Jammer dat er in het Pauw-topic mensen zijn die geen sympathie voor El Sierd hebben.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben erg blij dat er weer normaal voetbal is en niet dat achterlijke interland voetbal.
Live heb ik er niet zoveel tijd voor maar ik geniet van de NOS samenvattingen en van de Ziggosport samenvattingen op hun website.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij zoveel voetbal dan?
Dat zijn domme dorpsidioten.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat er in het Pauw-topic mensen zijn die geen sympathie voor El Sierd hebben.
Brazilië is hartstikke leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live heb ik er niet zoveel tijd voor maar ik geniet van de NOS samenvattingen en van de Ziggosport samenvattingen op hun website.
Nu zijn er ook samenvattingen van het interland voetbal maar ik vind het allemaal erg oninteressant. Laatst keek ik wel even live naar Brazilië vs Argentinië, dat was nog wel leuk.
Ja interlands zijn niks, gelukkig zijn we daar voorlopig weer van af.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live heb ik er niet zoveel tijd voor maar ik geniet van de NOS samenvattingen en van de Ziggosport samenvattingen op hun website.
Nu zijn er ook samenvattingen van het interland voetbal maar ik vind het allemaal erg oninteressant. Laatst keek ik wel even live naar Brazilië vs Argentinië, dat was nog wel leuk.
Tot maartquote:Op donderdag 17 november 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja interlands zijn niks, gelukkig zijn we daar voorlopig weer van af.
Eindelijk na die klote interlandweekquote:Op donderdag 17 november 2016 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag speelt PSV weer!!1!!!!111!
Ik ga niet kijken.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eindelijk na die klote interlandweek
Ik speel elke week wel toto dus ik kan het niet laten om het al te weten, maar verassing effect is dan wel groterquote:Op donderdag 17 november 2016 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen is het NOS eredivisie topic op fok voor mij niet leuk om te volgen omdat mensen zoals Mexicanobakker het nog steeds grappig vinden hints over de uitslagen te geven. Terwijl het juist leuk is als je de uitslagen nog niet weet.
Ik wil niet uitsluiten dat ik er onlangs middernacht bij was bij de eerste voorstelling in Groningen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja interlands zijn niks, gelukkig zijn we daar voorlopig weer van af.
Ga jij nog naar Fantastic Beasts trouwens?
Ik heb al een tijdje niks meer gedaan met mn unibet account, maar ik heb er nooit veel mee gedaan eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik speel elke week wel toto dus ik kan het niet laten om het al te weten, maar verassing effect is dan wel groter
Goeie film?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn broertje bleek ook in de zaal te zitten, daar kwamen we pas na afloop achter.
Hoe vond je hem?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet uitsluiten dat ik er onlangs middernacht bij was bij de eerste voorstelling in Groningen.
In Engeland heb je geen winterstop, gekkie.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot
Al is winterstop ook niks natuurlijk, met misschien alleen FA Cup duels in Engeland.
Ik doe voor elke weekend 10 euro ofzoquote:Op donderdag 17 november 2016 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niks meer gedaan met mn unibet account, maar ik heb er nooit veel mee gedaan eigenlijk.
Ik kan wel genieten van de Afrika Cup, vooral omdat het daar nog een beetje ongecontroleerd is.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot
Al is winterstop ook niks natuurlijk, met misschien alleen FA Cup duels in Engeland.
Spanning in een voetbalwedstrijd is toch wel een vrij belangrijk element.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gewoon livescore en Twitter. Die spanning voor een wedstrijd boeit me niet zo.
Van een wedstrijd die ik niet gezien heb. Ik kijk voor de beelden. Wat/hoe.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spanning in een voetbalwedstrijd is toch wel een vrij belangrijk element.
Ja maar dus wel dat ze in het weekend alleen FA Cup wedstrijden spelen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Engeland heb je geen winterstop, gekkie.
Meestal heb ik daar na 5 minuten al genoeg van gezien.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van de Afrika Cup, vooral omdat het daar nog een beetje ongecontroleerd is.
Dat mag.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van een wedstrijd die ik niet gezien heb. Ik kijk voor de beelden. Wat/hoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |