Japan lijkt me sws een knotsgek land om eens mee te maken, Indonesië wil ik ook graag eens zien. Ben wel in China geweest jaren terug, dat was ook een aparte ervaring.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Hehe ja, liefst doe ik een rondreis door Azie. Wil naar Japan, Korea, Malayyy, Indonesie.
pff
Cripquote:
De Nederlandse amazone is er ook.quote:
Oompje Frankquote:
En remmie ook nog eensquote:
Ik snap niet zo erg wat ik hier thuis doequote:Op vrijdag 2 december 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En remmie ook nog eens. Alweer gewend zo na een week of wil je wel weer terug?
Ja zo ongeveerquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Crip. De avond telefoneren weer overleefd?
Leven, hier is ook alles mooiquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap niet zo erg wat ik hier thuis doe
Dat klinkt nog dramatischer. Ik zei het al, we kunnen ook zwarte opplaksnorren kopen en samen als Pablo en Manuel strandbedden gaan verhuren aan het strand.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap niet zo erg wat ik hier thuis doe
Ik zie dat idee al helemaal zittenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt nog dramatischer. Ik zei het al, we kunnen ook zwarte opplaksnorren kopen en samen als Pablo en Manuel strandbedden gaan verhuren aan het strand.
Ja maar zo koud en vroeg donker nu, als ik thuis kom van werk heeft het eigenlijk ook geen zin meer om een loopje over de Zaanse Schans te maken, want dat vind ik srs ook mooi.quote:
Je zou eigenlijk gewoon een plaatje op moeten nemen. Daarop spreek je in 'ja!', 'nou!', 'jeetje', 'dat is wel erg vervelend zeg', 'ja, ik vind het heel erg, kan ik ook niets aan doen', enzovoort. Die telefoon op een stand zetten dat je de persoon wel kunt horen en lekker ijs eten. En ingrijpen wanneer de band niet werkt.quote:
Waarom niet? Echt srs wandelingen in het donker zijn het bestequote:Op vrijdag 2 december 2016 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja maar zo koud en vroeg donker nu, als ik thuis kom van werk heeft het eigenlijk ook geen zin meer om een loopje over de Zaanse Schans te maken, want dat vind ik srs ook mooi.
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk gewoon een plaatje op moeten nemen. Daarop spreek je in 'ja!', 'nou!', 'jeetje', 'dat is wel erg vervelend zeg', 'ja, ik vind het heel erg, kan ik ook niets aan doen', enzovoort. Die telefoon op een stand zetten dat je de persoon wel kunt horen en lekker ijs eten. En ingrijpen wanneer de band niet werkt.
yea rightquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:57 schreef Drug het volgende:
y'all live bitches and blunts
we live for weed and money
Mooi zo'n acteerbaanquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welIk zit echt zo aan de telefoon
awww nee echt
ohh nee datis niet de bedoeling he
oeiiii
ohhhh mijn excuses
wel alles goed?
jaa aw bent u ziek rust lekker uit en beterschap he
doegggg
Kunnen wel een keer samen gaan wandelen in de druilerige motregen terwijl de avondwind zachtjes met je haren speeltquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom niet? Echt srs wandelingen in het donker zijn het besteEn trek gewoon extra sjaal om als het koud is
noh ze is al weggevluchtquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
luister moet ik dr hoeken ik KO haar in een klap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |