wtf heb je het overquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neem dan ook gewoon een slettofoon. Nooit je serieuze nummer geven amateur.
Das waar, chappeauquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:14 schreef Drug het volgende:
maar druggie had wel gelijk met zn calcio
doe danquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Zou bijna mijn bureaustoel naar de woonkamer duwen. Zit zoveel beter.
Vandaar dat het niet lukte bij de mannen.quote:
fuck mensenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaan mensen me echt raar aankijken.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vandaar dat het niet lukte bij de mannen.
Doe je dat tochquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Zou bijna mijn bureaustoel naar de woonkamer duwen. Zit zoveel beter.
Ja ik geef het nummer van je leidinggevende maarquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
wie wilt naar me werk bellen om te babbelen
dm je nrquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
wie wilt naar me werk bellen om te babbelen
ik verveel me echt heel ergquote:
Ik ook wel. Mijn vriendin is deur uit. Heeft een personeelsfeest. Kleine slaapt en ik zit hier op de bank te niksen.quote:
Kan me nauwelijks voorstellen dat dit een enorme shock teweeg gaat brengen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat ik wat anders ben gaan doen
Saai man, morgen wel leuke dingen gepland?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook wel. Mijn vriendin is deur uit. Heeft een personeelsfeest. Kleine slaapt en ik zit hier op de bank te niksen.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Saai man, morgen wel leuke dingen gepland?
Begin van de middag voetballen. Daarna sint viering bij schoonouders. Zondag met mijn tak, sintviering. JIj?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Saai man, morgen wel leuke dingen gepland?
Hooguit wat matige vervolgingen met een geldboete van 300 euroquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan me nauwelijks voorstellen dat dit een enorme shock teweeg gaat brengen.
Eequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hooguit wat matige vervolgingen met een geldboete van 300 euro
eerst eens zien wat er nog meer komt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hooguit wat matige vervolgingen met een geldboete van 300 euro
wordt dat tegenwoordig twee keer gevierd? Wij deden het maar 1 keertje op 5 december.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Begin van de middag voetballen. Daarna sint viering bij schoonouders. Zondag met mijn tak, sintviering. JIj?
Wat gebeurt er?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef HPLC het volgende:
'Spaanse voetballers zaten massaal aan de doping in 2010'
Ja, nja 2x omdat ik geen zin heb in familie door elkaar heen. Nee nog niet goed door hoor. Maar gaat om het idee. Nice, leuk!quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
wordt dat tegenwoordig twee keer gevierd? Wij deden het maar 1 keertje op 5 december.
Wel gezellig hoor, heeft ze al een beetje door wat sinterklaas is?
Morgen volleybal wedstrijddaarna in de kantine chillen. En zondag gaan ouders en broertjes en ik naar Fantastic beasts en nog uit eten
![]()
Ah ja zal volgend jaar wel anders zijn, dan snapt ze het vast wel meer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nja 2x omdat ik geen zin heb in familie door elkaar heen. Nee nog niet goed door hoor. Maar gaat om het idee. Nice, leuk!
SNap ik. Moet je extra van genieten!quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ja zal volgend jaar wel anders zijn, dan snapt ze het vast wel meer.
Ja, wel zin in. Mag van de fysio morgen ook een setje spelen dus ZIN IN
Je liet me schrikkenquote:
Dan ben je niet voldaan moe.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lig al in bed sinds ik uit werk ben.
Kapot moe.
Maar ben te wakker om in slaap te vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |