Nee dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n anime kussen of ben ik naast Hermann de enige?
Daarom doe ik het ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je daar niet te moe voor?
Waarom doen alle vrouwen dat? Zo vervelend.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel is dat. Vooral dat voeten warmen is een voordeel
lolquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet.
[..]
Waarom doen alle vrouwen dat? Zo vervelend.
Doe het alleen met toestemmingquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het hoeft maar een paar secondequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hoezo?quote:
Sweet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
Als je je voeten opwarmt aan mij dan hoek ik je
heetquote:
Ah, dat is acceptabel.quote:
Misschien moet je elektrische deken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Het hoeft maar een paar secondeAnders blijven ze zolang koud.
Ik voel mijn koude voeten terwijl ik sokken aan heb en onder een dekentje lig en het is NAAR
Komt doordat ik mobiel zit. Ik weet niet wat dat is, meen ik echt. Hij pakt alles dubbel op een of andere manier.quote:
Nee want voor de rest slaap ik gewoon zonder kleren en heb ik het niet koudquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is acceptabel.
[..]
Misschien moet je elektrische deken.
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik had meteen spijt van mijn nominatie.
Hoe reageer je zo snel dan met mobiel? Je hebt op mobiel toch geen auto-update?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt doordat ik mobiel zit. Ik weet niet wat dat is, meen ik echt. Hij pakt alles dubbel op een of andere manier.
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Elektrisch deken boven een mens verkiezen :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |