Nee maar daarom is het ook geen laagdrempelige comedyserie met weinig tot geen doorlopende verhaallijn. Ja ik tel het verhaal van hoe iemand een ander zijn en haar moeder heeft ontmoet niet mee want dat kon best wel sneller.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had mij nooit gestopt om house te volgen.
Vroeger maakten al die boeren elkaar ook af.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De oertijd waar ze met moord weg kan komen.
Heb nu Brienne of Tarth beeld van jou.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Middeleeuwen
Werd ik ridder te paard
Ja, dat vond ik ook. Kon in één aflevering verteld worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar daarom is het ook geen laagdrempelige comedyserie met weinig tot geen doorlopende verhaallijn. Ja ik tel het verhaal van hoe iemand een ander zijn en haar moeder heeft ontmoet niet mee want dat kon best wel sneller.
Je zou vast kampioene in het steekspel zijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Middeleeuwen
Werd ik ridder te paard
Ken ik nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb nu Brienne of Tarth beeld van jou.
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je zou vast kampioene in het steekspel zijn
Dat kijk ik nietquote:
laf hoor, beetje over mijn moeder beginnen terwijl ik er niet ben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
Ik weet wel hoe ik Hans' moeder ontmoet heb
Eerder slavin te keukenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Middeleeuwen
Werd ik ridder te paard
Hij begint ook altijd met je moeder wanneer je er niet bentquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
laf hoor, beetje over mijn moeder beginnen terwijl ik er niet ben.
Geeft niet, als hij maar betaaltquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij begint ook altijd met je moeder wanneer je er niet bent
Snij liever mijn keel doorquote:
Hoi Cripselquote:
Ik krijg wel vaste klanten kortingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |