Wat vind je zware belastingen? De VS rekent 1 procentpunt minder dan China op niet agrarische produkten. 9% op invoer van agrarische produkten is ook niet extreem. Europa rekent ook zo'n 11% op rijst zo te zien, en Brazilië iets van 10%.quote:
Niet helemaal waar. Dit zijn ook de mensen die het hardst roepen dat Hillary opgesloten moet worden. Je zou zeggen dat ze liegen dus wel een kwalijke zaak vinden.quote:Op maandag 5 december 2016 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben er bang voor dat het verkondigen van onzin al te normaal wordt gevonden. Dat er in deze reeks ook mensen zijn die er geen reet om lijken te geven of de waarheid wordt gesproken zegt wat mij betreft genoeg.
Het is treurig.
Dat interesseert hem allemaal geen reet denk ik. Ik denk dat hij zelfs nog zou staan te juichen als Trump een scheet in zijn mond zou laten.quote:Op maandag 5 december 2016 09:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat vind je zware belastingen? De VS rekent 1 procentpunt minder dan China op niet agrarische produkten. 9% op invoer van agrarische produkten is ook niet extreem. Europa rekent ook zo'n 11% op rijst zo te zien, en Brazilië iets van 10%.
Paul Ryan over het gelieg van Trump op Twitter:quote:Op maandag 5 december 2016 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben er bang voor dat het verkondigen van onzin al te normaal wordt gevonden. Dat er in deze reeks ook mensen zijn die er geen reet om lijken te geven of de waarheid wordt gesproken zegt wat mij betreft genoeg.
quote:“It doesn’t matter to me. He won the election,” he said. “The way I see the tweets you’re talking about, he’s basically giving voice to a lot of people who have felt that they were voiceless. He’s communicating with people in this country who’ve felt like they have not been listened to. He’s going to be an unconventional president.”
“Who cares what he tweeted, you know, on some Thursday night, if we fix this country’s big problems?” he added. “That’s just the way I look at this.”
Dat zou je zeggen, maar gezien hun totale gebrek aan kritiek op uitspraken van Trump blijkt maar weer dat die obsessie met de waarheid nogal selectief was. Nu hun favoriete kandidaat heeft gewonnen is het spreken van de waarheid ineens niet meer van belang. Nu moet alles wat hij zegt verdedigd worden want om de één of andere reden is het normaal om een wereldleider als een soort popster te zien die met lof en liefde overladen moet worden in plaats van behandeld als een politicus die je altijd kritisch en met argwaan moet benaderen.quote:Op maandag 5 december 2016 09:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Dit zijn ook de mensen die het hardst roepen dat Hillary opgesloten moet worden. Je zou zeggen dat ze liegen dus wel een kwalijke zaak vinden.
aanvulling, ook:quote:Op zondag 4 december 2016 16:53 schreef antiderivative het volgende:
Volgende week meer ontmoetingen met enkele Democrats voor mogelijke posities. Heidi Heitkamp is 1 van de namen, eerder waren er o.a. Tulsi Gabbard en Michelle Rhee die positief uit de gesprekken kwamen.
En Preet Bharara blijft aan als US Attorney onder Trump
Ik dacht dat het HoR, ook de republikeinen, een hekel hadden aan Mad dog.quote:Op maandag 5 december 2016 03:10 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Daarvoor moet hij toestemming hebben van senaat en congres.
Maar aangezien de Republikeinen in allebei een meerderheid hebben, denk ik niet dat dit echt een obstakel gaat worden.
Anti-Trump media zoals de New York Times en de Washington Post zijn ook vrij positief over Mattis.
Dat is de Republikeinse strategie. Al decennia kan die partij rekenen op een brede steun uit juist die lagen van de bevolking die het minst te winnen hebben met een Republikeins bewind.quote:Op maandag 5 december 2016 09:41 schreef Ulx het volgende:
Zolang Trump keihard blijft liegen mag, of eigenlijk moet, men hem blijven aanpakken in de pers. Zijn kiezers gaan het ook doen als hij niet levert wat hij beloofde. Niet iedereen die op hem stemde is een die-hard racistische alt-right christenfundamentalist. En zijn keuzes lijken tot nu toe niet echt in het voordeel van deze mensen te zijn.
In de senaat is nog steeds een supermeerderheid vereist voor dergelijke benoemingen. Er is dus wel degelijk steun van de Democraten nodig.quote:Op maandag 5 december 2016 03:10 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Daarvoor moet hij toestemming hebben van senaat en congres.
Maar aangezien de Republikeinen in allebei een meerderheid hebben, denk ik niet dat dit echt een obstakel gaat worden.
Anti-Trump media zoals de New York Times en de Washington Post zijn ook vrij positief over Mattis.
Niet echt gezien de redelijk kleine meerderheid die Trump had in die paar staten in het midden-westen. Interviews met de bewoners daar gaven aan dat ze Trump een hooguit jaartje geven voor om de economische achteruitgang te om te keren.quote:Op maandag 5 december 2016 10:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is de Republikeinse strategie. Al decennia kan die partij rekenen op een brede steun uit juist die lagen van de bevolking die het minst te winnen hebben met een Republikeins bewind.
Het midwesten stemt al decennia Republikeins.quote:Op maandag 5 december 2016 11:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet echt gezien de redelijk kleine meerderheid die Trump had in die paar staten in het midden-westen. Interviews met de bewoners daar gaven aan dat ze Trump een hooguit jaartje geven voor om de economische achteruitgang te om te keren.
Mooie beeldspraak hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 09:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat interesseert hem allemaal geen reet denk ik. Ik denk dat hij zelfs nog zou staan te juichen als Trump een scheet in zijn mond zou laten.
Dat is 'draining the swamp' jongen!quote:Op maandag 5 december 2016 12:15 schreef Dagonet het volgende:
Ben Carson wordt minister van Volkshuisvesting.
De man woont in een huis, dat is zo'n beetje z'n ervaring. Hij is ook briljant neurochirurg, zet hem dan in ieder geval op volksgezondheid..
Oh ja, da's waar ook, expertise en ervaring zijn verboten!quote:Op maandag 5 december 2016 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is 'draining the swamp' jongen!
Urban development gaat over inner cities. In binnensteden wonen zwarte mensen. Ben Carson is zwart.quote:Op maandag 5 december 2016 12:15 schreef Dagonet het volgende:
De man woont in een huis, dat is zo'n beetje z'n ervaring. Hij is ook briljant neurochirurg, zet hem dan in ieder geval op volksgezondheid..
Ach, natuurlijk! En hij heeft ook ervaring met tienerzwangerschappen want z'n moeder was 13 toen ze trouwde! En is zelf ook in zo'n ghetto opgegroeid!quote:Op maandag 5 december 2016 12:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Urban development gaat over inner cities. In binnensteden wonen zwarte mensen. Ben Carson is zwart.
Zo simpel kan het zijn.
Ja, net als Plasterk. Woont binnen de Nederlandse grenzen en is misschien een keer op vakantie naar Aruba geweest en wordt vervolgens minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.quote:Op maandag 5 december 2016 12:15 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat soort dingen in Nederland niet belachelijk vind. Het ene jaar onderwijs, het volgende jaar wat anders, want je bent overal goed in.quote:Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, net als Plasterk. Woont binnen de Nederlandse grenzen en is misschien een keer op vakantie naar Aruba geweest en wordt vervolgens minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
Bijna hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, net als Plasterk. Woont binnen de Nederlandse grenzen en is misschien een keer op vakantie naar Aruba geweest en wordt vervolgens minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had hij in het buitenland moeten wonen om minister van binnenlandze zaken te kunnen worden?quote:Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |