Nee dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n anime kussen of ben ik naast Hermann de enige?
Daarom doe ik het ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je daar niet te moe voor?
Waarom doen alle vrouwen dat? Zo vervelend.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel is dat. Vooral dat voeten warmen is een voordeel
lolquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet.
[..]
Waarom doen alle vrouwen dat? Zo vervelend.
Doe het alleen met toestemmingquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het hoeft maar een paar secondequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hoezo?quote:
Sweet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
Als je je voeten opwarmt aan mij dan hoek ik je
heetquote:
Ah, dat is acceptabel.quote:
Misschien moet je elektrische deken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Het hoeft maar een paar secondeAnders blijven ze zolang koud.
Ik voel mijn koude voeten terwijl ik sokken aan heb en onder een dekentje lig en het is NAAR
Komt doordat ik mobiel zit. Ik weet niet wat dat is, meen ik echt. Hij pakt alles dubbel op een of andere manier.quote:
Nee want voor de rest slaap ik gewoon zonder kleren en heb ik het niet koudquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is acceptabel.
[..]
Misschien moet je elektrische deken.
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik had meteen spijt van mijn nominatie.
Hoe reageer je zo snel dan met mobiel? Je hebt op mobiel toch geen auto-update?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt doordat ik mobiel zit. Ik weet niet wat dat is, meen ik echt. Hij pakt alles dubbel op een of andere manier.
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Elektrisch deken boven een mens verkiezen :s
Ben op mobiel gewoon heel snel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe reageer je zo snel dan met mobiel? Je hebt op mobiel toch geen auto-update?
Ik ben niet zo mobiel meerquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben op mobiel gewoon heel snel.
Naakt met alleen sokken? Apart :$quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want voor de rest slaap ik gewoon zonder kleren en heb ik het niet koud
Nee geen sokken hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naakt met alleen sokken? Apart :$
Heb je ook vaak koude handen? Vrouwen hebben vaak minder goede doorbloeding waardoor handen en voeten kouder zijn.
Conclusie: niets aan het handje.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Real Madrid-speler Ronaldo sluisde eind 2014 63,5 miljoen euro weg naar een belastingparadijs, meldt NRC. Met deze belastingontwijking hoefde hij ongeveer 35 miljoen aan belastingen niet te betalen. De constructie was op dat moment nog legaal, maar kort daarna paste de Spaanse regering de wet aan.
Nou, wat een drama.
Ik vond die onthulling van Jimmy met die nepbankbiljetten, wat een anti-abortuspreek bleek te zijn wel sterker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Real Madrid-speler Ronaldo sluisde eind 2014 63,5 miljoen euro weg naar een belastingparadijs, meldt NRC. Met deze belastingontwijking hoefde hij ongeveer 35 miljoen aan belastingen niet te betalen. De constructie was op dat moment nog legaal, maar kort daarna paste de Spaanse regering de wet aan.
Nou, wat een drama.
Weet niet goed waardoor. Zou kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen sokken hoor
Ja vaak wel, maar voeten altijd koud.
Komt omdat ons bloed veel rond onze baarmoeder stroomt en bij mannen komt het wel overal. Toch. Dat las ik eens een keer ergens
JimmyDean?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond die onthulling van Jimmy met die nepbankbiljetten, wat een anti-abortuspreek bleek te zijn wel sterker.
Mijn bloed circuleert alleen rond mijn penis hoor weeniequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen sokken hoor
Ja vaak wel, maar voeten altijd koud.
Komt omdat ons bloed veel rond onze baarmoeder stroomt en bij mannen komt het wel overal. Toch. Dat las ik eens een keer ergens
Nou ja, het was een soort van JimmyDquote:
Echt tegenstrijdige signalen geef jij, ben helemaal confuusquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Ik denk altijd aan Chloroform in bed en dan heb ik het de hele nacht heet.
Nee een andere Jimmy die ook tegen abortus is.quote:
oquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt tegenstrijdige signalen geef jij, ben helemaal confuus
Ik heb weer onder een steen gelegen, merk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee een andere Jimmy die ook tegen abortus is.
2 maandjes terug ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb weer onder een steen gelegen, merk ik.
Wanneer was dit?
Hans plsquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer was dit?
Weet ik niet, ben sarcastisch omdat ik dacht dat het wel JimmyDean was ahahaquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer was dit?
Wat maakt dat uit voor jou?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben sarcastisch omdat ik dacht dat het wel JimmyDean was ahaha
Je warmte en je liefdequote:
Welke hoop?quote:
Hans kan geen warmte vasthouden omdat zijn benen onthaard zijn.quote:
Oh.quote:
Sukkel.quote:
Ohquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans kan geen warmte vasthouden omdat zijn benen onthaard zijn.
Schatje ben jequote:
Ik zit bij de kachel, vet lekkerquote:
Jaaaaquote:
Neeheequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom wel naast je kroelen.
Welke?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:44 schreef Amarantha het volgende:
Fuck sociaal doen. Ik ga weer een serie kijken.
Je kent How I Met Your Mother niet?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken ik niet. Heb net afl 3 van shooter gezien. Bazen serie wel.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kent How I Met Your Mother niet?
Ik ken het ook niet, alleen van naamquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kent How I Met Your Mother niet?
JA HALLO, WELKE JIMMY?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet, alleen van naam
Jimmy Neutronquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA HALLO, WELKE JIMMY?
OF WAS DIT EEN BCS/BB REFERENTIE?
Waarom die wel dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:53 schreef Willoow het volgende:
Zelfs ik heb himym gezienEn ik kijk nooit series
Ik nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:53 schreef Willoow het volgende:
Zelfs ik heb himym gezienEn ik kijk nooit series
Alleen omdat ie op comedy central was. Paar afleveringen van gezien, wel kutserie verder.quote:
Had mij nooit gestopt om house te volgen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Tegenwoordig komt het op Comedy Central wanneer ze maar plek hebben om het te draaien maar 'vroeger' was je afhankelijk van de tijden van RTL 5 of Veronica als je zo'n serie wilde zien op tv, snap wel dat er daarom mensen zijn die het nooit hebben gezien. Comedyseries met veel afleveringen is ook niet iets wat je aan gaat raden aan mensen die een serie willen zien die gedownload moet worden.
volgens mij wel, alleen kijk ik nooit TVquote:
Door dit soort vragen voel ik me altijd alsof ik in een ander tijdperk leef ofzoquote:
in welk tijdperk zou je willen leven?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Door dit soort vragen voel ik me altijd alsof ik in een ander tijdperk leef ofzo
De oertijd waar ze met moord weg kan komen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
in welk tijdperk zou je willen leven?
Middeleeuwenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
in welk tijdperk zou je willen leven?
Nee maar daarom is het ook geen laagdrempelige comedyserie met weinig tot geen doorlopende verhaallijn. Ja ik tel het verhaal van hoe iemand een ander zijn en haar moeder heeft ontmoet niet mee want dat kon best wel sneller.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had mij nooit gestopt om house te volgen.
Vroeger maakten al die boeren elkaar ook af.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De oertijd waar ze met moord weg kan komen.
Heb nu Brienne of Tarth beeld van jou.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Middeleeuwen
Werd ik ridder te paard
Ja, dat vond ik ook. Kon in één aflevering verteld worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar daarom is het ook geen laagdrempelige comedyserie met weinig tot geen doorlopende verhaallijn. Ja ik tel het verhaal van hoe iemand een ander zijn en haar moeder heeft ontmoet niet mee want dat kon best wel sneller.
Je zou vast kampioene in het steekspel zijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Middeleeuwen
Werd ik ridder te paard
Ken ik nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb nu Brienne of Tarth beeld van jou.
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je zou vast kampioene in het steekspel zijn
Dat kijk ik nietquote:
laf hoor, beetje over mijn moeder beginnen terwijl ik er niet ben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
Ik weet wel hoe ik Hans' moeder ontmoet heb
Eerder slavin te keukenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Middeleeuwen
Werd ik ridder te paard
Hij begint ook altijd met je moeder wanneer je er niet bentquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
laf hoor, beetje over mijn moeder beginnen terwijl ik er niet ben.
Geeft niet, als hij maar betaaltquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij begint ook altijd met je moeder wanneer je er niet bent
Snij liever mijn keel doorquote:
Hoi Cripselquote:
Ik krijg wel vaste klanten kortingquote:
Ik ben al weer een weekje thuisquote:
haha dudequote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hou anders even je mond dicht wanneer volwassenen praten.
Jouw opvoeding deugt niet.
Ja ik ook wel weer, snap niet waarom ik een vlucht naar huis heb genomenquote:
ben aan het kijken voor vluchten naar japan voor next year. Ben Nederland zo fucking beuquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja ik ook wel weer, snap niet waarom ik een vlucht naar huis heb genomen
Kleine deugnietquote:
Japan is wel echt weer jouw ding he?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:43 schreef Crip het volgende:
[..]
ben aan het kijken voor vluchten naar japan voor next year. Ben Nederland zo fucking beu
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 2 december 2016 23:43 schreef Crip het volgende:
[..]
ben aan het kijken voor vluchten naar japan voor next year. Ben Nederland zo fucking beu
Hehe ja, liefst doe ik een rondreis door Azie. Wil naar Japan, Korea, Malayyy, Indonesie.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Japan is wel echt weer jouw ding he?
Tokyo schijnt wel schreeuwend duur te zijn, maar tof als je die plannen door kan zetten
Hoiquote:
Ik heb anders gehoordquote:
Hoiquote:
Japan lijkt me sws een knotsgek land om eens mee te maken, Indonesië wil ik ook graag eens zien. Ben wel in China geweest jaren terug, dat was ook een aparte ervaring.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Hehe ja, liefst doe ik een rondreis door Azie. Wil naar Japan, Korea, Malayyy, Indonesie.
pff
Cripquote:
De Nederlandse amazone is er ook.quote:
Oompje Frankquote:
En remmie ook nog eensquote:
Ik snap niet zo erg wat ik hier thuis doequote:Op vrijdag 2 december 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En remmie ook nog eens. Alweer gewend zo na een week of wil je wel weer terug?
Ja zo ongeveerquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Crip. De avond telefoneren weer overleefd?
Leven, hier is ook alles mooiquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap niet zo erg wat ik hier thuis doe
Dat klinkt nog dramatischer. Ik zei het al, we kunnen ook zwarte opplaksnorren kopen en samen als Pablo en Manuel strandbedden gaan verhuren aan het strand.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap niet zo erg wat ik hier thuis doe
Ik zie dat idee al helemaal zittenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt nog dramatischer. Ik zei het al, we kunnen ook zwarte opplaksnorren kopen en samen als Pablo en Manuel strandbedden gaan verhuren aan het strand.
Ja maar zo koud en vroeg donker nu, als ik thuis kom van werk heeft het eigenlijk ook geen zin meer om een loopje over de Zaanse Schans te maken, want dat vind ik srs ook mooi.quote:
Je zou eigenlijk gewoon een plaatje op moeten nemen. Daarop spreek je in 'ja!', 'nou!', 'jeetje', 'dat is wel erg vervelend zeg', 'ja, ik vind het heel erg, kan ik ook niets aan doen', enzovoort. Die telefoon op een stand zetten dat je de persoon wel kunt horen en lekker ijs eten. En ingrijpen wanneer de band niet werkt.quote:
Waarom niet? Echt srs wandelingen in het donker zijn het bestequote:Op vrijdag 2 december 2016 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja maar zo koud en vroeg donker nu, als ik thuis kom van werk heeft het eigenlijk ook geen zin meer om een loopje over de Zaanse Schans te maken, want dat vind ik srs ook mooi.
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk gewoon een plaatje op moeten nemen. Daarop spreek je in 'ja!', 'nou!', 'jeetje', 'dat is wel erg vervelend zeg', 'ja, ik vind het heel erg, kan ik ook niets aan doen', enzovoort. Die telefoon op een stand zetten dat je de persoon wel kunt horen en lekker ijs eten. En ingrijpen wanneer de band niet werkt.
yea rightquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:57 schreef Drug het volgende:
y'all live bitches and blunts
we live for weed and money
Mooi zo'n acteerbaanquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welIk zit echt zo aan de telefoon
awww nee echt
ohh nee datis niet de bedoeling he
oeiiii
ohhhh mijn excuses
wel alles goed?
jaa aw bent u ziek rust lekker uit en beterschap he
doegggg
Kunnen wel een keer samen gaan wandelen in de druilerige motregen terwijl de avondwind zachtjes met je haren speeltquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom niet? Echt srs wandelingen in het donker zijn het besteEn trek gewoon extra sjaal om als het koud is
noh ze is al weggevluchtquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
luister moet ik dr hoeken ik KO haar in een klap
Ik vind beetje regen stiekem wel fijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kunnen wel een keer samen gaan wandelen in de druilerige motregen terwijl de avondwind zachtjes met je haren speelt
Kom je denk ik 80% mee in een gemiddeld gesprekquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welIk zit echt zo aan de telefoon
awww nee echt
ohh nee datis niet de bedoeling he
oeiiii
ohhhh mijn excuses
wel alles goed?
jaa aw bent u ziek rust lekker uit en beterschap he
doegggg
ach drugquote:
In het donker komen de enge mensen buitenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom niet? Echt srs wandelingen in het donker zijn het besteEn trek gewoon extra sjaal om als het koud is
Ik dus ookquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind beetje regen stiekem wel fijn.
Ik mis de tropische stortregensquote:
Vond wel chill toen ik nog deurverkoop deed dat ik gewoon lekker s avonds op straat kon chillen. Behalve als het echt stormdequote:Op zaterdag 3 december 2016 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
In het donker komen de enge mensen buiten
Die gaan allemaal naar de stad. Boswandelingen zijn heerlijk in het donker. Uilen bestuderenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
In het donker komen de enge mensen buiten
Aha nicequote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die gaan allemaal naar de stad. Boswandelingen zijn heerlijk in het donker. Uilen bestuderen.
Je bent nergens veilig.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou op een vrijdag- of zaterdagavond 100 keer liever in een bos gedropt worden dan in een stad. Bossen zijn enkel eng in films, dat is heel mooi, dat jaagt het enge volk naar de stad, maar stiekem zijn ze heel vredig.
En toch loggen we weer in op Fok!quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou op een vrijdag- of zaterdagavond 100 keer liever in een bos gedropt worden dan in een stad. Bossen zijn enkel eng in films, dat is heel mooi, dat jaagt het enge volk naar de stad, maar stiekem zijn ze heel vredig.
Bossen hier ken ik uit mijn duim, dus daar voel ik mij 100% veilig. Als er iemand zou zijn zou ik het doorhebben.quote:
Tja, we zitten niet in een bos, dus wat zegt dat?quote:
Ik begrijp het al, een hutje op de hei is ook niet allesquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:06 schreef Willoow het volgende:
Dat was geen dreigement, gewoon algemene uitspraak
Wel goed voor de e-penerquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, een hutje op de hei is ook niet alles
beter dan een hei op een hutjequote:Op zaterdag 3 december 2016 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, een hutje op de hei is ook niet alles
Hopelijk krijg ik geen virus van de DNA-poort, geen idee wat voor kabeltjes daar in gezeten heeftquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:10 schreef Drug het volgende:
[..]
geen ziektes, geen morning after pillekes.. ik teken ervoor
Gras is groen en water is natquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn jullie al bijgekomen van de onthullingen van het NRC?
mijne niet iigquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik geen virus van de DNA-poort, geen idee wat voor kabeltjes daar in gezeten heeft
ik moet het nog even laten bezinkenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn jullie al bijgekomen van de onthullingen van het NRC?
Water is helemaal niet natquote:
In ijsvorm niet neequote:
Water is gewoon niet natquote:
Ik word er wel nat vanquote:
Schiet maarquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:18 schreef SideEffect het volgende:
Wie wil truth, truth of truth doen?
Blauw. Jouwe?quote:
De ziekte van Wilson wil zeggen dat de gal niet zo geweldig om gaat met koper.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:18 schreef SideEffect het volgende:
Wie wil truth, truth of truth doen?
Welk boek heb je het laatst gelezen?quote:
De ziekte van Wilson[5] of degeneratio hepatolenticularis[2] is een zeldzame autosomaal recessief erfelijke aandoening waarbij de uitscheiding van koper via de gal verminderd is. Hierdoor worden langzamerhand vele organen vergiftigd, vooral de lever en de hersenen. Koper is een onmisbaar sporenelement, maar een teveel kan tot ernstige klachten leiden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ziekte van Wilson wil zeggen dat de gal niet zo geweldig om gaat met koper.
Voor een echt succesvol leven van Bas Haringquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welk boek heb je het laatst gelezen?
Vroeger hadden we met dat soort spelletjes geen internet bij de hand.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
De ziekte van Wilson[5] of degeneratio hepatolenticularis[2] is een zeldzame autosomaal recessief erfelijke aandoening waarbij de uitscheiding van koper via de gal verminderd is. Hierdoor worden langzamerhand vele organen vergiftigd, vooral de lever en de hersenen. Koper is een onmisbaar sporenelement, maar een teveel kan tot ernstige klachten leiden.
Is het leuk?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Voor een echt succesvol leven van Bas Haring
Zullen we dan maar pim-pam-petten?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vroeger hadden we met dat soort spelletjes geen internet bij de hand.
Dat draaiding was eigenlijk veel leuker dan de suffe vragen.quote:
Kan het Rad van Frank hier ook ingevoerd worden?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat draaiding was eigenlijk veel leuker dan de suffe vragen.
Jeff stuntpilootquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat draaiding was eigenlijk veel leuker dan de suffe vragen.
Misschien wel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan het Rad van Frank hier ook ingevoerd worden?
Stuur je dan wel echt drank naar ons op?quote:
Ik had het rad in 100 vlakken verdeeld, dus de kans dat ik drank moest uitdelen was nagenoeg niets. Gebeurde slechts 1 keer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Stuur je dan wel echt drank naar ons op?
Ik zou echt elke dag willen gokken dan. Kans van 1 op 100 is al meer dan bij de gokkast.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het rad in 100 vlakken verdeeld, dus de kans dat ik drank moest uitdelen was nagenoeg niets. Gebeurde slechts 1 keer.
De rest had ik uitgedeeld na de diploma-uitreiking.
Ik heb de Picasso-award gewonnen, krijg ik nu ook een biertje van je?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het rad in 100 vlakken verdeeld, dus de kans dat ik drank moest uitdelen was nagenoeg niets. Gebeurde slechts 1 keer.
De rest had ik uitgedeeld na de diploma-uitreiking.
ik niksquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb de Picasso-award gewonnen, krijg ik nu ook een biertje van je?
De kans op om 8 uur op scholen melden of een vierkant rooster was bijna altijd het geval. Liedjes zingen en moppen vertellen zaten er ook nog tussen. Evenals het bord uitvegen. Je had een kans van 1:100 om drank te 'winnen' en een kans van 3 en 4 op 100 om een broodje of je mars te krijgen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou echt elke dag willen gokken dan. Kans van 1 op 100 is al meer dan bij de gokkast.
Volgens mij heeft Frank op 2 categorieën gewonnen, misschien geeft hij wel een rondjequote:
Als je dat toch al allemaal hebt, kan je toch net zo goed doorgaan?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De kans op om 8 uur op scholen melden of een vierkant rooster was bijna altijd het geval. Liedjes zingen en moppen vertellen zaten er ook nog tussen. Evenals het bord uitvegen. Je had een kans van 1:100 om drank te 'winnen' en een kans van 3 en 4 op 100 om een broodje of je mars te krijgen.
De rest was middenmoot straffen. Echt een vierkant rooster was 4:100. Gebeurde ook trouwens.
3 zelfs hoorde ik. 'Mooiste schrijfwijze'. Terwijl je volgens mij niet saaier en droger kan schrijven dan ik, dus die zal ongetwijfeld ironisch bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Frank op 2 categorieën gewonnen, misschien geeft hij wel een rondje
Echt alles is ironischquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
3 zelfs hoorde ik. 'Mooiste schrijfwijze'. Terwijl je volgens mij niet saaier en droger kan schrijven dan ik, dus die zal ongetwijfeld ironisch bedoeld zijn.
Je draaide een keer, daarna was het klaar. Dan ging je zitten of - mocht dat zo zijn - eruit. Werkte echt geweldig.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je dat toch al allemaal hebt, kan je toch net zo goed doorgaan?
Snap ook niet waarom je die wonquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
3 zelfs hoorde ik. 'Mooiste schrijfwijze'. Terwijl je volgens mij niet saaier en droger kan schrijven dan ik, dus die zal ongetwijfeld ironisch bedoeld zijn.
Ik heb geen enkele stem uitgebracht, maar ik vind jouw vertelwijze wel zo leuk en je kan echt zo'n droogkloot zijnquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, omdat je maar één keer de kans geeft te winnenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je draaide een keer, daarna was het klaar. Dan ging je zitten of - mocht dat zo zijn - eruit. Werkte echt geweldig.
Maar ik kreeg zeurende ouderen en vervolgens didactische studentjes. Vervolgens ben ik maar naar het hoger onderwijs gedaan.
Dat is het leven. Tweede kansen komen bijzonder weinig voor en moet je doorgaans uitzonderlijk hard voor werken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, omdat je maar één keer de kans geeft te winnen
Bij de gokkast kan je ook doorgaanquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het leven. Tweede kansen komen bijzonder weinig voor en moet je doorgaans uitzonderlijk hard voor werken.
Ik denk meer aan Holland casinoquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:53 schreef Remqo het volgende:
Maar hoe moet ik het me inbeelden, was het Rad van Frank ook zo'n groot ding uit de RTL-studios? of was het geplukt van Levensweg?
Maar Hans van der Togt verstopte ook z'n whisky onder de spelersdeskquote:
Ronde houten cirkel gehamerd op een houten paal, die met drie eveneens gehamerde poten bleef staan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:53 schreef Remqo het volgende:
Maar hoe moet ik het me inbeelden, was het Rad van Frank ook zo'n groot ding uit de RTL-studios? of was het geplukt van Levensweg?
Had ooit iemand dat ding gesloopt als er geen winst uitkwam?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ronde houten cirkel gehamerd op een houten paal, die met drie eveneens gehamerde poten bleef staan.
Zullen we de zeven wereldzeeën bevaren?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had ooit iemand dat ding gesloopt als er geen winst uitkwam?
Ook de rode zee?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zullen we de zeven wereldzeeën bevaren?
Maar wat is het antwoord?quote:
Zou best willen hoor. Jouw schip?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zullen we de zeven wereldzeeën bevaren?
Mijn schip jouw zeilen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou best willen hoor. Jouw schip?
Ik denk neequote:
Hoop dat een keer je piemol bloedtquote:
Woehoequote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Met de wind in de zeilen zullen wij met rasse schreden de hele wereld aan onze voeten leggen
Ja nou, ik gooi de rubberbootjes wel overboordquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoop dat een keer je piemol bloedt
Neuh, daar ben ik sws niet op uit, zou wel knuffelsessies willenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij dat je geen seks zou willen met Willoow?
Jammer, hoorde dat ze beest in bed is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Neuh, daar ben ik sws niet op uit, zou wel knuffelsessies willen
Het paard wordt zeker weer van stal gehaaldquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer, hoorde dat ze beest in bed is.
Heb je ook voor de vorm een papegaai op je schouder en een ooglapje voor als je illegaal streamt?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jo ho yo ho a pirate's life for me
Ik stream nooit illegaal.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je ook voor de vorm een papegaai op je schouder en een ooglapje voor als je illegaal streamt?
Oh.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer, hoorde dat ze beest in bed is.
En als ik m'n stokpaardje erbij haal?quote:
Dan krijg je klappenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als ik m'n stokpaardje erbij haal?
Die noteer ik, voordat ik voordat ik me een 2e keer aan die steen bezeerquote:
Dat magquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:28 schreef Remqo het volgende:
Maar SE ik zou me wel toevoegen bij de piratencrew, net zoals in Mexico in 1518
Als echte Conquistadores gaan we voor goudquote:
Tot ik dit bericht las nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk je er wel eens aan hoe het zou zijn als wij seks zouden hebben?
Ja echt he, daar sta ik op klappen te wachten met een houten paardje in m'n handquote:
Denk dat het awkward zou zijnquote:
Weet niet, denk ik gewoonquote:
Seks is toch vies en overrated?quote:
Dat heb ik niet, zover gingen mijn gedachten gelukkig niet.quote:
Ja.quote:
Hoezo awkward enzoquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, zover gingen mijn gedachten gelukkig niet.
Wist je nog niet dat Willoow een kuisheidsgordel draagt met valbijltje?quote:
Allemaal act om creeps zoals jullie weg te houdenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat Willoow een kuisheidsgordel draagt met valbijltje?
Theon Greyjoy has spokenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Allemaal act om creeps zoals jullie weg te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |