Ik ook. Srs.quote:
tijd voor viquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:23 schreef Pharkus het volgende:
Ik denk dat het suf gaat worden, maar ik heb toch niet veel beters te doen.
http://badselfeater.com/quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:23 schreef Pharkus het volgende:
Ik denk dat het suf gaat worden, maar ik heb toch niet veel beters te doen.
dat was echt..quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://badselfeater.com/
Na dit is het helemaal suf straks
Die heb ik ook meegedaan. Bietje jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe rustig, haapee-elzeetjequote:Op vrijdag 2 december 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA NOU HEB IK HET WEER GEDAAN HE,
IK GA NAAR BED
HET IS GOED
Dat was ook teleurstelling. Net als de bekendmaking laatst op FOK!.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was ook behoorlijk teleurgesteld jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die heb ik ook meegedaan. Bietje jammer.
Oh, ik dacht iets op het nieuws.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan doet Braddie een onthulling
Lekte toch dag te vroeg uit?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was ook teleurstelling. Net als de bekendmaking laatst op FOK!.
Een dag? Oh dacht uur te vroeg ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekte toch dag te vroeg uit?
Ik moet toegeven, het zat tot de onthulling wel vet in elkaar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was ook behoorlijk teleurgesteld jaVandaar dat ik ook geen hoge verwachtingen heb voor straks
moet jij weten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:26 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zal ik de laatste 30 min van de wereld gebruiken om jou eens lekker uit te wonen
Andere reden dan jij waarschijnlijkquote:
Hiquote:
Ja lekker makkelijk dit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Andere reden dan jij waarschijnlijk
Drie keer is scheepsrechtquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik verwacht na 2 teleurstellingen wel wat moois/spannends!
Diepgravend onderzoek naar Wajong van Braddie.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan doet Braddie een onthulling
Wordt het nog voor 2017 in shredder gegooid?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:31 schreef Amarantha het volgende:
4 actieve topics vandaag in YNG. Wauw.
dat is meer dan grtdquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:31 schreef Amarantha het volgende:
4 actieve topics vandaag in YNG. Wauw.
quote:
Ja, vind het wel jammerquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gedeelte is ook echt dood he?
Maar dan is Fylax geen mod meer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt het nog voor 2017 in shredder gegooid?
Ze zullen vast een ander baantje vinden voor hemquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan is Fylax geen mod meer.
quote:
Ga je strippenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:35 schreef Drug het volgende:
ik weet al waar de onthulling om 21 uur over gaat![]()
Zeg opquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:35 schreef Drug het volgende:
ik weet al waar de onthulling om 21 uur over gaat![]()
14 mei 1940 werd door Nederlanders gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
10 mei 1940 was een hoax.
I can't stopquote:
Soldaat van Oranje was echt!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
14 mei 1940 werd door Nederlanders gedaan.
Koos Alberts kan gewoon lopenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soldaat van Oranje was echt!
Sorry Zoskquote:
Staat in TTquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
waar gaat braddie het dan bekend maken
referendum italië?quote:
Hij zou met iets groots komen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
waar gaat braddie het dan bekend maken
gewoon hier in deze sc?quote:
kijk maar om 21 uurquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, maar dat was gewoon een retard. Zelfs dima is dan normaal.
watquote:
Whats new, vast een Marokkaan die uitgezet is door Dijkhoff.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondertussen nog steeds een gijzeling gaande in Parijs.
waarom heb je festivals in je sig staan waar je meer dan een jaar geleden bent geweestquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef Montelly het volgende:
Ik ga snel een tosti maken voor 21:00.
Welk apparaat gebruik je?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef Montelly het volgende:
Ik ga snel een tosti maken voor 21:00.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heb je festivals in je sig staan waar je meer dan een jaar geleden bent geweest
Ik care teveel om het weg te halen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heb je festivals in je sig staan waar je meer dan een jaar geleden bent geweest
Tefalletjequote:
Wat?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
dat deze walgelijke website nog actief is stuit me zeer tegen het borst, deze negatieve omgeving moet kapot gemaakt worden en elke gebruiker mag zich diep schamen
Walgelij
ook halloquote:
Jammerquote:
Je bent een 'k' vergetenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
dat deze walgelijke website nog actief is stuit me zeer tegen het borst, deze negatieve omgeving moet kapot gemaakt worden en elke gebruiker mag zich diep schamen
Walgelij
Ow, maakt ze altijd lekkerquote:
Dijkhoffquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Whats new, vast een Marokkaan die uitgezet is door Dijkhoff.
Wat een kut antwoord.quote:
Hou van die apparaten wat brood krokant maaktquote:
Ja nou, deze ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hou van die apparaten wat brood krokant maakt
maakt me niet echt veel uit wat jij vindt van mijn antwoordquote:
Sorry hoorquote:
Leuk dat je een link weet te leggen tussen mijn quote en mijn interesse in jouw mening.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
maakt me niet echt veel uit wat jij vindt van mijn antwoord
doe normaalquote:
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
https://mobile.twitter.com/nrc/status/804777691144744960
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:04 schreef Montelly het volgende:
Ik weet niet of dit met politiek te maken heeft maar...
[ afbeelding ]
nee doe normaalquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:06 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik heb geen twitter maar kan iemand een hashtag met #kknrc uitgooien.
maakt dan toch niet uit wie er op visite komtquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Oh jezus waarom komt er nu een mongool hier op visite.Pfff. Gelukkig is het niet mijn bezoek.
ff quicky met je zuigdoos. Zo gepiept.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Oh jezus waarom komt er nu een mongool hier op visite.Pfff. Gelukkig is het niet mijn bezoek.
Zit je op een feestje?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef Amarantha het volgende:
watquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff quicky met je zuigdoos. Zo gepiept.
Gelukkig heb ik jullie.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
maakt dan toch niet uit wie er op visite komt
was gisteren op huisbezoek met stage en die gast was ook creepy, bahquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
heb net gelogen aan de tel over waar ik woon. Hij deed beetje creepy ''je accent is wel heel erg mooi''
Neem dan ook gewoon een slettofoon. Nooit je serieuze nummer geven amateur.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
heb net gelogen aan de tel over waar ik woon. Hij deed beetje creepy ''je accent is wel heel erg mooi''
Dat is wel leuk ja, maar om dan hiermee te openen. Dat is wel beetje karigquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef Drug het volgende:
Football LeaksNRC publiceert deze weken over Football Leaks: miljoenen documenten die inzicht bieden in de gesloten wereld achter het voetbal – die van machtige makelaars, lenige advocaten en wereldsterren met offshore routes. De data zijn verkregen door DER SPIEGEL en overhandigd aan het internationale netwerk van onderzoeksjournalisten EIC.
inderdaadquote:
eensquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja, maar om dan hiermee te openen. Dat is wel beetje karig
Ah dat is stom.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
inderdaad
zou met een vriendin afspreken vanavond maar die gaat opeens naar haar vriend toevliegen dus kon niet meer HELAAS
Niemand geeft ook een neuk dat Ronaldo MILJOENEN wegsluist.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja, maar om dan hiermee te openen. Dat is wel beetje karig
Ja he, gelukkig morgen en zondag veel te doen dus maakt niet uit dat ik vanavond niks te doen hebquote:
NWS / NRC met ontluisterend nieuws om 21:00quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:12 schreef Chloroform het volgende:
Maar waar halen jullie nou dit non-nieuws vandaan
Gelijk heeft hijquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand geeft ook een neuk dat Ronaldo MILJOENEN wegsluist.
NRCquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:12 schreef Chloroform het volgende:
Maar waar halen jullie nou dit non-nieuws vandaan
Oh jezus boeiequote:
Ze mogen wel heel wat miljoentjes minder gaan verdienen. Dikke vette boete voor hun en in eis verwerken dat kaartjes goedkoper moeten wordenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand geeft ook een neuk dat Ronaldo MILJOENEN wegsluist.
Ja eens hoor, maar gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze mogen wel heel wat miljoentjes minder gaan verdienen. Dikke vette boete voor hun en in eis verwerken dat kaartjes goedkoper moeten worden
Helaas nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens hoor, maar gaat niet gebeuren.
Bedankt Premier Leaguequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geld maakt voetbal kapot. Bedankt Bosman arrest.
Calcio ?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:14 schreef Drug het volgende:
maar druggie had wel gelijk met zn calcio
wtf heb je het overquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neem dan ook gewoon een slettofoon. Nooit je serieuze nummer geven amateur.
Das waar, chappeauquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:14 schreef Drug het volgende:
maar druggie had wel gelijk met zn calcio
doe danquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Zou bijna mijn bureaustoel naar de woonkamer duwen. Zit zoveel beter.
Vandaar dat het niet lukte bij de mannen.quote:
fuck mensenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaan mensen me echt raar aankijken.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vandaar dat het niet lukte bij de mannen.
Doe je dat tochquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Zou bijna mijn bureaustoel naar de woonkamer duwen. Zit zoveel beter.
Ja ik geef het nummer van je leidinggevende maarquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
wie wilt naar me werk bellen om te babbelen
dm je nrquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
wie wilt naar me werk bellen om te babbelen
ik verveel me echt heel ergquote:
Ik ook wel. Mijn vriendin is deur uit. Heeft een personeelsfeest. Kleine slaapt en ik zit hier op de bank te niksen.quote:
Kan me nauwelijks voorstellen dat dit een enorme shock teweeg gaat brengen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat ik wat anders ben gaan doen
Saai man, morgen wel leuke dingen gepland?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook wel. Mijn vriendin is deur uit. Heeft een personeelsfeest. Kleine slaapt en ik zit hier op de bank te niksen.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Saai man, morgen wel leuke dingen gepland?
Begin van de middag voetballen. Daarna sint viering bij schoonouders. Zondag met mijn tak, sintviering. JIj?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Saai man, morgen wel leuke dingen gepland?
Hooguit wat matige vervolgingen met een geldboete van 300 euroquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan me nauwelijks voorstellen dat dit een enorme shock teweeg gaat brengen.
Eequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hooguit wat matige vervolgingen met een geldboete van 300 euro
eerst eens zien wat er nog meer komt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hooguit wat matige vervolgingen met een geldboete van 300 euro
wordt dat tegenwoordig twee keer gevierd? Wij deden het maar 1 keertje op 5 december.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Begin van de middag voetballen. Daarna sint viering bij schoonouders. Zondag met mijn tak, sintviering. JIj?
Wat gebeurt er?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef HPLC het volgende:
'Spaanse voetballers zaten massaal aan de doping in 2010'
Ja, nja 2x omdat ik geen zin heb in familie door elkaar heen. Nee nog niet goed door hoor. Maar gaat om het idee. Nice, leuk!quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
wordt dat tegenwoordig twee keer gevierd? Wij deden het maar 1 keertje op 5 december.
Wel gezellig hoor, heeft ze al een beetje door wat sinterklaas is?
Morgen volleybal wedstrijddaarna in de kantine chillen. En zondag gaan ouders en broertjes en ik naar Fantastic beasts en nog uit eten
![]()
Ah ja zal volgend jaar wel anders zijn, dan snapt ze het vast wel meer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nja 2x omdat ik geen zin heb in familie door elkaar heen. Nee nog niet goed door hoor. Maar gaat om het idee. Nice, leuk!
SNap ik. Moet je extra van genieten!quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ja zal volgend jaar wel anders zijn, dan snapt ze het vast wel meer.
Ja, wel zin in. Mag van de fysio morgen ook een setje spelen dus ZIN IN
Je liet me schrikkenquote:
Dan ben je niet voldaan moe.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lig al in bed sinds ik uit werk ben.
Kapot moe.
Maar ben te wakker om in slaap te vallen
Dat is zo irritant, heb ik altijd na een wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lig al in bed sinds ik uit werk ben.
Kapot moe.
Maar ben te wakker om in slaap te vallen
Succes met vannacht in slaap vallenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is zo irritant, heb ik altijd na een wedstrijd.
Heb vanavond twee uur geslapen voor het avond eten, dat is ook kut vind ik
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je niet voldaan moe.
Naar is dat. Hele ritme naar de maan gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is zo irritant, heb ik altijd na een wedstrijd.
Heb vanavond twee uur geslapen voor het avond eten, dat is ook kut vind ik
Ja wordt nog watquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Succes met vannacht in slaap vallen
Sinds ik die kleine meid heb slaap ik ook als een blok. Damn!quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wordt nog wat
Maar ik val over het algemeen wel binnen tien minuten in slaap, dus komt vast wel goed
Hard werken is niet erg. Ga je niet dood van.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Moest hard werken deze week daardoor moe en futloos.
[..]
Naar is dat. Hele ritme naar de maan gelijk.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds ik die kleine meid heb slaap ik ook als een blok. Damn!
Nee, ben gewoon heel erg moe. Slaap ook op tijd ineens. Vroeger ging ik pas om 03.00 naar bed. Dat trek ik nu echt niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]zodat je vrouw maar eruit moet midden in de nacht of ben je serieus?
Dat kon ik twee jaar geleden ook nog, doe het nu zelden. Best saai, ben er gewoon te moe voorquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon heel erg moe. Slaap ook op tijd ineens. Vroeger ging ik pas om 03.00 naar bed. Dat trek ik nu echt niet meer.
Slapen is lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon heel erg moe. Slaap ook op tijd ineens. Vroeger ging ik pas om 03.00 naar bed. Dat trek ik nu echt niet meer.
We worden ouder.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat kon ik twee jaar geleden ook nog, doe het nu zelden. Best saai, ben er gewoon te moe voor
Ik ben nu wel weer gewend aan alleen slapen #sadquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik slaap het beste als er iemand naast me ligt.
Maakt voor mij echt geen verschil.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik genoeg deken heb en duw de ander gewoon weg als ie in de weg ligt ;squote:Op vrijdag 2 december 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Dekens delen, zo'n obstakel in bed, iemand die fucking veel warmte uitstraalt zeker ook, bah nee bah![]()
![]()
Dat wil nog weleens conflicten geven ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Dekens delen, zo'n obstakel in bed, iemand die fucking veel warmte uitstraalt zeker ook, bah nee bah![]()
![]()
Ben 1x wakker geworden op de grond. Was niet zo fijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik genoeg deken heb en duw de ander gewoon weg als ie in de weg ligt ;s
Heb nog grotere hekel aan zulk soort bedstelersquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik genoeg deken heb en duw de ander gewoon weg als ie in de weg ligt ;s
Alleen is bestequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nu wel weer gewend aan alleen slapen #sad
Heb 2 losse dekens. En ben zelf klein.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe het wel lief en voorzichtig hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog grotere hekel aan zulk soort bedstelers
Ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nu wel weer gewend aan alleen slapen #sad
Ja vast welquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel weer lieve jongen voorbij toch.
[..]
Heb 2 losse dekens. En ben zelf klein.
En vriendin is ook smurfje.
Waarschijnlijk een Chinees met de naam Ruudquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
belt gewoon een vrouw random met dr shagstem ''Hoi met luut''
ik zo van eh vgm bent u verkeerd
zegt zo o ja dat klopt sorry meissie
Gelukkig heb ik veel kussensquote:
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe het wel lief en voorzichtig hoor
Met je aanwezigheidquote:
Ben je daar niet te moe voor?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zin om naar de snackbar te lopen voor patatje.
#viesdik
Nee elektrische dekenquote:
Heb jij ook zo'n anime kussen of ben ik naast Hermann de enige?quote:
Heerlijk gevoel is dat. Vooral dat voeten warmen is een voordeelquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
Vind het stiekem wel lekker om in brede schouders en sterke armen van kerel te liggen en m'n voeten op te warmen tussen z'n benen. :$$$$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |