Ok duidelijk, dank je. Dat eerste wat je zegt zie ik ook zo voor me. Lijkt me pittiger dan het lijkt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is een heel populaire studie omdat er altijd 250 kutjes aan beginnen want omg Engels is echt mijn taalllll totally.. Maar dan erachter komen dat je geen enkel gevoel voor taal hebt of dat lesgeven je flink tegenvalt.
Ik ben afgelopen jaar flink aan het solliciteren geweest. Er is zeker genoeg aanbod voor docent Engels, helaas wel veel parttime. De echte lerarentekorten zitten in Nederlands, wiskunde en nask en de eerstegraads bevoegden.
tuurlijk, genoeg olie gebruikenquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
ja op de verpakking stond frituren
maar ik dacht gewoon misschien kan het wel
Mag ik er nog op duiken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn schoonmoeder valt onder de categorie varkensvlees. Die zou ik ook op hoog vuur moeten bereiden.
Denk dat gewone kroketten wel beste zijn in de frituurpan. Tenzij ovenkroketten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat heus wel meer bereidingswijzen op
Ik vind het niet gek dat jij dit weet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef Willoow het volgende:
Kan ook in magnetron dima. Blijven korrels wel wit en beetje slap, maar prima eetbaar
Nooit geprobeerd, maar zou het wel doen denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik juist met zelfs dan niet maar oké ik geloof je.
Laat wel even weten naderhand.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar zou het wel doen denk ik.
Paardrijden en met iemand mee op wedstrijd zondag.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:39 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
De restjes van gisteren een appel
[..]
Nee morgenochtend nog dingen doen en middag hopelijk wel
Wat ga jij doen?
Hou anders even je mond dicht wanneer volwassenen praten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:28 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn op hbo gaan lesgeven dan vragen ze niet eens naar je diploma![]()
Heb gewoon een friteuse, gaat een stuk sneller ook dan eerst laten ontdooien. Dan ben ik allang in slaap gevallen.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat jij dit weet.
Oh, ja dan zullen we het nooit weten. En begrijpelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb gewoon een friteuse, gaat een stuk sneller ook dan eerst laten ontdooien. Dan ben ik allang in slaap gevallen.
Ja sowieso, maar is niet onmogelijk om te bakken of in oven te doen. Maar dat vereist wel enig leesvaardigheidquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat gewone kroketten wel beste zijn in de frituurpan. Tenzij ovenkroketten.
Ja, om je een beeld te geven: ik begon met zo'n 166 studenten in het eerste jaar. En zo'n 46 hebben uiteindelijk 4e jaar gehaald, waarvan er in het 4e jaar alsnog ook een paar gestopt zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok duidelijk, dank je. Dat eerste wat je zegt zie ik ook zo voor me. Lijkt me pittiger dan het lijkt.
Het vak van de taal zelf door en door leren snappen is één ding, les kunnen geven komt er dan nog bij.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar is niet onmogelijk om te bakken of in oven te doen. Maar dat vereist wel enig leesvaardigheid
oke.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, mijn zusje ook en die zit nu naast me
In het vierde jaar stoppen...quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, om je een beeld te geven: ik begon met zo'n 166 studenten in het eerste jaar. En zo'n 46 hebben uiteindelijk 4e jaar gehaald, waarvan er in het 4e jaar alsnog ook een paar gestopt zijn.
Heb dat meerdere keren gedaan, ja. In 2 minuten klaar dus waarom niet?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon iets wat jij zou proberen.
Normaal wil je juist dat kinderen hun mond open doen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hou anders even je mond dicht wanneer volwassenen praten.
Jouw opvoeding deugt niet.
Wow.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Normaal wil je juist dat kinderen hun mond open doen.
Geen tijd voor mij dus 😠quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Paardrijden en met iemand mee op wedstrijd zondag.
Ja weet niet, klinkt gewoon een stuk minder lekker. Ik ben ook vaak in 2 minuten klaar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb dat meerdere keren gedaan, ja. In 2 minuten klaar dus waarom niet?
Ja, dat snap ik dus ook niet.quote:
Je mag meequote:
Sws betaal je dan niet je eigen studie.quote:
Leuk hoor...quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Normaal wil je juist dat kinderen hun mond open doen.
Ja, maar soms is snel wel ff fijn als je weg moet. Heb je toch wat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja weet niet, klinkt gewoon een stuk minder lekker. Ik ben ook vaak in 2 minuten klaar.
Jahoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |