quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, een hutje op de hei is ook niet alles
beter dan een hei op een hutjequote:Op zaterdag 3 december 2016 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, een hutje op de hei is ook niet alles
Hopelijk krijg ik geen virus van de DNA-poort, geen idee wat voor kabeltjes daar in gezeten heeftquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:10 schreef Drug het volgende:
[..]
geen ziektes, geen morning after pillekes.. ik teken ervoor
Gras is groen en water is natquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn jullie al bijgekomen van de onthullingen van het NRC?
mijne niet iigquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik geen virus van de DNA-poort, geen idee wat voor kabeltjes daar in gezeten heeft
ik moet het nog even laten bezinkenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn jullie al bijgekomen van de onthullingen van het NRC?
Water is helemaal niet natquote:
In ijsvorm niet neequote:
Water is gewoon niet natquote:
Ik word er wel nat vanquote:
Schiet maarquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:18 schreef SideEffect het volgende:
Wie wil truth, truth of truth doen?
Blauw. Jouwe?quote:
De ziekte van Wilson wil zeggen dat de gal niet zo geweldig om gaat met koper.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:18 schreef SideEffect het volgende:
Wie wil truth, truth of truth doen?
Welk boek heb je het laatst gelezen?quote:
De ziekte van Wilson[5] of degeneratio hepatolenticularis[2] is een zeldzame autosomaal recessief erfelijke aandoening waarbij de uitscheiding van koper via de gal verminderd is. Hierdoor worden langzamerhand vele organen vergiftigd, vooral de lever en de hersenen. Koper is een onmisbaar sporenelement, maar een teveel kan tot ernstige klachten leiden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ziekte van Wilson wil zeggen dat de gal niet zo geweldig om gaat met koper.
Voor een echt succesvol leven van Bas Haringquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welk boek heb je het laatst gelezen?
Vroeger hadden we met dat soort spelletjes geen internet bij de hand.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
De ziekte van Wilson[5] of degeneratio hepatolenticularis[2] is een zeldzame autosomaal recessief erfelijke aandoening waarbij de uitscheiding van koper via de gal verminderd is. Hierdoor worden langzamerhand vele organen vergiftigd, vooral de lever en de hersenen. Koper is een onmisbaar sporenelement, maar een teveel kan tot ernstige klachten leiden.
Is het leuk?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Voor een echt succesvol leven van Bas Haring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |