Dan eet ik liever niets denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar soms is snel wel ff fijn als je weg moet. Heb je toch wat.
Jij bent echt moeilijke eter :squote:
Sow madquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/fo(...),5653101#msg-5653101
Jawel, hoor nu toch al. 'Ohh kroket uit magnetron, iehh nee.'quote:
Nooit gedacht dat ik kon lachen om lange Fransquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_sloerie_kapot.html![]()
Omdat ik één ding niet zou eten. Haha gvd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel, hoor nu toch al. 'Ohh kroket uit magnetron, iehh nee.'
Is ook een tyfus kneus. Maar hier kwam de cola mijn neus uit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik kon lachen om lange Frans
Ik oordeel en veroordeelquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik één ding niet zou eten. Haha gvd.
Hoe sneu moet je zijn om zo afgunstig te zijn op iemand als Braddie. Zo naai je iemand er toch niet bij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hadden we ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik merk het, dacht dat wij iets speciaals hadden samen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe sneu moet je zijn om zo afgunstig te zijn op iemand als Braddie. Zo naai je iemand er toch niet bij.
Zo veel uitval had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, om je een beeld te geven: ik begon met zo'n 166 studenten in het eerste jaar. En zo'n 46 hebben uiteindelijk 4e jaar gehaald, waarvan er in het 4e jaar alsnog ook een paar gestopt zijn.
Geen paniek.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef Chloroform het volgende:
Heb normaal gesprek met niels, wat is deze
Ahhahaha nou heb ik je hartquote:
Ik zie door de klaagbak het geklaag niet meerquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mapima en Yiha zouden wel een goed koppel zijn. Zo verzuurd, elke avond klagen om alles en iedereen
Je weet wat ik zei toch over wanneer volwassenen spreken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja is wel een flauw grapje weer sorry niels
True thatquote:
hjb manquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mapima en Yiha zouden wel een goed koppel zijn. Zo verzuurd, elke avond klagen om alles en iedereen
Heb mezelf al geTRdquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je weet wat ik zei toch over wanneer volwassenen spreken?
Dat zeg je zelfquote:
Hey waar werk jij? Dan stuur ik per ongeluk een mail naar je leidinggevende en daarna zeg ik sorry.quote:
dus je stuurt zeg maar een mail naar mij. Cool!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey waar werk jij? Dan stuur ik per ongeluk een mail naar je leidinggevende en daarna zeg ik sorry.
Haags is de leidinggevende dus succes met je mailquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey waar werk jij? Dan stuur ik per ongeluk een mail naar je leidinggevende en daarna zeg ik sorry.
Ik stuur een mail naar je moederquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschienquote:
Hallo, werkt hier ene Haags?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dus je stuurt zeg maar een mail naar mij. Cool!
Ps. Sorry!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, werkt hier ene Haags?
Hij FOK!t altijd tijdens zijn werk in plaats van dat hij pleisters plakt.
Gr. Hans
Zitten hier dus wel sick fucks die dat doen naar werkgevers, klanten of overheidsinstanties.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik stuur een mail naar je moeder
Hoezo is dat jammer? Misschien kan ja of nee zijnquote:
Geen zekerheid, derhalve jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Misschien kan ja of nee zijn
Trollquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
treinmeisje heeft nieuwe profiel foto
weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden
Had wel tof geweest bij mijn vorige werk. Had ik meteen kunnen screenen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zitten hier dus wel sick fucks die dat doen naar werkgevers, klanten of overheidsinstanties.
De zekerheid die ik je geef is dat ik je onzekerheid bied.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat wel echt diep dit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
De zekerheid die ik je geef is dat ik je onzekerheid bied.
Yeh, niet alleen email-adres, maar ook gewoon de volledige naam en IP of origin.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had wel tof geweest bij mijn vorige werk. Had ik meteen kunnen screenen.
Open een eigen topic met je verzinsels. Hoeft niet elke keer in KLB SC met je imaginaire gejankquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
blijkbaar was het haar toch toen ik haar gister zag
naar dr vriendje die nu woont in amsterdam
nog wel veel meer ook. maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yeh, niet alleen email-adres, maar ook gewoon de volledige naam en IP of origin.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Open een eigen topic met je verzinsels. Hoeft niet elke keer in KLB SC met je imaginaire gejank
Ik fantaseer echt meteen over wiskunde bij imaginaire (getallen ).quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Open een eigen topic met je verzinsels. Hoeft niet elke keer in KLB SC met je imaginaire gejank
i2 = -1quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik fantaseer echt meteen over wiskunde bij imaginaire (getallen ).
Ik over jouquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik fantaseer echt meteen over wiskunde bij imaginaire (getallen ).
Ik ben daar niet welkomquote:
Waarom zo geobsedeerd?quote:
okquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Montelly het volgende:
Ik ga mijn haar weer laten groeien, kleine slag en dan beetje opskeer aan de zijkanten
Hier heb ik me gewoon opgedrongenquote:
Het houdt niet op, niet vanzelf.twitter:RT_com twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 19:47:59#BREAKING: Armed man takes 7 people #hostage in Paris travel agency - AFP police source https://t.co/ehYssZ1l2W https://t.co/AHFQfaCwsc reageer retweet
Watquote:
Ja, en er is zelfs een opperdownie daar met meer dan 2000 postsquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:19 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is het 450 forum? Is dat een verzamelplaats voor verstandelijk beperkten?
Zou je je in dat geval aanmelden?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:19 schreef Oberkullie het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:19 schreef Oberkullie het volgende:
Wat doe je srsquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
volgens mij wilde je zelf niet, maar ok
Wow dat is echt kansloosquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, en er is zelfs een opperdownie daar met meer dan 2000 posts
Had al veranderdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |