Ben op mobiel gewoon heel snel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe reageer je zo snel dan met mobiel? Je hebt op mobiel toch geen auto-update?
Ik ben niet zo mobiel meerquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben op mobiel gewoon heel snel.
Naakt met alleen sokken? Apart :$quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want voor de rest slaap ik gewoon zonder kleren en heb ik het niet koud
Nee geen sokken hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naakt met alleen sokken? Apart :$
Heb je ook vaak koude handen? Vrouwen hebben vaak minder goede doorbloeding waardoor handen en voeten kouder zijn.
Conclusie: niets aan het handje.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Real Madrid-speler Ronaldo sluisde eind 2014 63,5 miljoen euro weg naar een belastingparadijs, meldt NRC. Met deze belastingontwijking hoefde hij ongeveer 35 miljoen aan belastingen niet te betalen. De constructie was op dat moment nog legaal, maar kort daarna paste de Spaanse regering de wet aan.
Nou, wat een drama.
Ik vond die onthulling van Jimmy met die nepbankbiljetten, wat een anti-abortuspreek bleek te zijn wel sterker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Real Madrid-speler Ronaldo sluisde eind 2014 63,5 miljoen euro weg naar een belastingparadijs, meldt NRC. Met deze belastingontwijking hoefde hij ongeveer 35 miljoen aan belastingen niet te betalen. De constructie was op dat moment nog legaal, maar kort daarna paste de Spaanse regering de wet aan.
Nou, wat een drama.
Weet niet goed waardoor. Zou kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen sokken hoor
Ja vaak wel, maar voeten altijd koud.
Komt omdat ons bloed veel rond onze baarmoeder stroomt en bij mannen komt het wel overal. Toch. Dat las ik eens een keer ergens
JimmyDean?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond die onthulling van Jimmy met die nepbankbiljetten, wat een anti-abortuspreek bleek te zijn wel sterker.
Mijn bloed circuleert alleen rond mijn penis hoor weeniequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen sokken hoor
Ja vaak wel, maar voeten altijd koud.
Komt omdat ons bloed veel rond onze baarmoeder stroomt en bij mannen komt het wel overal. Toch. Dat las ik eens een keer ergens
Nou ja, het was een soort van JimmyDquote:
Echt tegenstrijdige signalen geef jij, ben helemaal confuusquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Ik denk altijd aan Chloroform in bed en dan heb ik het de hele nacht heet.
Nee een andere Jimmy die ook tegen abortus is.quote:
oquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt tegenstrijdige signalen geef jij, ben helemaal confuus
Ik heb weer onder een steen gelegen, merk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee een andere Jimmy die ook tegen abortus is.
2 maandjes terug ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb weer onder een steen gelegen, merk ik.
Wanneer was dit?
Hans plsquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer was dit?
Weet ik niet, ben sarcastisch omdat ik dacht dat het wel JimmyDean was ahahaquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer was dit?
Wat maakt dat uit voor jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |