekent ook zo'n 11% op rijst zo te zien, en Brazilië iets van 10%.
Dat interesseert hem allemaal geen reet denk ik. Ik denk dat hij zelfs nog zou staan te juichen als Trump een scheet in zijn mond zou laten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 5 december 2016 @ 09:30:27 #205
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167111983
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:23 schreef Mystikvm het volgende:

Paul Ryan over het gelieg van Trump op Twitter:
quote:
“It doesn’t matter to me. He won the election,” he said. “The way I see the tweets you’re talking about, he’s basically giving voice to a lot of people who have felt that they were voiceless. He’s communicating with people in this country who’ve felt like they have not been listened to. He’s going to be an unconventional president.”

“Who cares what he tweeted, you know, on some Thursday night, if we fix this country’s big problems?” he added. “That’s just the way I look at this.”
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_167112076
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:28 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Dit zijn ook de mensen die het hardst roepen dat Hillary opgesloten moet worden. Je zou zeggen dat ze liegen dus wel een kwalijke zaak vinden.
Dat zou je zeggen, maar gezien hun totale gebrek aan kritiek op uitspraken van Trump blijkt maar weer dat die obsessie met de waarheid nogal selectief was. Nu hun favoriete kandidaat heeft gewonnen is het spreken van de waarheid ineens niet meer van belang. Nu moet alles wat hij zegt verdedigd worden want om de één of andere reden is het normaal om een wereldleider als een soort popster te zien die met lof en liefde overladen moet worden in plaats van behandeld als een politicus die je altijd kritisch en met argwaan moet benaderen.

Deze mensen leven in de waan dat politiek een soort populariteitswedstrijd is waarin je helemaal fan bent van een kandidaat, en de ander op elk punt moet verguizen. Die snappen niet dat mensen die Trump een pathologische leugenaar vinden misschien helemaal geen fan van Clinton waren en dat ze haar met evenveel argwaan hadden bekeken. Omdat dat is wat je behoort te doen als burger. Een betrokken burger bekijkt haar leiders altijd kritisch. Maar we zijn blijkbaar in een tijdperk beland waarin iedereen die het establishment zegt te willen bestrijden als een soort onfeilbaar goddelijk figuur wordt gezien.
pi_167112116
Zolang Trump keihard blijft liegen mag, of eigenlijk moet, men hem blijven aanpakken in de pers. Zijn kiezers gaan het ook doen als hij niet levert wat hij beloofde. Niet iedereen die op hem stemde is een die-hard racistische alt-right christenfundamentalist. En zijn keuzes lijken tot nu toe niet echt in het voordeel van deze mensen te zijn.
pi_167112375
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 16:53 schreef antiderivative het volgende:
Volgende week meer ontmoetingen met enkele Democrats voor mogelijke posities. Heidi Heitkamp is 1 van de namen, eerder waren er o.a. Tulsi Gabbard en Michelle Rhee die positief uit de gesprekken kwamen.

En Preet Bharara blijft aan als US Attorney onder Trump
aanvulling, ook:

Joe Manchin (Democrat) is in de running voor een positie (Sec. of state of Energy Sec.)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  Redactie Games maandag 5 december 2016 @ 10:35:59 #209
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167112883
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 03:10 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Daarvoor moet hij toestemming hebben van senaat en congres.
Maar aangezien de Republikeinen in allebei een meerderheid hebben, denk ik niet dat dit echt een obstakel gaat worden.

Anti-Trump media zoals de New York Times en de Washington Post zijn ook vrij positief over Mattis.
Ik dacht dat het HoR, ook de republikeinen, een hekel hadden aan Mad dog.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 5 december 2016 @ 10:52:54 #210
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167113207
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:41 schreef Ulx het volgende:
Zolang Trump keihard blijft liegen mag, of eigenlijk moet, men hem blijven aanpakken in de pers. Zijn kiezers gaan het ook doen als hij niet levert wat hij beloofde. Niet iedereen die op hem stemde is een die-hard racistische alt-right christenfundamentalist. En zijn keuzes lijken tot nu toe niet echt in het voordeel van deze mensen te zijn.
Dat is de Republikeinse strategie. Al decennia kan die partij rekenen op een brede steun uit juist die lagen van de bevolking die het minst te winnen hebben met een Republikeins bewind.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167113426
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 03:10 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Daarvoor moet hij toestemming hebben van senaat en congres.
Maar aangezien de Republikeinen in allebei een meerderheid hebben, denk ik niet dat dit echt een obstakel gaat worden.

Anti-Trump media zoals de New York Times en de Washington Post zijn ook vrij positief over Mattis.
In de senaat is nog steeds een supermeerderheid vereist voor dergelijke benoemingen. Er is dus wel degelijk steun van de Democraten nodig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167113819
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 10:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is de Republikeinse strategie. Al decennia kan die partij rekenen op een brede steun uit juist die lagen van de bevolking die het minst te winnen hebben met een Republikeins bewind.
Niet echt gezien de redelijk kleine meerderheid die Trump had in die paar staten in het midden-westen. Interviews met de bewoners daar gaven aan dat ze Trump een hooguit jaartje geven voor om de economische achteruitgang te om te keren.
  maandag 5 december 2016 @ 11:22:02 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167113896
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 11:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet echt gezien de redelijk kleine meerderheid die Trump had in die paar staten in het midden-westen. Interviews met de bewoners daar gaven aan dat ze Trump een hooguit jaartje geven voor om de economische achteruitgang te om te keren.
Het midwesten stemt al decennia Republikeins.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 5 december 2016 @ 11:44:10 #214
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167114420
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2016 09:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat interesseert hem allemaal geen reet denk ik. Ik denk dat hij zelfs nog zou staan te juichen als Trump een scheet in zijn mond zou laten.
Mooie beeldspraak hoor. :N Beetje ranzig maar goed, ieder zijn ding... Wat een bijdrages lever jij :{w
2019: The Great Awakening
  maandag 5 december 2016 @ 12:15:10 #215
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167115232
Ben Carson wordt minister van Volkshuisvesting.
De man woont in een huis, dat is zo'n beetje z'n ervaring. Hij is ook briljant neurochirurg, zet hem dan in ieder geval op volksgezondheid. :{.
  Moderator maandag 5 december 2016 @ 12:15:12 #216
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_167115234
Nog wat nieuws over de pizzacomplotidioten:
Gewapende man 'onderzoekt' restaurant na nepnieuws over Clinton
  Moderator maandag 5 december 2016 @ 12:15:50 #217
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_167115253
quote:
15s.gif Op maandag 5 december 2016 12:15 schreef Dagonet het volgende:
De man woont in een huis, dat is zo'n beetje z'n ervaring. Hij is ook briljant neurochirurg, zet hem dan in ieder geval op volksgezondheid. :{.
Dat is 'draining the swamp' jongen!
  maandag 5 december 2016 @ 12:20:22 #218
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167115360
quote:
8s.gif Op maandag 5 december 2016 12:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat is 'draining the swamp' jongen!
Oh ja, da's waar ook, expertise en ervaring zijn verboten!
Morgen begin ik als piloot op een 747!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 december 2016 @ 12:29:54 #219
426493 crew  PippenScottie
pi_167115565
quote:
Urban development gaat over inner cities. In binnensteden wonen zwarte mensen. Ben Carson is zwart.

Zo simpel kan het zijn.
My friends all drive horses
  maandag 5 december 2016 @ 12:34:25 #220
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167115656
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 12:29 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Urban development gaat over inner cities. In binnensteden wonen zwarte mensen. Ben Carson is zwart.

Zo simpel kan het zijn.
Ach, natuurlijk! En hij heeft ook ervaring met tienerzwangerschappen want z'n moeder was 13 toen ze trouwde! En is zelf ook in zo'n ghetto opgegroeid!

Hehe, toch nog een ervaringsdeskundige!
pi_167115671
quote:
Ja, net als Plasterk. Woont binnen de Nederlandse grenzen en is misschien een keer op vakantie naar Aruba geweest en wordt vervolgens minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
  maandag 5 december 2016 @ 12:36:13 #222
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167115693
quote:
15s.gif Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ja, net als Plasterk. Woont binnen de Nederlandse grenzen en is misschien een keer op vakantie naar Aruba geweest en wordt vervolgens minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat soort dingen in Nederland niet belachelijk vind. Het ene jaar onderwijs, het volgende jaar wat anders, want je bent overal goed in.
pi_167115695
quote:

[..]

Bijna hetzelfde inderdaad.
  Moderator maandag 5 december 2016 @ 12:38:31 #224
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_167115732
quote:

[..]

Bedankt voor je bijdrage.
pi_167115953
quote:

[..]

Had hij in het buitenland moeten wonen om minister van binnenlandze zaken te kunnen worden?
pi_167116978
http://www.politico.com/m(...)gal-marijuana-214501

Lastig. Hebben de staten besloten wiet te legaliaeren voor medicinaal en soms recreatief gebruik, wil Sessions de War on Drugs weer opstarten en vanuit het verre DC besluiten dat de staten het niet meer mogen.

Het is ondertussen flinke industrie geworden, dus moet Trump en Co de mensen in deze branche werkloos maken of niet?
pi_167117077

Eerder sprak Trump al met Bob Woodson, "the godfather of neighborhood-based organizations". Waarschijnlijk zal ook hij een (adviserende) rol gaan spelen.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167121947
EXCLUSIVE: ISIS declares WAR on Trump's inauguration day calling it 'BLOODY FRIDAY'

ISLAMIC STATE is planning a 'Bloody Friday' assault on the SAME DAY as Donald Trump is inaugurated as US president, it can be revealed.

http://www.express.co.uk/(...)ump-inauguration-day
  maandag 5 december 2016 @ 17:26:30 #229
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167122564
The Daily Express, waar op de voorpagina nu de voorspellingen van Nostradamus staan voor 2017.
  maandag 5 december 2016 @ 17:43:50 #230
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_167123010
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2016 17:26 schreef Dagonet het volgende:
The Daily Express, waar op de voorpagina nu de voorspellingen van Nostradamus staan voor 2017.
Nee erger, Madelaine McCann nieuws :')

en FOG WARNING: Plume of toxic winter smog to engulf UK in 24 hours sparking breathing fears. nou weet niet of de UK er morgen nog wel is hoor :')

edit: 9/11 conspiracy nieuws ook. jezus wat graftakken site zeg.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_167123019

http://www.dailymail.co.u(...)-twitter_dailymailus

quote:
Twitter helped Trump's campaign triumph, so we'd better get used to government by 140 characters. And if the press and political elite hate it, then tough Twitty!

‘Twitter helped win me the election,’ President-elect Donald Trump told me when we spoke two weeks ago.

He cited his extraordinary army of 16 million followers on the social media platform as one reason (he has almost as many on Facebook). Each follower represented a potential voter he could talk to directly on a daily, or hourly basis – in exactly the way he wanted.

The second reason, he said, was his ability to set the news cycle for a day with one solitary tweet.

He particularly loved the fact, as a businessman, that it costs him absolutely nothing; Twitter is the ultimate marketing tool.

Since the election, Trump has continued to set America ablaze with his tweets; from his calls for the musical Hamilton to be boycotted and flag-burning to be criminalised, to his angry attacks on Saturday Night Live, defense of his contentious phone call with Taiwan, and mockery of China’s hypocrisy.

Donald Trump, seen here over the weekend, told me shortly after the election that Twitter helped him win and that it is brilliant as it is free

Since the election, Trump has continued to Tweet away. He's called for Hamilton to be boycotted and flag-burning to be criminalised, and every time the same 10-part pattern unfolds and the whole thing starts again.

Each episode followed a familiar 10-part pattern:

1) Trump posts an inflammatory, highly opinionated tweet.

2) The media goes nuts.

3) Trump’s tweet then dominates the news all day.

4) The media demands he stops tweeting because it’s ‘un-presidential.’

5) Trump ignores them.

6) Conventional politicians demand he stops tweeting because it’s un-presidential.’

7) Trump ignores them too.

8) Trump wakes up next morning to every paper and cable news show talking about his tweet.

9) Trump chuckles to himself.

10) Trump tweets again.

Repeat.

As someone who also loves Twitter and has also been known to stir the pot with incendiary tweets to gain attention (‘We do it the same way!’ Trump chuckled on our phone call), I am in awe of his absolute mastery of the medium.

I’m also flabbergasted at just how dumb much of the American media has been, and continues to be, in letting Trump play them in such an obvious way.

Every time they throw their high-minded journalistic toys out of their strollers at one of his tweets, Trump wins.

His brand thrives on the oxygen of TV coverage, newspaper headlines and the media’s faux outrage.

It always has.

And he sees absolutely no reason to stop now just because he’s about to become President of the United States.

In fact, the more these pompous New York and Washington elites, and celebrities still weeping over their beloved Hillary’s loss, all scream at him to stop and be ‘more presidential’, the more he tweets.

‘Why should I listen to any of them?’ he asks himself, ‘when I won by ignoring their advice throughout the election?’

I couldn’t agree more.

All this guff about Trump’s tweets being ‘un-presidential’ is precisely that: guff. (Note to my American friends: ‘Guff’ is an 18th Century English word denoting a whiff of a bad smell, in the context of someone spouting ‘foolish talk’.)

The whole point of Trump’s tweets is that they are as far removed as humanly possible from the way any ‘normal’ president or politician would ever speak in public.

All this foolish talk about Trump’s tweets being ‘un-presidential’ is ridiculous. The whole point of Trump’s tweets is that they are far removed from the way any ‘normal’ president or politician would ever speak in public. They’re brash, direct, funny and occasionally breathtakingly rude

They’re brash, direct, funny, abrasive, confrontational, and occasionally breathtakingly rude and offensive.

In other words, they’re utterly authentic. That’s exactly what Trump is like in real life. He is, therefore, simply being himself.

Contrast this with the incredibly boring, politically correct tweets posted by 99% of politicians around the world, all carefully crafted to cause zero, potentially vote-losing offence to anyone.

Trump doesn’t give a monkey’s cuss about causing offence. He calls it as he sees it.

His tweets are also beautifully constructed for maximum impact.

Love him or hate him, there’s nobody else in the world more skilled at launching a devastating 140-character missile into cyberspace than Donald Trump.

Which is no mean feat given he’s a 70-year-old man who doesn’t even use a computer.

If you follow Trump’s Twitter feed as assiduously as I do (it’s a two-way street, I’m one of only 41 accounts that Trump himself follows back) then you can’t help but be impressed by his output.

Corey Lewandowski, Trump’s campaign manager for much of the race, told me recently he believed his old boss had three dominant virtues which enabled him to win: a) Utter fearlessness b) Huge stamina c) Ruthless competitiveness.

The same trifecta of traits can be seen in his tweeting.

Trump goes after everyone from John McCain to the Pope. He doesn’t care who it is; if they whack him, he’ll whack them back twice as hard.

He never seems to sleep, sometimes tweeting at midnight, 3am and 6am.

And demonstrably, he’s absurdly competitive.

Trump’s tweets are strictly for winners, not losers.

Every word is thumped out with a punch of defiance and aggression.

Not for Trump the niceties of dancing like a butterfly, like his boxing hero Muhammad Ali. For him, it’s all about stinging like a bee.

It’s a pugilistic style that thrills his fans, enrages his enemies and baffles his opponents into paralysed impotence.

Hillary Clinton tried to match Trump tweet-for-tweet during the election when she realised she was being out-gunned but her tweets, the personal ones signed by ‘H’, were woefully dull, worthy and uninspiring

Hillary Clinton tried to match Trump tweet-for-tweet during the election when she realised she was being out-gunned on social media.

But her tweets, the personal ones signed by ‘H’, were, by comparison, woefully dull, worthy and uninspiring.

The marked contrast between the shackled ghost of Washington past and the unshackled ghost of Washington future was glaring.

Trump dispatched his 17 rivals for the Republican nomination in similar fashion, using Twitter as a persistently savage stick to point out their flaws, goad them into inappropriate responses and big up his own credentials for president.

He destroyed them all.

For the past 18 months, Trump has led us all on a merry Twitter dance.

It hasn’t always been pretty, it’s sometimes been unacceptable, but it has also been staggeringly successful.

In the process, he’s become the first US political figure (I can’t bring myself to ever call Trump a politician) to use social media as a dynamic, vote-winning, rival-defeating, rampaging, 24/7 battering ram that commands attention, airwaves and headlines on an unprecedented scale.

More importantly, it enables him to keep up a constant dialogue with millions of supporters who think he’s talking directly to them.

It’s hard to imagine a more powerful weapon for anyone in high office.

So my message to President-elect Trump is simple: carry on tweeting, don’t change your style, and continue to infuriate your mainstream haters.

This is exactly why you got elected.

pi_167123127
Een aantal bezoekjes aan Trump Tower morgen:

Terry Branstad (Iowa Governor)
Muriel Bowser (DC Mayor)
Laura Ingraham (Radio host)
Rex Tillerson (CEO Exxon Mobil)

Zoals al eerder aangegeven, Branstad staat op de lijst om Ambassadeur in China te worden. Is bovendien een persoonlijke vriend van Xi Jinping.

Ivanka zal vandaag praten met Al Gore over climate change.

Net aangekomen in Trump Tower:

[ Bericht 16% gewijzigd door antiderivative op 05-12-2016 17:58:07 ]
pi_167123212
Hij loopt lekker tegen China tekeer te gaan. Gelukkig lijken ze hem (nog) niet al te serieus te nemen. De Chinezen noemden zijn naam niet eens in hun reactie op de laatste tweetburst, maar het is niet handig om aan twitterdiplomatie te gaan doen denk ik. Je kunt in 140 tekens niet altijd alle nuances kwijt.
pi_167123269
Wat doet Ivanka er nog bij? Die gaat toch zijn bedrijf runnen?
  maandag 5 december 2016 @ 17:55:56 #235
78918 SeLang
Black swans matter
pi_167123281
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_167123296
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:53 schreef Ulx het volgende:
Hij loopt lekker tegen China tekeer te gaan. Gelukkig lijken ze hem (nog) niet al te serieus te nemen. De Chinezen noemden zijn naam niet eens in hun reactie op de laatste tweetburst, maar het is niet handig om aan twitterdiplomatie te gaan doen denk ik. Je kunt in 140 tekens niet altijd alle nuances kwijt.
het zal even wennen zijn. Een potus die niet letterlijk buigt voor de saudis en niet eerst aan China toestemming vraagt of hij de telefoon mag opnemen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_167123462
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 17:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

het zal even wennen zijn. Een potus die niet letterlijk buigt voor de saudis en niet eerst aan China toestemming vraagt of hij de telefoon mag opnemen
Doe niet zo simpel, de verkiezingen zijn voorbij. Hij zou het hiermee zijn eigen ministers gewoon moeilijk maken. Hebben die als profs een verdrag over het een of ander klaar ter ondertekening, komt Trump aan met een tweetburst over een of ander detail dat hem niet aanstaat. Dat gaat niemand wat aan hebben.
pi_167123542
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Doe niet zo simpel, de verkiezingen zijn voorbij. Hij zou het hiermee zijn eigen ministers gewoon moeilijk maken. Hebben die als profs een verdrag over het een of ander klaar ter ondertekening, komt Trump aan met een tweetburst over een of ander detail dat hem niet aanstaat. Dat gaat niemand wat aan hebben.
de tijd zal het leren

Die derde wereldoorlog die monolith en consorten voorspelden is er ook niet gekomen dus ik denk dat het wel gaat loslopen
pi_167123564
Hij is dan ook nog geen president.
pi_167123598
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 18:08 schreef Ulx het volgende:
Hij is dan ook nog geen president.
dus dan gaat het alsnog gebeuren?
pi_167123624
Maar iedereen tegen je in het harnas jagen lijkt mij persoonlijk niet erg handig. Hoe stoer het Breitbartvolk dat ook een tijdje zal vinden.
pi_167123651
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 18:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dus dan gaat het alsnog gebeuren?
Ik hoop het niet. Het is tenslotte geen bankroet waar Trump zich uit kan frauderen.
  maandag 5 december 2016 @ 18:14:41 #243
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167123681
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:55 schreef Ulx het volgende:
Ivanka bedeelt zich een beetje de First Lady rol toe.
Je ziet trouwens wel vaker, als één van de ouders bejaard is, en niet meer helemaal bij de pinken, dat de kinderen er dan bovenop zitten.

Laten ze hem maar eens testen op Alzheimer, zou een heleboel aan temperament verklaren.
pi_167123772
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:55 schreef Ulx het volgende:
Want Ivanka kan en mag niet luisteren naar een kerel die een powerpoint presentatie geeft?

Hij moet eerst door de keuring voordat hij bij de grote baas mag komen, als ie daar al ooit gaat komen.
pi_167124765
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 18:19 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Hij moet eerst door de keuring voordat hij bij de grote baas mag komen, als ie daar al ooit gaat komen.
Dat lijkt me een vreemde en arrogante houding voor iemand die geacht wordt de beslissingen te nemen. De VS is een land, geen bedrijf waar je alles kunt delegeren. Hij zal zich toch moeten gaan informeren. Vuistdikke langdradige dossiers over saaie onderwerpen die hem niet boeien gaan lezen. Eindeloos schipperen tussen allerlei conficterende belangen en als je daarover wat besluit gelijk worden afgemaakt door hele groepen mensen. En maar afwegen wat goed is voor de korte en de lange termijn.

Niemand beweert tenslotte dat het een leuke baan is.
pi_167125167
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 19:09 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat lijkt me een vreemde en arrogante houding voor iemand die geacht wordt de beslissingen te nemen. De VS is een land, geen bedrijf waar je alles kunt delegeren. Hij zal zich toch moeten gaan informeren. Vuistdikke langdradige dossiers over saaie onderwerpen die hem niet boeien gaan lezen. Eindeloos schipperen tussen allerlei conficterende belangen en als je daarover wat besluit gelijk worden afgemaakt door hele groepen mensen. En maar afwegen wat goed is voor de korte en de lange termijn.

Niemand beweert tenslotte dat het een leuke baan is.
Niemand beweert dat er ook een 'conflict of interest' is, al zullen enkele anti-trumpers dat niet na laten.

Er zijn geen conflictrerende belangen als het gaat om een powerpoint van Al Gore en ook niets 'highly confidential'. Hij doet dat immers dagelijks aan jan en alleman. Dus ook voor Ivanka. Hij is een activist.

Volgens velen hier was het klimaat toch slecht af bij Trump? Hij had hem dus ook gewoon kunnen negeren, maar in plaats daarvan stuurt hij dus een uitnodiging om naar NY te komen. Als hij formeel gaat spreken met Gore zal dat met zijn team zijn.
pi_167125421
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:49 schreef antiderivative het volgende:
Een aantal bezoekjes aan Trump Tower morgen:

Terry Branstad (Iowa Governor)
Muriel Bowser (DC Mayor)
Laura Ingraham (Radio host)
Rex Tillerson (CEO Exxon Mobil)

Zoals al eerder aangegeven, Branstad staat op de lijst om Ambassadeur in China te worden. Is bovendien een persoonlijke vriend van Xi Jinping.

Ivanka zal vandaag praten met Al Gore over climate change.

Net aangekomen in Trump Tower:
[ afbeelding ]

Plus enkele namen voor vandaag:

Allen West (Fmr. member of the House, retired U.S. Army Lieutenant Colonel)
Randy Forbes (Rep. of Virginia)
Debra Yang (Fmr. US Attorney)
Kevin Cramer (Rep. of North Dakota)
pi_167125822
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 19:25 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Niemand beweert dat er ook een 'conflict of interest' is, al zullen enkele anti-trumpers dat niet na laten.

Er zijn geen conflictrerende belangen als het gaat om een powerpoint van Al Gore en ook niets 'highly confidential'. Hij doet dat immers dagelijks aan jan en alleman. Dus ook voor Ivanka. Hij is een activist.

Volgens velen hier was het klimaat toch slecht af bij Trump? Hij had hem dus ook gewoon kunnen negeren, maar in plaats daarvan stuurt hij dus een uitnodiging om naar NY te komen. Als hij formeel gaat spreken met Gore zal dat met zijn team zijn.
Zit Ivanka in zijn team of niet? En runt ze zijn business of niet? Wat bekokstoven ze daar allemaal achter gesloten deuren? Waarom roeptoetert hij dat de opwarming van de planeet een chinese hoax is als experts anders beweren maar lijkt hij zijn dochter die geen expert is wel te geloven? Wat is die Trump voor een rare kerel? Heeft hij wel verstand van het land runnen?
pi_167126557
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 19:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zit Ivanka in zijn team of niet? En runt ze zijn business of niet? Wat bekokstoven ze daar allemaal achter gesloten deuren? Waarom roeptoetert hij dat de opwarming van de planeet een chinese hoax is als experts anders beweren maar lijkt hij zijn dochter die geen expert is wel te geloven? Wat is die Trump voor een rare kerel? Heeft hij wel verstand van het land runnen?
12D chess player ;)
pi_167127135
Wow, hoe racisme zich ook begeeft onderling onder zwarte mensen
Obama zei ook al zoiets raars tijdens de verkiezingen voor Clinton.

tariqnasheed twitterde op maandag 05-12-2016 om 18:19:09 It seems the only reason Ben Carson was chosen as Trump's Secretary for Housing & Urban Development is because Ben kinda looks "urban" reageer retweet
pi_167128421
Ach, Trump ging de binnensteden weer great maken. Als het Carson niet lukt met zijn chirurgenervaring kan Trump altijd zeggen dat hij een neger heeft ingezet. Winning!
pi_167129061
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is wel hoe de wereld tegenwoordig werkt alles moet in 140 tekens, facebook, snapchat oid. Is het langer dan komt het volgende alweer voorbij
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_167129182
In Designated Survivor is de housing minister de nieuwe president maar om Carson nu de zwarte Piet toe te schuiven..
pi_167129601
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 21:11 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat is wel hoe de wereld tegenwoordig werkt alles moet in 140 tekens, facebook, snapchat oid. Is het langer dan komt het volgende alweer voorbij
Ik betwijfel of de leiders van andere landen het daarmee eens zijn. Zowel Taiwan's als Mexico's leiders hebben Trump's tweets meteen weerlegd toen hij kolder verkondigde. Die hebben natuurlijk gewoon lak aan de achterban van de POTUS.
pi_167129638
realDonaldTrump twitterde op maandag 05-12-2016 om 17:00:27 If the press would cover me accurately & honorably, I would have far less reason to "tweet." Sadly, I don't know if that will ever happen! reageer retweet
Is die Nancy niet familie van Michiel Vos?
Ook een beetje een kreng a la HRC?

NancyPelosi twitterde op maandag 05-12-2016 om 15:47:41 Our country deserves a HUD Secretary with the relevant experience. Dr. Carson is a disturbingly unqualified choice.... https://t.co/OUZV1D9AeS reageer retweet
pi_167130194
Wat een ontzettende jankbal is Trump toch. Hoe oud is die gek? Iedereen weet toch dat de pers alles wat een president/kandidaat/elect doet onder een vergrootglas legt? Het gaat echt feest worden als Trump een keertje echt hard aangepakt wordt.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!
pi_167130248
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 21:39 schreef Ulx het volgende:
Wat een ontzettende jankbal is Trump toch. Hoe oud is die gek? Iedereen weet toch dat de pers alles wat een president/kandidaat/elect doet onder een vergrootglas legt? Het gaat echt feest worden als Trump een keertje echt hard aangepakt wordt.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!
Trump wil graag bejubeld worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167130341
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 21:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump wil graag bejubeld worden.
En daarom gaat hij de politiek in? Dan ben je echt een idioot.
  Redactie Games maandag 5 december 2016 @ 21:59:04 #259
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167130947
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 21:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

En daarom gaat hij de politiek in? Dan ben je echt een idioot.
Politiek is ook een beetje egostrelen, maar Trump is wel het extreme.

Heb je het meegekregen van die thank you-tour die hij nu door de staten doet? Op zich een leuk gebaar voor de mensen die hem gesteund hebben, maar uiteraard wil hij zich natuurlijk indrinken met de juichende menigtes nu hij president geworden is. In plaats van, I dunno, onbelangrijke zaken zoals briefingen bijwonen :')
  † In Memoriam † maandag 5 december 2016 @ 22:02:29 #260
230491 Zith
pls tip
pi_167131112
Al die racisten die nu uit het donker komen om op Carson af te geven :r
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 5 december 2016 @ 22:10:40 #261
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_167131374
Al Gore schijnt een ministerspost te krijgen in het kabinet Trump.
  Redactie Games maandag 5 december 2016 @ 22:11:44 #262
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167131413
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 22:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Bron? Als het iets is als energie zou dat wel tof zijn.
pi_167131540
quote:
Carson deed tijdens de campagne een aantal opmerkelijke uitspraken. De piramides in Egypt zijn volgens hem eigenlijk graansilo's voor gevluchte Israëlieten. En de evolutietheorie zou klinkklare onzin zijn.
Klinkt als een aanwinst voor Trumps rariteitenkabinet.
pi_167131544
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 22:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Hij zit ook in het bestuur van Apple, Trump schijnt met hem in gesprek te zijn om de productie van Apple naar de VS te halen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 december 2016 @ 22:37:19 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_167132279
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 22:15 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Hij zit ook in het bestuur van Apple, Trump schijnt met hem in gesprek te zijn om de productie van Apple naar de VS te halen.
misschien kan Gore dan even uitleggen wat klimaatverandering inhoudt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_167132908
ABC twitterde op maandag 05-12-2016 om 20:17:25 Al Gore says he had "extremely interesting conversation" with Donald Trump at Trump Tower: "To be continued"… https://t.co/9zB96c6pOs reageer retweet
Als Trump Gore een of ander baantje aan gaat bieden dan is dat wel de grootste fuck you naar de Clintons ooit. :')
  maandag 5 december 2016 @ 22:59:21 #267
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_167132951
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 22:57 schreef Nintex het volgende:
ABC twitterde op maandag 05-12-2016 om 20:17:25 Al Gore says he had "extremely interesting conversation" with Donald Trump at Trump Tower: "To be continued"… https://t.co/9zB96c6pOs reageer retweet
Als Trump Gore een of ander baantje aan gaat bieden dan is dat wel de grootste fuck you naar de Clintons ooit. :')
Het gevecht met de Clintons is voorbij, maar net als Trump heb je dat niet in de gaten.
pi_167133025
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 22:59 schreef Tweek het volgende:

[..]

Het gevecht met de Clintons is voorbij, maar net als Trump heb je dat niet in de gaten.
Als iets duidelijk is geworden deze verkiezing en tijdens de nasleep is dat Trump geen moment onbenut laat om een meester troll te doen.

pi_167133110
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 22:02 schreef Zith het volgende:
Al die racisten die nu uit het donker komen om op Carson af te geven :r
Men geeft toch vooral af op zijn ideeën?
pi_167133573
Ach ja, "interesting". Een mooie omschrijving van iets hondsberoerds.
pi_167134230
Een van de Electoral College-leden uit Texas weigert op 19 december de stem voor Trump uit te brengen.
pi_167134575
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 21:26 schreef hunter2011 het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 05-12-2016 om 17:00:27 If the press would cover me accurately & honorably, I would have far less reason to "tweet." Sadly, I don't know if that will ever happen! reageer retweet
Is die Nancy niet familie van Michiel Vos?
Ook een beetje een kreng a la HRC?

NancyPelosi twitterde op maandag 05-12-2016 om 15:47:41 Our country deserves a HUD Secretary with the relevant experience. Dr. Carson is a disturbingly unqualified choice.... https://t.co/OUZV1D9AeS reageer retweet
:Y Nancy Pelosi is de schoonmoeder van Michiel Vos, hij is getrouwd met haar dochter.
Ondertussen is hij ook al Amerikaans staatsburger. (dubbele nationaliteit)
Tijdens de inhuldiging van Barack Obama zat hij ook op de eretribune.
De NPO zat daardoor 1e rang met zijn verslaggever ter plekke.
  Redactie Games dinsdag 6 december 2016 @ 00:08:42 #273
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167134596
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2016 23:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Een van de Electoral College-leden uit Texas weigert op 19 december de stem voor Trump uit te brengen.
Uit Texas, nota bene. Ben benieuwd wat ze gaan doen op 19 december.
pi_167134894
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:08 schreef Puddington het volgende:

[..]

Uit Texas, nota bene. Ben benieuwd wat ze gaan doen op 19 december.
http://www.politico.com/s(...)trump-clinton-232195

Een aantal GoP kiesmannen wil niet op Trump stemmen, dus die zullen wel meedoen met dit initiatief.
  Redactie Games dinsdag 6 december 2016 @ 00:41:33 #275
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167135066
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een aantal GoP kiesmannen wil niet op Trump stemmen, dus die zullen wel meedoen met dit initiatief.
Ben benieuwd of ze de 37 halen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 00:45:00 #276
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167135116
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

https://www.change.org/p/(...)are_email_responsive

Er is een petitie gestart om de kiesmannen op Clinton te laten stemmen. 4.7 miljoen mensen hebben hem al getekend.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_167135236
Die GoP kiesmannen gaan niet op Clinton stemmen. Kasisch is degene die de Dems nu naar voren schuiven. Acceptabel voor veel republikeinen en Democraten. Niet dat hij gaat winnen of zo. Maar het is gewoon even trollen in het kiescollege, Trumpfans zullen het wel waarderen.
pi_167135265
Mogen die kiesmannen in principe op iedereen stemmen, ongeacht of diegene zichzelf heeft gekandideerd?
  dinsdag 6 december 2016 @ 01:09:18 #279
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167135398
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:59 schreef Kansenjongere het volgende:
Mogen die kiesmannen in principe op iedereen stemmen, ongeacht of diegene zichzelf heeft gekandideerd?
quote:
State Control of Electors
There is no federal law that requires electors to vote as they have pledged, but 29 states and the District of Columbia have legal control over how their electors vote in the Electoral College. This means their electors are bound by state law and/or by state or party pledge to cast their vote for the candidate that wins the statewide popular vote. At the same time, this also means that there are 21 states in the union that have no requirements of, or legal control over, their electors. Therefore, despite the outcome of a state’s popular vote, the state’s electors are ultimately free to vote in whatever manner they please, including an abstention, with no legal repercussions. The states with legal control over their electors are the following 29 and D.C.:

Alabama (Code of Ala. §17-19-2)
Alaska (Alaska Stat. §15.30.090)
California (Election Code §6906)
Colorado (CRS §1-4-304)
Connecticut (Conn. Gen. Stat. §9-176)
Delaware (15 Del C §4303)
District of Columbia (§1-1312(g))
Florida (Fla. Stat. §103.021(1))
Hawaii (HRS §14-28)
Maine (21-A MRS §805)
Maryland (Md Ann Code art 33, §8-505)
Massachusetts (MGL, ch. 53, §8)
Michigan (MCL §168.47)
Mississippi (Miss Code Ann §23-15-785)
Montana (MCA §13-25-104)
Nebraska (§32-714)
Nevada (NRS §298.050)
New Mexico (NM Stat Ann §1-15-9)
North Carolina (NC Gen Stat §163-212)
Ohio (ORC Ann §3505.40)
Oklahoma (26 Okl St §10-102)
Oregon (ORS §248.355)
South Carolina (SC Code Ann §7-19-80)
Tennessee (Tenn Code Ann §2-15-104(c))
Utah (Utah Code Ann §20A-13-304)
Vermont (17 VSA §2732)
Virginia (§24.2-203)
Washington (RCW §29.71.020)
Wisconsin (Wis Stat §7.75)
Wyoming (Wyo Stat §22-19-108)

Most of these state laws generally assert that an elector shall cast his or her vote for the candidates who won a majority of the state’s popular vote, or for the candidate of the party that nominated the elector.

Over the years, however, despite legal oversight, a number of electors have violated their state’s law binding them to their pledged vote. However, these violators often only face being charged with a misdemeanor or a small fine, usually $1,000. Many constitutional scholars agree that electors remain free agents despite state laws and that, if challenged, such laws would be ruled unconstitutional. Therefore, electors can decline to cast their vote for a specific candidate (the one that wins the popular vote of their state), either voting for an alternative candidate, or abstaining completely. In fact, in the 2000 election, Barbara Lett-Simmons, an elector for the District of Columbia, cast a blank ballot for president and vice president in protest of the District’s unfair voting rights. Indeed, when it comes down to it, electors are ultimately free to vote for whom they personally prefer, despite the general public's desire.

http://archive.fairvote.org/?page=967

In 29 gebonden, in 21 vrij.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_167135650
Maar het is nooit getest wat de effecten zijn van een tien of twintigtal faithless electors. Met die Trump is het in ieder geval eens leuk om te testen wat de effecten zijn. Het systeem opblazen, hij zal het waarderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2016 01:36:01 ]
  dinsdag 6 december 2016 @ 05:50:45 #281
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167135953
Carrier Corp, waar Trump 1,100 banen heeft gered, verhoogt nu de prijzen met 5%.

https://www.bloomberg.com(...)r-plant-closure-plan

quote:
The United Technologies Corp. division that includes brands such as Carrier and Bryant will raise the amount it charges for residential and commercial HVAC equipment by as much as 5 percent, according to a company statement. The change will go into effect Jan. 1.
quote:
Shutting the gas-furnace plant and moving jobs abroad would have helped United Technologies save about $65 million a year. The company will receive an incentive package from Indiana worth $7 million to keep the facility open and invest $16 million in improvements. United Technologies still plans to move more than 1,000 positions to Mexico.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 6 december 2016 @ 06:42:37 #282
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167136017
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 01:09 schreef Euribob het volgende:

[..]

[..]

http://archive.fairvote.org/?page=967

In 29 gebonden, in 21 vrij.
Ook die gebonden zijn vrij, die krijgen alleen een boete achteraf.
pi_167136256
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 20:53 schreef Ulx het volgende:
Ach, Trump ging de binnensteden weer great maken. Als het Carson niet lukt met zijn chirurgenervaring kan Trump altijd zeggen dat hij een neger heeft ingezet. Winning!
CraigRBrittain twitterde op maandag 05-12-2016 om 13:06:28 Fact: 99% of the negative things being said about Dr. Ben Carson today would be considered racist if he were a Democrat. reageer retweet
pi_167136321
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 07:58 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

CraigRBrittain twitterde op maandag 05-12-2016 om 13:06:28 Fact: 99% of the negative things being said about Dr. Ben Carson today would be considered racist if he were a Democrat. reageer retweet
Volgens wie is dat een feit :)?
pi_167136337
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:45 schreef monkyyy het volgende:

[..]

https://www.change.org/p/(...)are_email_responsive

Er is een petitie gestart om de kiesmannen op Clinton te laten stemmen. 4.7 miljoen mensen hebben hem al getekend.
Dat is krap 1.5% van de bevolking :') Ik mag toch aannemen dat ze dat soort initiatieven lekker links laten liggen.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2016 @ 08:27:12 #286
230491 Zith
pls tip
pi_167136427
Ja maar petities zijn leuk :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_167136533
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Expert-poller Braindead, uiteraard.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167136657
Democraten over Carson: "hij zit er alleen maar omdat hij een neger is, hij heeft helemaal geen ervaring, excuusneger van Trump, etc."

Republikeinen over affirmative action: 'hij zit er alleen maar omdat hij een neger is, hij heeft helemaal geen ervaring, excuusneger van links, etc."

Democraten: 'vuile racisten'

:*
pi_167136667
quote:

[..]

De tolerante Hillary-supporters kunnen aardig tekeer gaan. Vrouwonvriendelijke opmerkingen over Melanie Trump, Trump-electors die met de dood bedreigd worden, Trump-supporters die in elkaar geslagen worden, racistische opmerkingen over negers die op Trump stemmen en ondertussen janken "Trump is een vrouwenhater/racist/haatzaaier". Ik zie daar weinig ophef over bij de pro-Hillary-msm. Is dat niet vreemd?
pi_167136706
Het is dus weer een fantasietje van je en geen feit?
pi_167136723
quote:

[..]

Het staat op Twitter, dus het is waar.
pi_167136732
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:55 schreef 99.999 het volgende:
Het is dus weer een fantasietje van je en geen feit?
Jij ziet ook alles he. Oke, je hebt me betrapt. Het is niet wetenschappelijk bewezen dat het 99% is. Mijn fout.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 08:59:38 #293
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_167136747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:51 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De tolerante Hillary-supporters kunnen aardig tekeer gaan. Vrouwonvriendelijke opmerkingen over Melanie Trump, Trump-electors die met de dood bedreigd worden, Trump-supporters die in elkaar geslagen worden, racistische opmerkingen over negers die op Trump stemmen en ondertussen janken "Trump is een vrouwenhater/racist/haatzaaier". Ik zie daar weinig ophef over bij de pro-Hillary-msm. Is dat niet vreemd?
Goed verhaal, niet gelezen.
pi_167136909
quote:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag 'volgens wie'. Een goed antwoord was geweest 'volgens mij' of 'volgens Twitter-gebruiker CraigRBrittain'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167137010
quote:

[..]

Democraten hebben nu nu wel laten zien dat ze ook ongelooflijk racistisch, vrouwonvriendelijk en zelfs homofoob kunnen zijn, als het hen maar uitkomt. Heel hypocriet.
En maar ontkennen....

Ja, ik weet het republikeinen hebben er ook een handje van, maar bij de democraten is tolerantie toch hun stokpaardje?
pi_167137119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:20 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Democraten hebben nu nu wel laten zien dat ze ook ongelooflijk racistisch, vrouwonvriendelijk en zelfs homofoob kunnen zijn, als het hen maar uitkomt. Heel hypocriet.
En maar ontkennen....

Ja, ik weet het republikeinen hebben er ook een handje van, maar bij de democraten is tolerantie toch hun stokpaardje?
Kan jij de claim van die twitteraar wel onderbouwen? Braindead lukt dat immers niet.
pi_167137161
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:20 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

En maar ontkennen....

Echt alles wordt met twee maten gemeten. Toen Trump zei dat hij op voorhand niet de uitslag wou erkennen was het "schandalig, hij stort het land in een burgeroorlog etc" en bij een Jill Stein die zonder bewijs van fraude overal hertellingen organiseert is het "verstandige beslissing, goed voor de democratie etc." :D
pi_167137181
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:28 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kan jij de claim van die twitteraar wel onderbouwen? Braindead lukt dat immers niet.
Welke claim?
pi_167137271
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:30 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Echt alles wordt met twee maten gemeten. Toen Trump zei dat hij op voorhand niet de uitslag wou erkennen was het "schandalig, hij stort het land in een burgeroorlog etc" en bij een Jill Stein die zonder bewijs van fraude overal hertellingen organiseert is het "verstandige beslissing, goed voor de democratie etc." :D
Snap je echt het verschil niet of doe je expres alsof je te dom bent om te poepen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')