quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar is niet onmogelijk om te bakken of in oven te doen. Maar dat vereist wel enig leesvaardigheid
oke.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, mijn zusje ook en die zit nu naast me
In het vierde jaar stoppen...quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, om je een beeld te geven: ik begon met zo'n 166 studenten in het eerste jaar. En zo'n 46 hebben uiteindelijk 4e jaar gehaald, waarvan er in het 4e jaar alsnog ook een paar gestopt zijn.
Heb dat meerdere keren gedaan, ja. In 2 minuten klaar dus waarom niet?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon iets wat jij zou proberen.
Normaal wil je juist dat kinderen hun mond open doen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hou anders even je mond dicht wanneer volwassenen praten.
Jouw opvoeding deugt niet.
Wow.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Normaal wil je juist dat kinderen hun mond open doen.
Geen tijd voor mij dus 😠quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Paardrijden en met iemand mee op wedstrijd zondag.
Ja weet niet, klinkt gewoon een stuk minder lekker. Ik ben ook vaak in 2 minuten klaar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb dat meerdere keren gedaan, ja. In 2 minuten klaar dus waarom niet?
Ja, dat snap ik dus ook niet.quote:
Je mag meequote:
Sws betaal je dan niet je eigen studie.quote:
Leuk hoor...quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Normaal wil je juist dat kinderen hun mond open doen.
Ja, maar soms is snel wel ff fijn als je weg moet. Heb je toch wat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja weet niet, klinkt gewoon een stuk minder lekker. Ik ben ook vaak in 2 minuten klaar.
Jahoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |