Nee dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n anime kussen of ben ik naast Hermann de enige?
Daarom doe ik het ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je daar niet te moe voor?
Waarom doen alle vrouwen dat? Zo vervelend.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel is dat. Vooral dat voeten warmen is een voordeel
lolquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet.
[..]
Waarom doen alle vrouwen dat? Zo vervelend.
Doe het alleen met toestemmingquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het hoeft maar een paar secondequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hoezo?quote:
Sweet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
Als je je voeten opwarmt aan mij dan hoek ik je
heetquote:
Ah, dat is acceptabel.quote:
Misschien moet je elektrische deken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Het hoeft maar een paar secondeAnders blijven ze zolang koud.
Ik voel mijn koude voeten terwijl ik sokken aan heb en onder een dekentje lig en het is NAAR
Komt doordat ik mobiel zit. Ik weet niet wat dat is, meen ik echt. Hij pakt alles dubbel op een of andere manier.quote:
Nee want voor de rest slaap ik gewoon zonder kleren en heb ik het niet koudquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is acceptabel.
[..]
Misschien moet je elektrische deken.
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik had meteen spijt van mijn nominatie.
Hoe reageer je zo snel dan met mobiel? Je hebt op mobiel toch geen auto-update?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt doordat ik mobiel zit. Ik weet niet wat dat is, meen ik echt. Hij pakt alles dubbel op een of andere manier.
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Elektrisch deken boven een mens verkiezen :s
Ben op mobiel gewoon heel snel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe reageer je zo snel dan met mobiel? Je hebt op mobiel toch geen auto-update?
Ik ben niet zo mobiel meerquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben op mobiel gewoon heel snel.
Naakt met alleen sokken? Apart :$quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want voor de rest slaap ik gewoon zonder kleren en heb ik het niet koud
Nee geen sokken hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naakt met alleen sokken? Apart :$
Heb je ook vaak koude handen? Vrouwen hebben vaak minder goede doorbloeding waardoor handen en voeten kouder zijn.
Conclusie: niets aan het handje.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Real Madrid-speler Ronaldo sluisde eind 2014 63,5 miljoen euro weg naar een belastingparadijs, meldt NRC. Met deze belastingontwijking hoefde hij ongeveer 35 miljoen aan belastingen niet te betalen. De constructie was op dat moment nog legaal, maar kort daarna paste de Spaanse regering de wet aan.
Nou, wat een drama.
Ik vond die onthulling van Jimmy met die nepbankbiljetten, wat een anti-abortuspreek bleek te zijn wel sterker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Real Madrid-speler Ronaldo sluisde eind 2014 63,5 miljoen euro weg naar een belastingparadijs, meldt NRC. Met deze belastingontwijking hoefde hij ongeveer 35 miljoen aan belastingen niet te betalen. De constructie was op dat moment nog legaal, maar kort daarna paste de Spaanse regering de wet aan.
Nou, wat een drama.
Weet niet goed waardoor. Zou kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen sokken hoor
Ja vaak wel, maar voeten altijd koud.
Komt omdat ons bloed veel rond onze baarmoeder stroomt en bij mannen komt het wel overal. Toch. Dat las ik eens een keer ergens
JimmyDean?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond die onthulling van Jimmy met die nepbankbiljetten, wat een anti-abortuspreek bleek te zijn wel sterker.
Mijn bloed circuleert alleen rond mijn penis hoor weeniequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen sokken hoor
Ja vaak wel, maar voeten altijd koud.
Komt omdat ons bloed veel rond onze baarmoeder stroomt en bij mannen komt het wel overal. Toch. Dat las ik eens een keer ergens
Nou ja, het was een soort van JimmyDquote:
Echt tegenstrijdige signalen geef jij, ben helemaal confuusquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Ik denk altijd aan Chloroform in bed en dan heb ik het de hele nacht heet.
Nee een andere Jimmy die ook tegen abortus is.quote:
oquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt tegenstrijdige signalen geef jij, ben helemaal confuus
Ik heb weer onder een steen gelegen, merk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee een andere Jimmy die ook tegen abortus is.
2 maandjes terug ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb weer onder een steen gelegen, merk ik.
Wanneer was dit?
Hans plsquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer was dit?
Weet ik niet, ben sarcastisch omdat ik dacht dat het wel JimmyDean was ahahaquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer was dit?
Wat maakt dat uit voor jou?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben sarcastisch omdat ik dacht dat het wel JimmyDean was ahaha
Je warmte en je liefdequote:
Welke hoop?quote:
Hans kan geen warmte vasthouden omdat zijn benen onthaard zijn.quote:
Oh.quote:
Sukkel.quote:
Ohquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans kan geen warmte vasthouden omdat zijn benen onthaard zijn.
Schatje ben jequote:
Ik zit bij de kachel, vet lekkerquote:
Jaaaaquote:
Neeheequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom wel naast je kroelen.
Welke?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:44 schreef Amarantha het volgende:
Fuck sociaal doen. Ik ga weer een serie kijken.
Je kent How I Met Your Mother niet?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken ik niet. Heb net afl 3 van shooter gezien. Bazen serie wel.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kent How I Met Your Mother niet?
Ik ken het ook niet, alleen van naamquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kent How I Met Your Mother niet?
JA HALLO, WELKE JIMMY?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet, alleen van naam
Jimmy Neutronquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA HALLO, WELKE JIMMY?
OF WAS DIT EEN BCS/BB REFERENTIE?
Waarom die wel dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:53 schreef Willoow het volgende:
Zelfs ik heb himym gezienEn ik kijk nooit series
Ik nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:53 schreef Willoow het volgende:
Zelfs ik heb himym gezienEn ik kijk nooit series
Alleen omdat ie op comedy central was. Paar afleveringen van gezien, wel kutserie verder.quote:
Had mij nooit gestopt om house te volgen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Tegenwoordig komt het op Comedy Central wanneer ze maar plek hebben om het te draaien maar 'vroeger' was je afhankelijk van de tijden van RTL 5 of Veronica als je zo'n serie wilde zien op tv, snap wel dat er daarom mensen zijn die het nooit hebben gezien. Comedyseries met veel afleveringen is ook niet iets wat je aan gaat raden aan mensen die een serie willen zien die gedownload moet worden.
volgens mij wel, alleen kijk ik nooit TVquote:
Door dit soort vragen voel ik me altijd alsof ik in een ander tijdperk leef ofzoquote:
in welk tijdperk zou je willen leven?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Door dit soort vragen voel ik me altijd alsof ik in een ander tijdperk leef ofzo
De oertijd waar ze met moord weg kan komen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
in welk tijdperk zou je willen leven?
Middeleeuwenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
in welk tijdperk zou je willen leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |