Als ik ja natuurlijk stem, hou je dan je muil dicht verder?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Nooit te beroerd er een poll aan te wagen
De 2 eerste Nee's reken ik op jullie conto
Poll: Onlogisch is een vriend van mij
• Ja natuurlijk.
• Nee, hij is een lul.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gratis man, als je alles van skyrim al had.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, heb Skyrim al minstens 2 jaar niet aangeraakt, dus zie er niks in om de SE te kopen.
Ik heb het liefst dat jij jezelf van een brug af gooit, maar dat doe je ook niet hé.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik ja natuurlijk stem, hou je dan je muil dicht verder?
TRquote:Op donderdag 17 november 2016 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat jij jezelf van een brug af gooit, maar dat doe je ook niet hé.
Zou er weleens screenies of ingame footage van willen zien, jaquote:Op donderdag 17 november 2016 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Skyrim in 4k lijkt me wel genot. Al voegt het qua gameplay weinig toe.
Jij bent mijn grootste vriend hier.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Nooit te beroerd er een poll aan te wagen
De 2 eerste Nee's reken ik op jullie conto
Poll: Onlogisch is een vriend van mij
• Ja natuurlijk.
• Nee, hij is een lul.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik had de uitbreidingen niet, dus voor mij gaat die vlieger niet op. Heb ook geen zin om alsnog die shit te kopen zodat ik de SE kan downen.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gratis man, als je alles van skyrim al had.
Wie is N13k?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent mijn grootste vriend hier.
Onlogisch
Maar om nou een poll te maken voor twee van de grootste mongolen die VBL kent.. N13k en Elan.
Aldus Scrummie.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent mijn grootste vriend hier.
Onlogisch
Maar om nou een poll te maken voor twee van de grootste mongolen die VBL kent.. N13k en Elan.
Op steam sales had je legendary voor 5 euro kunnen kopenquote:Op donderdag 17 november 2016 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had de uitbreidingen niet, dus voor mij gaat die vlieger niet op. Heb ook geen zin om alsnog die shit te kopen zodat ik de SE kan downen.
Uiteraard, zo ben je wel. NSB'er. PSV'er. Een neus om te raken.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:38 schreef n1ek- het volgende:
[..]
TR gemacht.. Ben benieuwd of de mods nu eens hun werk gaan doen hiero..
Dit soort mensen hebben stemrecht en mogen zich voortplanten.quote:
Heet je buurman echt Hans?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:38 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg net een linkje via DM van Onlogisch. Die negeer ik dus. Daar ga ik niet op in.
Negeerders zoals Sylvana echter
Aldus Elan.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus Scrummie.
Provinciale teringkneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |