Ik zie door de klaagbak het geklaag niet meerquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mapima en Yiha zouden wel een goed koppel zijn. Zo verzuurd, elke avond klagen om alles en iedereen
Je weet wat ik zei toch over wanneer volwassenen spreken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja is wel een flauw grapje weer sorry niels
True thatquote:
hjb manquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mapima en Yiha zouden wel een goed koppel zijn. Zo verzuurd, elke avond klagen om alles en iedereen
Heb mezelf al geTRdquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je weet wat ik zei toch over wanneer volwassenen spreken?
Dat zeg je zelfquote:
Hey waar werk jij? Dan stuur ik per ongeluk een mail naar je leidinggevende en daarna zeg ik sorry.quote:
dus je stuurt zeg maar een mail naar mij. Cool!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey waar werk jij? Dan stuur ik per ongeluk een mail naar je leidinggevende en daarna zeg ik sorry.
Haags is de leidinggevende dus succes met je mailquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey waar werk jij? Dan stuur ik per ongeluk een mail naar je leidinggevende en daarna zeg ik sorry.
Ik stuur een mail naar je moederquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschienquote:
Hallo, werkt hier ene Haags?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dus je stuurt zeg maar een mail naar mij. Cool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |