Maar Hans van der Togt verstopte ook z'n whisky onder de spelersdeskquote:
Ronde houten cirkel gehamerd op een houten paal, die met drie eveneens gehamerde poten bleef staan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:53 schreef Remqo het volgende:
Maar hoe moet ik het me inbeelden, was het Rad van Frank ook zo'n groot ding uit de RTL-studios? of was het geplukt van Levensweg?
Had ooit iemand dat ding gesloopt als er geen winst uitkwam?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ronde houten cirkel gehamerd op een houten paal, die met drie eveneens gehamerde poten bleef staan.
Zullen we de zeven wereldzeeën bevaren?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had ooit iemand dat ding gesloopt als er geen winst uitkwam?
Ook de rode zee?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zullen we de zeven wereldzeeën bevaren?
Maar wat is het antwoord?quote:
Zou best willen hoor. Jouw schip?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zullen we de zeven wereldzeeën bevaren?
Mijn schip jouw zeilen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou best willen hoor. Jouw schip?
Ik denk neequote:
Hoop dat een keer je piemol bloedtquote:
Woehoequote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Met de wind in de zeilen zullen wij met rasse schreden de hele wereld aan onze voeten leggen
Ja nou, ik gooi de rubberbootjes wel overboordquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoop dat een keer je piemol bloedt
Neuh, daar ben ik sws niet op uit, zou wel knuffelsessies willenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij dat je geen seks zou willen met Willoow?
Jammer, hoorde dat ze beest in bed is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Neuh, daar ben ik sws niet op uit, zou wel knuffelsessies willen
Het paard wordt zeker weer van stal gehaaldquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer, hoorde dat ze beest in bed is.
Heb je ook voor de vorm een papegaai op je schouder en een ooglapje voor als je illegaal streamt?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jo ho yo ho a pirate's life for me
Ik stream nooit illegaal.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je ook voor de vorm een papegaai op je schouder en een ooglapje voor als je illegaal streamt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |