Na z'n operatie wel. Eerst heette ie Mathilde. Maar dat kwam niet goed uit op FOK!quote:
Ik de boer.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na z'n operatie wel. Eerst heette ie Mathilde. Maar dat kwam niet goed uit op FOK!
Kleine pleonasme van iemand die het correcte Nederlands niet beheerst. Gezakt voor de integratie-test.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:40 schreef Elan het volgende:
Scrummie en onlogisch moeten lekker een eigen slowchat samen beginnen.
Kraam geen onzin uit. Of ik stuur Eurosport op je af.quote:
Zegt de man die hier pas sinds 2013 rondhangt.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:40 schreef Elan het volgende:
Scrummie en onlogisch moeten lekker een eigen slowchat samen beginnen.
quote:Op donderdag 17 november 2016 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt de man die hier pas sinds 2013 rondhangt.
Zoek je eigen SC
Ik ben Nederlands hervormd gedoped. Daarom protestantquote:Op donderdag 17 november 2016 11:42 schreef n1ek- het volgende:
Was ik maar Nederlands Hervormd op Reformatorische grondslag..
Nee. Althans, hier heb ik hem nog nooit zien posten.quote:
Je weet niks jij.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt de man die hier pas sinds 2013 rondhangt.
Zoek je eigen SC
Ik heb net een mooi plaatje gepost.. En deze oldskool banga is ook wel lekka (selektah)..quote:Op donderdag 17 november 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
https://i.ytimg.com/vi/wrItcbpLaAA/hqdefault.jpg
Luister alleen eens naar het openingsnummer. En kom er achter dat er weinig goede muziek is tegenwoordig.
Die heb ik pas 650.000 keer gepost. Ik moet het afleren ik weet het.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:44 schreef Smoofie het volgende:
Kan tong80 geen verbod krijgen in dit topic op deonder zijn post?
Zegt me niks als muziekkennerquote:Op donderdag 17 november 2016 11:45 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik heb net een mooi plaatje gepost.. En deze oldskool banga is ook wel lekka (selektah)..
quote:Op donderdag 17 november 2016 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij ook een eigen smiley op FOK! ?
Die heb je je toegeëigend ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik pas 650.000 keer gepost. Ik moet het afleren ik weet het.
Heb jij ook een eigen smiley op FOK! ?
Ik heb net ook stevig zitten bouten, maar wèl handen gewassen.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:51 schreef n1ek- het volgende:
Lekker wezen bouten.. Handen niet gewassen.. Heerlijk..
Hoewel ik niet echt drollen naar mijn zin heb de laatste tijd.. Tijd dat ik weer wat ga sporten en wat gezonder ga eten..quote:Op donderdag 17 november 2016 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb net ook stevig zitten bouten, maar wèl handen gewassen.
Ben je al aangekomen drizzt?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb net ook stevig zitten bouten, maar wèl handen gewassen.
Ik heb blanco gestemd.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:38 schreef onlogisch het volgende:
Jojoortje heeft ook Nee gestemd. Dit doet pijn
Ik weeg zo'n 96 kilo, er mag wel wat van af.quote:
Kolere, ik dacht dat jij een magere ginger was, maar je bent gewoon Fat Bastard...quote:Op donderdag 17 november 2016 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weeg zo'n 96 kilo, er mag wel wat van af.
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kolere, ik dacht dat jij een magere ginger was, maar je bent gewoon Fat Bastard...
Dat dacht ik ook. Maar miss is hij zo een skinny bastard met wel een dikke buikquote:Op donderdag 17 november 2016 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kolere, ik dacht dat jij een magere ginger was, maar je bent gewoon Fat Bastard...
Wanneer ga jij eens gezonder leven dan bruh? Ik wil je niet verliezen aan een hartaanvalquote:Op donderdag 17 november 2016 12:21 schreef Saind het volgende:
Zo'n glorieuze buik als ik heb kan drizzt alleen van dromen met z'n kip en broccoli
Dat is Knut, niet Saind.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens gezonder leven dan bruh? Ik wil je niet verliezen aan een hartaanval
Nee, nog niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo Don.
Heb je de omslag van de nieuwe VI gezien?
Oh ja, net zo'n kleine Giro 555 Afrikaan.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar miss is hij zo een skinny bastard met wel een dikke buik
Volgens Toornstra maken we een reële kans om de EL te winnen.quote:
Toornstra heeft het ook in het koppie gekregen na twee partijtjes.. Is godverredomme niet te geloven man..quote:Op donderdag 17 november 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Toornstra maken we een reële kans om de EL te winnen.
Paginagroot op de cover
Hij is op kosten van de verzekering naar Sevilla verhuist.quote:
Echt hè.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:30 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Toornstra heeft het ook in het koppie gekregen na twee partijtjes.. Is godverredomme niet te geloven man..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |