quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nu wel weer gewend aan alleen slapen #sad
Heb 2 losse dekens. En ben zelf klein.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Dekens delen, zo'n obstakel in bed, iemand die fucking veel warmte uitstraalt zeker ook, bah nee bah![]()
![]()
Ik doe het wel lief en voorzichtig hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog grotere hekel aan zulk soort bedstelers
Ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nu wel weer gewend aan alleen slapen #sad
Ja vast welquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel weer lieve jongen voorbij toch.
[..]
Heb 2 losse dekens. En ben zelf klein.
En vriendin is ook smurfje.
Waarschijnlijk een Chinees met de naam Ruudquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
belt gewoon een vrouw random met dr shagstem ''Hoi met luut''
ik zo van eh vgm bent u verkeerd
zegt zo o ja dat klopt sorry meissie
Gelukkig heb ik veel kussensquote:
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe het wel lief en voorzichtig hoor
Met je aanwezigheidquote:
Ben je daar niet te moe voor?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zin om naar de snackbar te lopen voor patatje.
#viesdik
Nee elektrische dekenquote:
Heb jij ook zo'n anime kussen of ben ik naast Hermann de enige?quote:
Heerlijk gevoel is dat. Vooral dat voeten warmen is een voordeelquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
Vind het stiekem wel lekker om in brede schouders en sterke armen van kerel te liggen en m'n voeten op te warmen tussen z'n benen. :$$$$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |