SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Vooral nepquote:Op donderdag 17 november 2016 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe fucking mooi is dit
8% groter hèquote:Op donderdag 17 november 2016 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was afgelopen maandag tijdens de supermaan.
Jij leest ook het weertopicquote:Op donderdag 17 november 2016 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe fucking mooi is dit
Als ze iets gezelligs willen dan gaan ze toch guild wars 2 oid spelenquote:
Schei uit.. Je ging van meet af aan al tegen mij tekeer.. Dan kun je 'm krijgen ook..quote:Op donderdag 17 november 2016 11:26 schreef onlogisch het volgende:
Waar Niek in de eerste uren nog een aanwinst leek te zijn voor de SC moet ik daar nu toch op terug komen.
Onlogisch heeft met iedereen een probleem. Behalve zijn autistische vriendjes.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:27 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Schei uit.. Je ging van meet af aan al tegen mij tekeer.. Dan kun je 'm krijgen ook..
Neuh, heb Skyrim al minstens 2 jaar niet aangeraakt, dus zie er niks in om de SE te kopen.quote:
Het jeukt van de autisten hier..quote:Op donderdag 17 november 2016 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Onlogisch heeft met iedereen een probleem. Behalve zijn autistische vriendjes.
quote:Op donderdag 17 november 2016 11:27 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Schei uit.. Je ging van meet af aan al tegen mij tekeer.. Dan kun je 'm krijgen ook..
Nooit te beroerd er een poll aan te wagenquote:Op donderdag 17 november 2016 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Onlogisch heeft met iedereen een probleem. Behalve zijn autistische vriendjes.
Skyrim in 4k lijkt me wel genot. Al voegt het qua gameplay weinig toe.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, heb Skyrim al minstens 2 jaar niet aangeraakt, dus zie er niks in om de SE te kopen.
Done..quote:Op donderdag 17 november 2016 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Nooit te beroerd er een poll aan te wagen
De 2 eerste Nee's reken ik op jullie conto
Poll: Onlogisch is een vriend van mij
• Ja natuurlijk.
• Nee, hij is een lul.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |