abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167111895
Ik ben er bang voor dat het verkondigen van onzin al te normaal wordt gevonden. Dat er in deze reeks ook mensen zijn die er geen reet om lijken te geven of de waarheid wordt gesproken zegt wat mij betreft genoeg.

Als je zelf maar vindt dat je gelijk hebt. Dat is het enige wat er nog toe lijkt te doen. Discussies en debat worden volkomen verziekt door deze houding. Het is eigenlijk hetzelfde wat de internettrolls een jaar of 15 geleden deden. Klinkklare onzin verkopen en hetzelfde mantra blijven afsteken om je discussiepartner te frustreren tot die een keer uit zijn slof schiet en dan de vermoorde onschuld spelen.

Het is treurig.
  maandag 5 december 2016 @ 09:28:27 #202
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167111956
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:10 schreef fixatoman het volgende:

[..]

[..]

Wat vind je zware belastingen? De VS rekent 1 procentpunt minder dan China op niet agrarische produkten. 9% op invoer van agrarische produkten is ook niet extreem. Europa rekent ook zo'n 11% op rijst zo te zien, en Brazilië iets van 10%.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 december 2016 @ 09:28:35 #203
426493 crew  PippenScottie
pi_167111960
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben er bang voor dat het verkondigen van onzin al te normaal wordt gevonden. Dat er in deze reeks ook mensen zijn die er geen reet om lijken te geven of de waarheid wordt gesproken zegt wat mij betreft genoeg.

Het is treurig.
Niet helemaal waar. Dit zijn ook de mensen die het hardst roepen dat Hillary opgesloten moet worden. Je zou zeggen dat ze liegen dus wel een kwalijke zaak vinden.
My friends all drive horses
  Moderator maandag 5 december 2016 @ 09:29:54 #204
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_167111979
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2016 09:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat vind je zware belastingen? De VS rekent 1 procentpunt minder dan China op niet agrarische produkten. 9% op invoer van agrarische produkten is ook niet extreem. Europa rekent ook zo'n 11% op rijst zo te zien, en Brazilië iets van 10%.
Dat interesseert hem allemaal geen reet denk ik. Ik denk dat hij zelfs nog zou staan te juichen als Trump een scheet in zijn mond zou laten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 5 december 2016 @ 09:30:27 #205
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167111983
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:23 schreef Mystikvm het volgende:

Paul Ryan over het gelieg van Trump op Twitter:
quote:
“It doesn’t matter to me. He won the election,” he said. “The way I see the tweets you’re talking about, he’s basically giving voice to a lot of people who have felt that they were voiceless. He’s communicating with people in this country who’ve felt like they have not been listened to. He’s going to be an unconventional president.”

“Who cares what he tweeted, you know, on some Thursday night, if we fix this country’s big problems?” he added. “That’s just the way I look at this.”
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_167112076
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:28 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Dit zijn ook de mensen die het hardst roepen dat Hillary opgesloten moet worden. Je zou zeggen dat ze liegen dus wel een kwalijke zaak vinden.
Dat zou je zeggen, maar gezien hun totale gebrek aan kritiek op uitspraken van Trump blijkt maar weer dat die obsessie met de waarheid nogal selectief was. Nu hun favoriete kandidaat heeft gewonnen is het spreken van de waarheid ineens niet meer van belang. Nu moet alles wat hij zegt verdedigd worden want om de één of andere reden is het normaal om een wereldleider als een soort popster te zien die met lof en liefde overladen moet worden in plaats van behandeld als een politicus die je altijd kritisch en met argwaan moet benaderen.

Deze mensen leven in de waan dat politiek een soort populariteitswedstrijd is waarin je helemaal fan bent van een kandidaat, en de ander op elk punt moet verguizen. Die snappen niet dat mensen die Trump een pathologische leugenaar vinden misschien helemaal geen fan van Clinton waren en dat ze haar met evenveel argwaan hadden bekeken. Omdat dat is wat je behoort te doen als burger. Een betrokken burger bekijkt haar leiders altijd kritisch. Maar we zijn blijkbaar in een tijdperk beland waarin iedereen die het establishment zegt te willen bestrijden als een soort onfeilbaar goddelijk figuur wordt gezien.
pi_167112116
Zolang Trump keihard blijft liegen mag, of eigenlijk moet, men hem blijven aanpakken in de pers. Zijn kiezers gaan het ook doen als hij niet levert wat hij beloofde. Niet iedereen die op hem stemde is een die-hard racistische alt-right christenfundamentalist. En zijn keuzes lijken tot nu toe niet echt in het voordeel van deze mensen te zijn.
pi_167112375
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 16:53 schreef antiderivative het volgende:
Volgende week meer ontmoetingen met enkele Democrats voor mogelijke posities. Heidi Heitkamp is 1 van de namen, eerder waren er o.a. Tulsi Gabbard en Michelle Rhee die positief uit de gesprekken kwamen.

En Preet Bharara blijft aan als US Attorney onder Trump
aanvulling, ook:

Joe Manchin (Democrat) is in de running voor een positie (Sec. of state of Energy Sec.)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  Redactie Games maandag 5 december 2016 @ 10:35:59 #209
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167112883
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 03:10 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Daarvoor moet hij toestemming hebben van senaat en congres.
Maar aangezien de Republikeinen in allebei een meerderheid hebben, denk ik niet dat dit echt een obstakel gaat worden.

Anti-Trump media zoals de New York Times en de Washington Post zijn ook vrij positief over Mattis.
Ik dacht dat het HoR, ook de republikeinen, een hekel hadden aan Mad dog.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 5 december 2016 @ 10:52:54 #210
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167113207
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:41 schreef Ulx het volgende:
Zolang Trump keihard blijft liegen mag, of eigenlijk moet, men hem blijven aanpakken in de pers. Zijn kiezers gaan het ook doen als hij niet levert wat hij beloofde. Niet iedereen die op hem stemde is een die-hard racistische alt-right christenfundamentalist. En zijn keuzes lijken tot nu toe niet echt in het voordeel van deze mensen te zijn.
Dat is de Republikeinse strategie. Al decennia kan die partij rekenen op een brede steun uit juist die lagen van de bevolking die het minst te winnen hebben met een Republikeins bewind.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167113426
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 03:10 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Daarvoor moet hij toestemming hebben van senaat en congres.
Maar aangezien de Republikeinen in allebei een meerderheid hebben, denk ik niet dat dit echt een obstakel gaat worden.

Anti-Trump media zoals de New York Times en de Washington Post zijn ook vrij positief over Mattis.
In de senaat is nog steeds een supermeerderheid vereist voor dergelijke benoemingen. Er is dus wel degelijk steun van de Democraten nodig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167113819
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 10:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is de Republikeinse strategie. Al decennia kan die partij rekenen op een brede steun uit juist die lagen van de bevolking die het minst te winnen hebben met een Republikeins bewind.
Niet echt gezien de redelijk kleine meerderheid die Trump had in die paar staten in het midden-westen. Interviews met de bewoners daar gaven aan dat ze Trump een hooguit jaartje geven voor om de economische achteruitgang te om te keren.
  maandag 5 december 2016 @ 11:22:02 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167113896
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 11:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet echt gezien de redelijk kleine meerderheid die Trump had in die paar staten in het midden-westen. Interviews met de bewoners daar gaven aan dat ze Trump een hooguit jaartje geven voor om de economische achteruitgang te om te keren.
Het midwesten stemt al decennia Republikeins.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 5 december 2016 @ 11:44:10 #214
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167114420
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2016 09:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat interesseert hem allemaal geen reet denk ik. Ik denk dat hij zelfs nog zou staan te juichen als Trump een scheet in zijn mond zou laten.
Mooie beeldspraak hoor. :N Beetje ranzig maar goed, ieder zijn ding... Wat een bijdrages lever jij :{w
2019: The Great Awakening
  maandag 5 december 2016 @ 12:15:10 #215
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167115232
Ben Carson wordt minister van Volkshuisvesting.
De man woont in een huis, dat is zo'n beetje z'n ervaring. Hij is ook briljant neurochirurg, zet hem dan in ieder geval op volksgezondheid. :{.
  Moderator maandag 5 december 2016 @ 12:15:12 #216
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_167115234
Nog wat nieuws over de pizzacomplotidioten:
Gewapende man 'onderzoekt' restaurant na nepnieuws over Clinton
  Moderator maandag 5 december 2016 @ 12:15:50 #217
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_167115253
quote:
15s.gif Op maandag 5 december 2016 12:15 schreef Dagonet het volgende:
De man woont in een huis, dat is zo'n beetje z'n ervaring. Hij is ook briljant neurochirurg, zet hem dan in ieder geval op volksgezondheid. :{.
Dat is 'draining the swamp' jongen!
  maandag 5 december 2016 @ 12:20:22 #218
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167115360
quote:
8s.gif Op maandag 5 december 2016 12:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat is 'draining the swamp' jongen!
Oh ja, da's waar ook, expertise en ervaring zijn verboten!
Morgen begin ik als piloot op een 747!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 december 2016 @ 12:29:54 #219
426493 crew  PippenScottie
pi_167115565
quote:
Urban development gaat over inner cities. In binnensteden wonen zwarte mensen. Ben Carson is zwart.

Zo simpel kan het zijn.
My friends all drive horses
  maandag 5 december 2016 @ 12:34:25 #220
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167115656
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 12:29 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Urban development gaat over inner cities. In binnensteden wonen zwarte mensen. Ben Carson is zwart.

Zo simpel kan het zijn.
Ach, natuurlijk! En hij heeft ook ervaring met tienerzwangerschappen want z'n moeder was 13 toen ze trouwde! En is zelf ook in zo'n ghetto opgegroeid!

Hehe, toch nog een ervaringsdeskundige!
pi_167115671
quote:
Ja, net als Plasterk. Woont binnen de Nederlandse grenzen en is misschien een keer op vakantie naar Aruba geweest en wordt vervolgens minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
  maandag 5 december 2016 @ 12:36:13 #222
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167115693
quote:
15s.gif Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ja, net als Plasterk. Woont binnen de Nederlandse grenzen en is misschien een keer op vakantie naar Aruba geweest en wordt vervolgens minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat soort dingen in Nederland niet belachelijk vind. Het ene jaar onderwijs, het volgende jaar wat anders, want je bent overal goed in.
pi_167115695
quote:

[..]

Bijna hetzelfde inderdaad.
  Moderator maandag 5 december 2016 @ 12:38:31 #224
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_167115732
quote:

[..]

Bedankt voor je bijdrage.
pi_167115953
quote:

[..]

Had hij in het buitenland moeten wonen om minister van binnenlandze zaken te kunnen worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')