SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Vooral nepquote:Op donderdag 17 november 2016 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe fucking mooi is dit
8% groter hèquote:Op donderdag 17 november 2016 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was afgelopen maandag tijdens de supermaan.
Jij leest ook het weertopicquote:Op donderdag 17 november 2016 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe fucking mooi is dit
Als ze iets gezelligs willen dan gaan ze toch guild wars 2 oid spelenquote:
Schei uit.. Je ging van meet af aan al tegen mij tekeer.. Dan kun je 'm krijgen ook..quote:Op donderdag 17 november 2016 11:26 schreef onlogisch het volgende:
Waar Niek in de eerste uren nog een aanwinst leek te zijn voor de SC moet ik daar nu toch op terug komen.
Onlogisch heeft met iedereen een probleem. Behalve zijn autistische vriendjes.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:27 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Schei uit.. Je ging van meet af aan al tegen mij tekeer.. Dan kun je 'm krijgen ook..
Neuh, heb Skyrim al minstens 2 jaar niet aangeraakt, dus zie er niks in om de SE te kopen.quote:
Het jeukt van de autisten hier..quote:Op donderdag 17 november 2016 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Onlogisch heeft met iedereen een probleem. Behalve zijn autistische vriendjes.
quote:Op donderdag 17 november 2016 11:27 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Schei uit.. Je ging van meet af aan al tegen mij tekeer.. Dan kun je 'm krijgen ook..
Nooit te beroerd er een poll aan te wagenquote:Op donderdag 17 november 2016 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Onlogisch heeft met iedereen een probleem. Behalve zijn autistische vriendjes.
Skyrim in 4k lijkt me wel genot. Al voegt het qua gameplay weinig toe.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, heb Skyrim al minstens 2 jaar niet aangeraakt, dus zie er niks in om de SE te kopen.
Done..quote:Op donderdag 17 november 2016 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Nooit te beroerd er een poll aan te wagen
De 2 eerste Nee's reken ik op jullie conto
Poll: Onlogisch is een vriend van mij
• Ja natuurlijk.
• Nee, hij is een lul.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als ik ja natuurlijk stem, hou je dan je muil dicht verder?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
• Ja natuurlijk.
• Nee, hij is een lul.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gratis man, als je alles van skyrim al had.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, heb Skyrim al minstens 2 jaar niet aangeraakt, dus zie er niks in om de SE te kopen.
Ik heb het liefst dat jij jezelf van een brug af gooit, maar dat doe je ook niet hé.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik ja natuurlijk stem, hou je dan je muil dicht verder?
TRquote:Op donderdag 17 november 2016 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat jij jezelf van een brug af gooit, maar dat doe je ook niet hé.
Zou er weleens screenies of ingame footage van willen zien, jaquote:Op donderdag 17 november 2016 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Skyrim in 4k lijkt me wel genot. Al voegt het qua gameplay weinig toe.
Jij bent mijn grootste vriend hier.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
• Ja natuurlijk.
• Nee, hij is een lul.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik had de uitbreidingen niet, dus voor mij gaat die vlieger niet op. Heb ook geen zin om alsnog die shit te kopen zodat ik de SE kan downen.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gratis man, als je alles van skyrim al had.
Wie is N13k?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent mijn grootste vriend hier.
Onlogisch
Maar om nou een poll te maken voor twee van de grootste mongolen die VBL kent.. N13k en Elan.
Aldus Scrummie.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent mijn grootste vriend hier.
Onlogisch
Maar om nou een poll te maken voor twee van de grootste mongolen die VBL kent.. N13k en Elan.
Op steam sales had je legendary voor 5 euro kunnen kopenquote:Op donderdag 17 november 2016 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had de uitbreidingen niet, dus voor mij gaat die vlieger niet op. Heb ook geen zin om alsnog die shit te kopen zodat ik de SE kan downen.
Uiteraard, zo ben je wel. NSB'er. PSV'er. Een neus om te raken.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:38 schreef n1ek- het volgende:
[..]
TR gemacht.. Ben benieuwd of de mods nu eens hun werk gaan doen hiero..
Dit soort mensen hebben stemrecht en mogen zich voortplanten.quote:
Heet je buurman echt Hans?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:38 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg net een linkje via DM van Onlogisch. Die negeer ik dus. Daar ga ik niet op in.
Negeerders zoals Sylvana echter
Aldus Elan.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus Scrummie.
Provinciale teringkneus.
Na z'n operatie wel. Eerst heette ie Mathilde. Maar dat kwam niet goed uit op FOK!quote:
Ik de boer.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na z'n operatie wel. Eerst heette ie Mathilde. Maar dat kwam niet goed uit op FOK!
Kleine pleonasme van iemand die het correcte Nederlands niet beheerst. Gezakt voor de integratie-test.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:40 schreef Elan het volgende:
Scrummie en onlogisch moeten lekker een eigen slowchat samen beginnen.
Kraam geen onzin uit. Of ik stuur Eurosport op je af.quote:
Zegt de man die hier pas sinds 2013 rondhangt.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:40 schreef Elan het volgende:
Scrummie en onlogisch moeten lekker een eigen slowchat samen beginnen.
quote:Op donderdag 17 november 2016 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt de man die hier pas sinds 2013 rondhangt.
Zoek je eigen SC
Ik ben Nederlands hervormd gedoped. Daarom protestantquote:Op donderdag 17 november 2016 11:42 schreef n1ek- het volgende:
Was ik maar Nederlands Hervormd op Reformatorische grondslag..
Nee. Althans, hier heb ik hem nog nooit zien posten.quote:
Je weet niks jij.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt de man die hier pas sinds 2013 rondhangt.
Zoek je eigen SC
Ik heb net een mooi plaatje gepost.. En deze oldskool banga is ook wel lekka (selektah)..quote:Op donderdag 17 november 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
https://i.ytimg.com/vi/wrItcbpLaAA/hqdefault.jpg
Luister alleen eens naar het openingsnummer. En kom er achter dat er weinig goede muziek is tegenwoordig.
Die heb ik pas 650.000 keer gepost. Ik moet het afleren ik weet het.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:44 schreef Smoofie het volgende:
Kan tong80 geen verbod krijgen in dit topic op deonder zijn post?
Zegt me niks als muziekkennerquote:Op donderdag 17 november 2016 11:45 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik heb net een mooi plaatje gepost.. En deze oldskool banga is ook wel lekka (selektah)..
quote:Op donderdag 17 november 2016 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij ook een eigen smiley op FOK! ?
Die heb je je toegeëigend ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik pas 650.000 keer gepost. Ik moet het afleren ik weet het.
Heb jij ook een eigen smiley op FOK! ?
Ik heb net ook stevig zitten bouten, maar wèl handen gewassen.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:51 schreef n1ek- het volgende:
Lekker wezen bouten.. Handen niet gewassen.. Heerlijk..
Hoewel ik niet echt drollen naar mijn zin heb de laatste tijd.. Tijd dat ik weer wat ga sporten en wat gezonder ga eten..quote:Op donderdag 17 november 2016 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb net ook stevig zitten bouten, maar wèl handen gewassen.
Ben je al aangekomen drizzt?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb net ook stevig zitten bouten, maar wèl handen gewassen.
Ik heb blanco gestemd.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:38 schreef onlogisch het volgende:
Jojoortje heeft ook Nee gestemd. Dit doet pijn
Ik weeg zo'n 96 kilo, er mag wel wat van af.quote:
Kolere, ik dacht dat jij een magere ginger was, maar je bent gewoon Fat Bastard...quote:Op donderdag 17 november 2016 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weeg zo'n 96 kilo, er mag wel wat van af.
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kolere, ik dacht dat jij een magere ginger was, maar je bent gewoon Fat Bastard...
Dat dacht ik ook. Maar miss is hij zo een skinny bastard met wel een dikke buikquote:Op donderdag 17 november 2016 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kolere, ik dacht dat jij een magere ginger was, maar je bent gewoon Fat Bastard...
Wanneer ga jij eens gezonder leven dan bruh? Ik wil je niet verliezen aan een hartaanvalquote:Op donderdag 17 november 2016 12:21 schreef Saind het volgende:
Zo'n glorieuze buik als ik heb kan drizzt alleen van dromen met z'n kip en broccoli
Dat is Knut, niet Saind.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens gezonder leven dan bruh? Ik wil je niet verliezen aan een hartaanval
Nee, nog niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo Don.
Heb je de omslag van de nieuwe VI gezien?
Oh ja, net zo'n kleine Giro 555 Afrikaan.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar miss is hij zo een skinny bastard met wel een dikke buik
Volgens Toornstra maken we een reële kans om de EL te winnen.quote:
Toornstra heeft het ook in het koppie gekregen na twee partijtjes.. Is godverredomme niet te geloven man..quote:Op donderdag 17 november 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Toornstra maken we een reële kans om de EL te winnen.
Paginagroot op de cover
Hij is op kosten van de verzekering naar Sevilla verhuist.quote:
Echt hè.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:30 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Toornstra heeft het ook in het koppie gekregen na twee partijtjes.. Is godverredomme niet te geloven man..
Hij kreeg longontsteking toch door kou?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is op kosten van de verzekering naar Sevilla verhuist.
Het is onmogelijk om iets van kou te krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kreeg longontsteking toch door kou?
Koude kan tot overlijden lijden..quote:Op donderdag 17 november 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om iets van kou te krijgen.
beter weerstandquote:Op donderdag 17 november 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om iets van kou te krijgen.
Dat is waar.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Koude kan tot overlijden lijden..
Is zelfde.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan hooguit vatbaarder worden.
Jawel.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Want je krijgt het niet van de kou.
Er is een causaal verband tussen de hogere kans op een longontsteking en kou.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel.
Kou maakt je vatbaarder zeg je net zelf.
Dus is er causaal verband.
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is een causaal verband tussen de hogere kans op een longontsteking en kou.
Wat je zegt klopte dus niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Verkoudheid ook.
Heeft met de werking van je slijmvliezen te maken en hoe ze bacteriën en virussen kunnen bestrijden.
Doctor Elan.
Je zegt zelf dat kou je vatbaarder maakt.quote:
Maccie gister.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
Pizzaatje in de oven zo. Niks in huis verder.
Zie depay topicquote:Op donderdag 17 november 2016 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
Pizzaatje in de oven zo. Niks in huis verder.
Neh ben ook geen fanquote:Op donderdag 17 november 2016 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saindgod. Gister een Argentum op. Niet zo bijzonder.
Iets anders dan dat je longontsteking krijgt van de kou.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:39 schreef Elan het volgende:
Je zegt zelf dat kou je vatbaarder maakt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sprak 'm een week geleden nog geloof ik. Ging nog altijd niet best met zn rikketik.
Pech zegt ie zelf.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:42 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Wat is de oorzaak? Genetisch? Sos? Zn wijf?
Gezonder dan 6 boterhammen met kaas.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maccie gister.
Nu pizza.
Jezuschristus zeg.
Ik klik vol spanning.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie depay topic
Dat je het weet
Mensen die 6 boterhammen met kaas eten nam ik dan ook niet serieus.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gezonder dan 6 boterhammen met kaas.
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iets anders dan dat je longontsteking krijgt van de kou.
Want dat is feitelijk onjuist.
Dr. Insoquote:Op donderdag 17 november 2016 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iets anders dan dat je longontsteking krijgt van de kou.
Want dat is feitelijk onjuist.
Moet je iets aan je weerstand doen.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dr. Inso
En keelontsteking dan? Krijg dat altijd in de winter
Kou maakt je vatbaarder. Het is niet de bron/oorzaak.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dr. Inso
En keelontsteking dan? Krijg dat altijd in de winter
Ook bruin? Lol. Naald? Maar bruin is niet slecht voor je hart.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pech zegt ie zelf.
Sos en bruin zal niet meewerken.
Zoals? Ik eet veel fruit, sport veel etcquote:Op donderdag 17 november 2016 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je iets aan je weerstand doen.
geen ideequote:Op donderdag 17 november 2016 12:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook bruin? Lol. Naald? Maar bruin is niet slecht voor je hart.
Wie gebruikt er heroïne?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook bruin? Lol. Naald? Maar bruin is niet slecht voor je hart.
Ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals? Ik eet veel fruit, sport veel etc
In Polen zijn mensen veel minder vaak ziek in de winter heb ik het idee.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
Inso heeft in zijn jeugd op een rantsoen van rode bietensoep en Poolse peulvruchten moeten leven. Hierdoor heeft hij een extreme weerstand gekregen.
pics van je oma.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma drinkt altijd 2 wodka en slagroom als het koud is 's ochtends.
En die is nooit ziek.
Dat is ook zo, word meestal ook aangestoken door de zwakkere personen van de bevolkingquote:Op donderdag 17 november 2016 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kou maakt je vatbaarder. Het is niet de bron/oorzaak.
En in de winter leven we dichter op elkaar blijkbaar.
Goed idee!quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moeten we een maandje leven op antartica ofzo
Was toch ook met die Mexicaanse griep, zonder vaccin minder besmettingen.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Polen zijn mensen veel minder vaak ziek in de winter heb ik het idee.
In ieder geval niet die grote ziektegolven als in UK en Nederland.
Ja.. Ab Klink en de 34 miljoen..quote:Op donderdag 17 november 2016 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Was toch ook met die Mexicaanse griep, zonder vaccin minder besmettingen.
Gewoon knoflook eten.
Ik kom soms leeftijdsgenoten tegen die een griepprik halen, zonder medische noodzaak.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Was toch ook met die Mexicaanse griep, zonder vaccin minder besmettingen.
Gewoon knoflook eten.
Jij en afspraken nakomenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed idee!
Ga jij maar vast, wij komen straks wel.
Oh dan zal het wel werken idd.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma drinkt altijd 2 wodka en slagroom als het koud is 's ochtends.
En die is nooit ziek.
Is in NL zelfs min of meer verplicht bij bepaalde werkgevers.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom soms leeftijdsgenoten tegen die een griepprik halen, zonder medische noodzaak.
Het maakt je wel warm.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh dan zal het wel werken idd.
De griepprik is een lachwekkend fenomeen.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Is in NL zelfs min of meer verplicht bij bepaalde werkgevers.
Geloof er ook niet zo in.
Ik vind dat ook zo onzinnig.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom soms leeftijdsgenoten tegen die een griepprik halen, zonder medische noodzaak.
Daarom dacht ik ook dat ie OD had gehad toen ie in hospitaal lag.quote:
Brrr...quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom dacht ik ook dat ie OD had gehad toen ie in hospitaal lag.
geld moet rollen héquote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De griepprik is een lachwekkend fenomeen.
In ieder geval de mate waarop ie gehaald wordt.
Toevallig ook de mensen die standaard de griep hebben ieder jaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo onzinnig.
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De griepprik is een lachwekkend fenomeen.
In ieder geval de mate waarop ie gehaald wordt.
wederzijdse acceptatiequote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
Politiek24 nu live Bontes. özturk zou moeten spreken maar deze ''volksvertegenwoordiger'' is afwezig.
Je bent zelf dik en dik.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Zit ook gewoon een miljoenenindustrie achter die er dik en dik aan verdienen.
Heftuuug.twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 17-11-2016 om 12:30:38Openbaar Ministerie eist geldboete van 5000 euro tegen Geert #Wilders voor minder Marokkanen uitspraak. reageer retweet
Waar zou zijn loyaliteit liggen?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
özturk was de strafeis van wilders aan het kijken. Dat vond hij belangrijker dan zijn werk doen.
Bilderberg? Shapeshifters? Gülen?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar zou zijn loyaliteit liggen?
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aha, dat zei ik dus. Skinny bastard met een buik.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ben altijd mager geweest en ben nu skinnyfat; dunne armen en benen, kippenborstje, maar een pens alsof ik 6 maanden zwanger ben ofzo
Ik zie/spreek hem hier nooit meer. Maar hij is nu serieus ziek dus?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dacht je dat hij zomaar halfdood is?
Het woord "zwanger" valt en Jojoortje komt hallo zeggenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 13:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aha, dat zei ik dus. Skinny bastard met een buik.
Jaquote:Op donderdag 17 november 2016 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie/spreek hem hier nooit meer. Maar hij is nu serieus ziek dus?
quote:Op donderdag 17 november 2016 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het woord "zwanger" valt en Jojoortje komt hallo zeggen
[..]
Beetje zo'n redneck dus.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ben altijd mager geweest en ben nu skinnyfat; dunne armen en benen, kippenborstje, maar een pens alsof ik 6 maanden zwanger ben ofzo
NOOT NOOTquote:Op donderdag 17 november 2016 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die banners hier denken ook dat ik zwanger ben.
In before overtollige zwangerschapskilo's-grap.
Krijg ook continu pregnancy advertisements en soms nederlandse zwangerschapboxquote:Op donderdag 17 november 2016 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die banners hier denken ook dat ik zwanger ben.
In before overtollige zwangerschapskilo's-grap.
Ik krijg nooit reclamequote:Op donderdag 17 november 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krijg ook continu pregnancy advertisements en soms nederlandse zwangerschapbox
SOW.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
GGMM valt dan ook op de doelgroep van Pingu.
Nee, dan had ik een vieze snor gehad en zat ik de hele tijd met consumptie te schreeuwen.quote:
DPgod.quote:
Tram.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wachten op de bus vanuit de trein bweh
SOOOOWWWquote:Op donderdag 17 november 2016 13:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
GGMM valt dan ook op de doelgroep van Pingu.
Hij is misschien wel te dik in de kist. Je weet het niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze is voor LR, waar hij dan ook zijn moge:
Harriequote:
Aan wat is ie dood gegaan?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is helaas hartstikke deaud.
Ja sinds kort. Eerst hadden DUO Helpdesk en die chinese verkopers die vinkjes. Nu hebben mods die ook. Echter staat bij Ajacied422 wel Moderator als je er met je muis overheen gaat, terwijl ik gisteren bij een andere mod er alleen ''Geverifieerde gebruiker'' zag staan.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hoezo een blauw vinkje? Hebben alle mods dat ofzo?
Blauw vinkje?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hoezo een blauw vinkje? Hebben alle mods dat ofzo?
Oh, ja zit op de iPad dus zie alleen vinkjes.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja sinds kort. Eerst hadden DUO Helpdesk en die chinese verkopers die vinkjes. Nu hebben mods die ook. Echter staat bij Ajacied422 wel Moderator als je er met je muis overheen gaat, terwijl ik gisteren bij een andere mod er alleen ''Geverifieerde gebruiker'' zag staan.
Niet alleen dik maar ook blindquote:Op donderdag 17 november 2016 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh, ja zit op de iPad dus zie alleen vinkjes.
Ja DP, staat links naast de usernames van de mods blijkbaars.
Van de pizzabakker of van de supermarkt?quote:Op donderdag 17 november 2016 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
#viesdikmelding van de dag: ik ga straks pizza's halen voor vanavond.
Van de Appie.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Van de pizzabakker of van de supermarkt?
Appie heeft 2 voor ¤4.
Dr. Oetker - Casa di mama.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Appie.
Naar keus of specifieke merken?
Het verbaast me eerder dat het hele forum in een stuip trekt om een fucking vinkje.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Die communicatie van Danny over die blauwe vinkjes. Ik kreeg gelijk zin om uit te loggen en nooit meer een post te maken. Man man man.
Vertelquote:Op donderdag 17 november 2016 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Die communicatie van Danny over die blauwe vinkjes. Ik kreeg gelijk zin om uit te loggen en nooit meer een post te maken. Man man man.
Zonder bonuskaart?quote:Op donderdag 17 november 2016 14:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dr. Oetker - Casa di mama.
Gewoon aan de kassa zeggen; Ben mn bonuskaart vergeten. Of je vraagt er ff eentje bij de info balie. Gewoon niet activeren en in portemonnee houden.quote:
Casa di slechta. Die dingen eet je als extra, niet als avondeten joh.quote:
Dat ook wel ja, maar kom op zeg, even zeggen "zo en zo en hier en daarom". Wat doet Danny, iemand vraagt waarom: "omdaarom" (iets in die strekking). Ja halloquote:Op donderdag 17 november 2016 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verbaast me eerder dat het hele forum in een stuip trekt om een fucking vinkje.
Wat verwacht je dan van Benny?quote:Op donderdag 17 november 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ook wel ja, maar kom op zeg, even zeggen "zo en zo en hier en daarom". Wat doet Danny, iemand vraagt waarom: "omdaarom" (iets in die strekking). Ja hallo.
Dik en gezellig.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen dik maar ook blind
Doe altijd zero calories.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Net een blikje red bull op. Dan voel ik me ook altijd zo vies dik...
quote:Op donderdag 17 november 2016 14:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan had ik de fanta gekozen.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het was dat, of fanta zonder prik.
Dan drink je puur slijm. Blegh.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan had ik de fanta gekozen.
De strekking is ook niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ook wel ja, maar kom op zeg, even zeggen "zo en zo en hier en daarom". Wat doet Danny, iemand vraagt waarom: "omdaarom" (iets in die strekking). Ja hallo.
Moet je nagaan hoe scheel ze zijn. Zoveel backfires, en ze leven beiden nog.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:17 schreef onlogisch het volgende:
De ene backfire volgt de andere backfire op.
Monsterquote:Op donderdag 17 november 2016 14:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kijk jij zoveel voetbal dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben erg blij dat er weer normaal voetbal is en niet dat achterlijke interland voetbal.
Jammer dat er in het Pauw-topic mensen zijn die geen sympathie voor El Sierd hebben.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben erg blij dat er weer normaal voetbal is en niet dat achterlijke interland voetbal.
Live heb ik er niet zoveel tijd voor maar ik geniet van de NOS samenvattingen en van de Ziggosport samenvattingen op hun website.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij zoveel voetbal dan?
Dat zijn domme dorpsidioten.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat er in het Pauw-topic mensen zijn die geen sympathie voor El Sierd hebben.
Brazilië is hartstikke leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live heb ik er niet zoveel tijd voor maar ik geniet van de NOS samenvattingen en van de Ziggosport samenvattingen op hun website.
Nu zijn er ook samenvattingen van het interland voetbal maar ik vind het allemaal erg oninteressant. Laatst keek ik wel even live naar Brazilië vs Argentinië, dat was nog wel leuk.
Ja interlands zijn niks, gelukkig zijn we daar voorlopig weer van af.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live heb ik er niet zoveel tijd voor maar ik geniet van de NOS samenvattingen en van de Ziggosport samenvattingen op hun website.
Nu zijn er ook samenvattingen van het interland voetbal maar ik vind het allemaal erg oninteressant. Laatst keek ik wel even live naar Brazilië vs Argentinië, dat was nog wel leuk.
Tot maartquote:Op donderdag 17 november 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja interlands zijn niks, gelukkig zijn we daar voorlopig weer van af.
Eindelijk na die klote interlandweekquote:Op donderdag 17 november 2016 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag speelt PSV weer!!1!!!!111!
Ik ga niet kijken.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eindelijk na die klote interlandweek
Ik speel elke week wel toto dus ik kan het niet laten om het al te weten, maar verassing effect is dan wel groterquote:Op donderdag 17 november 2016 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen is het NOS eredivisie topic op fok voor mij niet leuk om te volgen omdat mensen zoals Mexicanobakker het nog steeds grappig vinden hints over de uitslagen te geven. Terwijl het juist leuk is als je de uitslagen nog niet weet.
Ik wil niet uitsluiten dat ik er onlangs middernacht bij was bij de eerste voorstelling in Groningen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja interlands zijn niks, gelukkig zijn we daar voorlopig weer van af.
Ga jij nog naar Fantastic Beasts trouwens?
Ik heb al een tijdje niks meer gedaan met mn unibet account, maar ik heb er nooit veel mee gedaan eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik speel elke week wel toto dus ik kan het niet laten om het al te weten, maar verassing effect is dan wel groter
Goeie film?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn broertje bleek ook in de zaal te zitten, daar kwamen we pas na afloop achter.
Hoe vond je hem?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet uitsluiten dat ik er onlangs middernacht bij was bij de eerste voorstelling in Groningen.
In Engeland heb je geen winterstop, gekkie.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot
Al is winterstop ook niks natuurlijk, met misschien alleen FA Cup duels in Engeland.
Ik doe voor elke weekend 10 euro ofzoquote:Op donderdag 17 november 2016 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niks meer gedaan met mn unibet account, maar ik heb er nooit veel mee gedaan eigenlijk.
Ik kan wel genieten van de Afrika Cup, vooral omdat het daar nog een beetje ongecontroleerd is.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot
Al is winterstop ook niks natuurlijk, met misschien alleen FA Cup duels in Engeland.
Spanning in een voetbalwedstrijd is toch wel een vrij belangrijk element.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gewoon livescore en Twitter. Die spanning voor een wedstrijd boeit me niet zo.
Van een wedstrijd die ik niet gezien heb. Ik kijk voor de beelden. Wat/hoe.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spanning in een voetbalwedstrijd is toch wel een vrij belangrijk element.
Ja maar dus wel dat ze in het weekend alleen FA Cup wedstrijden spelen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Engeland heb je geen winterstop, gekkie.
Meestal heb ik daar na 5 minuten al genoeg van gezien.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van de Afrika Cup, vooral omdat het daar nog een beetje ongecontroleerd is.
Dat mag.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van een wedstrijd die ik niet gezien heb. Ik kijk voor de beelden. Wat/hoe.
Ah ja, dat zit weer bij FOX Sports achter de decoder.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dus wel dat ze in het weekend alleen FA Cup wedstrijden spelen.
En daar ben ik niet zo'n fan van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |