Dat is zo irritant, heb ik altijd na een wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lig al in bed sinds ik uit werk ben.
Kapot moe.
Maar ben te wakker om in slaap te vallen
Succes met vannacht in slaap vallenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is zo irritant, heb ik altijd na een wedstrijd.
Heb vanavond twee uur geslapen voor het avond eten, dat is ook kut vind ik
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je niet voldaan moe.
Naar is dat. Hele ritme naar de maan gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is zo irritant, heb ik altijd na een wedstrijd.
Heb vanavond twee uur geslapen voor het avond eten, dat is ook kut vind ik
Ja wordt nog watquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Succes met vannacht in slaap vallen
Sinds ik die kleine meid heb slaap ik ook als een blok. Damn!quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wordt nog wat
Maar ik val over het algemeen wel binnen tien minuten in slaap, dus komt vast wel goed
Hard werken is niet erg. Ga je niet dood van.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Moest hard werken deze week daardoor moe en futloos.
[..]
Naar is dat. Hele ritme naar de maan gelijk.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds ik die kleine meid heb slaap ik ook als een blok. Damn!
Nee, ben gewoon heel erg moe. Slaap ook op tijd ineens. Vroeger ging ik pas om 03.00 naar bed. Dat trek ik nu echt niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]zodat je vrouw maar eruit moet midden in de nacht of ben je serieus?
Dat kon ik twee jaar geleden ook nog, doe het nu zelden. Best saai, ben er gewoon te moe voorquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon heel erg moe. Slaap ook op tijd ineens. Vroeger ging ik pas om 03.00 naar bed. Dat trek ik nu echt niet meer.
Slapen is lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon heel erg moe. Slaap ook op tijd ineens. Vroeger ging ik pas om 03.00 naar bed. Dat trek ik nu echt niet meer.
We worden ouder.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat kon ik twee jaar geleden ook nog, doe het nu zelden. Best saai, ben er gewoon te moe voor
Ik ben nu wel weer gewend aan alleen slapen #sadquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik slaap het beste als er iemand naast me ligt.
Maakt voor mij echt geen verschil.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik genoeg deken heb en duw de ander gewoon weg als ie in de weg ligt ;squote:Op vrijdag 2 december 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Dekens delen, zo'n obstakel in bed, iemand die fucking veel warmte uitstraalt zeker ook, bah nee bah![]()
![]()
Dat wil nog weleens conflicten geven ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Dekens delen, zo'n obstakel in bed, iemand die fucking veel warmte uitstraalt zeker ook, bah nee bah![]()
![]()
Ben 1x wakker geworden op de grond. Was niet zo fijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik genoeg deken heb en duw de ander gewoon weg als ie in de weg ligt ;s
Heb nog grotere hekel aan zulk soort bedstelersquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik genoeg deken heb en duw de ander gewoon weg als ie in de weg ligt ;s
Alleen is bestequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nu wel weer gewend aan alleen slapen #sad
Heb 2 losse dekens. En ben zelf klein.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe het wel lief en voorzichtig hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog grotere hekel aan zulk soort bedstelers
Ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nu wel weer gewend aan alleen slapen #sad
Ja vast welquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel weer lieve jongen voorbij toch.
[..]
Heb 2 losse dekens. En ben zelf klein.
En vriendin is ook smurfje.
Waarschijnlijk een Chinees met de naam Ruudquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
belt gewoon een vrouw random met dr shagstem ''Hoi met luut''
ik zo van eh vgm bent u verkeerd
zegt zo o ja dat klopt sorry meissie
Gelukkig heb ik veel kussensquote:
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe het wel lief en voorzichtig hoor
Met je aanwezigheidquote:
Ben je daar niet te moe voor?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zin om naar de snackbar te lopen voor patatje.
#viesdik
Nee elektrische dekenquote:
Heb jij ook zo'n anime kussen of ben ik naast Hermann de enige?quote:
Heerlijk gevoel is dat. Vooral dat voeten warmen is een voordeelquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
Vind het stiekem wel lekker om in brede schouders en sterke armen van kerel te liggen en m'n voeten op te warmen tussen z'n benen. :$$$$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |