Ik vind beetje regen stiekem wel fijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kunnen wel een keer samen gaan wandelen in de druilerige motregen terwijl de avondwind zachtjes met je haren speelt
Kom je denk ik 80% mee in een gemiddeld gesprekquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welIk zit echt zo aan de telefoon
awww nee echt
ohh nee datis niet de bedoeling he
oeiiii
ohhhh mijn excuses
wel alles goed?
jaa aw bent u ziek rust lekker uit en beterschap he
doegggg
ach drugquote:
In het donker komen de enge mensen buitenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom niet? Echt srs wandelingen in het donker zijn het besteEn trek gewoon extra sjaal om als het koud is
Ik dus ookquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind beetje regen stiekem wel fijn.
Ik mis de tropische stortregensquote:
Vond wel chill toen ik nog deurverkoop deed dat ik gewoon lekker s avonds op straat kon chillen. Behalve als het echt stormdequote:Op zaterdag 3 december 2016 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
In het donker komen de enge mensen buiten
Die gaan allemaal naar de stad. Boswandelingen zijn heerlijk in het donker. Uilen bestuderenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
In het donker komen de enge mensen buiten
Aha nicequote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die gaan allemaal naar de stad. Boswandelingen zijn heerlijk in het donker. Uilen bestuderen.
Je bent nergens veilig.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou op een vrijdag- of zaterdagavond 100 keer liever in een bos gedropt worden dan in een stad. Bossen zijn enkel eng in films, dat is heel mooi, dat jaagt het enge volk naar de stad, maar stiekem zijn ze heel vredig.
En toch loggen we weer in op Fok!quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou op een vrijdag- of zaterdagavond 100 keer liever in een bos gedropt worden dan in een stad. Bossen zijn enkel eng in films, dat is heel mooi, dat jaagt het enge volk naar de stad, maar stiekem zijn ze heel vredig.
Bossen hier ken ik uit mijn duim, dus daar voel ik mij 100% veilig. Als er iemand zou zijn zou ik het doorhebben.quote:
Tja, we zitten niet in een bos, dus wat zegt dat?quote:
Ik begrijp het al, een hutje op de hei is ook niet allesquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:06 schreef Willoow het volgende:
Dat was geen dreigement, gewoon algemene uitspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |