quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je kroket ook ook gewoon in de pan bereiden ?
Beter dan die van jou.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:32 schreef KREEFTx het volgende:
Werk me dus al de hele week naar de tyfus
Zou vandaag dan eindelijk een keer om,
schik niet, 16:00 weg kunnen
was er weer iemand die zich met een kutsmoes ziek meldde
Om 18:00 dan maar naar huis gegaan, 20 min rijden, heb 5 km snelweg, deze muurvast stond, een uur over heb gedaan
Dat laatste stukje voor de afslag dus de vluchtstrook gepakt omdat ik honger had en naar huis wilde
Was er ergens een agent die het had gezien en ook nog eens een prachtige boete rijker
En hoe was jullie dag?
Dikke witte sausquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Houd jij van die dikke witte klonten of meer van het waterige spul?
Binnen een dag in lichterlaaiequote:Op vrijdag 2 december 2016 19:36 schreef Amarantha het volgende:
En Dima wilt graag op zichzelf wonen.
Kwestie van genoeg vet op de juiste temperatuur.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je kroket ook ook gewoon in de pan bereiden ?
Hahaha ze zijn geweldig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Haha shit ja kweenie maar heb echt zwak voor oude Aziatische vrouwenm'n vriendinnetje heeft een Indo collega van 64 die is ook echt hilarisch en zo fucked up eigenwijs.
Voor genoeg vet moet je bij Braddie zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kwestie van genoeg vet op de juiste temperatuur.
het is PATATquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ja wat
ik dacht misschien kan het wel gewoon
mn moeder maakt de frietjes ook gewoon in de pan
Je kan natuurlijk altijd even op de verpakking kijken wat de opties zijn qua bereiden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ja wat
ik dacht misschien kan het wel gewoon
mn moeder maakt de frietjes ook gewoon in de pan
Zelfs dan niet denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:37 schreef Myrr het volgende:
Als je hem eerst ontdooit en daarna plet... Wordt hij vanzelf wel een keer eetbaar. Soort van. Als je dronken bent.
tuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:36 schreef Amarantha het volgende:
En Dima wilt graag op zichzelf wonen.
De restjes van gisterquote:
Nee morgenochtend nog dingen doen en middag hopelijk welquote:
Jaquote:
Staat heus wel meer bereidingswijzen opquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
ja op de verpakking stond frituren
maar ik dacht gewoon misschien kan het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |