Wat verwacht je dan van Benny?quote:Op donderdag 17 november 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ook wel ja, maar kom op zeg, even zeggen "zo en zo en hier en daarom". Wat doet Danny, iemand vraagt waarom: "omdaarom" (iets in die strekking). Ja hallo.
Dik en gezellig.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen dik maar ook blind
Doe altijd zero calories.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Net een blikje red bull op. Dan voel ik me ook altijd zo vies dik...
quote:Op donderdag 17 november 2016 14:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan had ik de fanta gekozen.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het was dat, of fanta zonder prik.
Dan drink je puur slijm. Blegh.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan had ik de fanta gekozen.
De strekking is ook niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ook wel ja, maar kom op zeg, even zeggen "zo en zo en hier en daarom". Wat doet Danny, iemand vraagt waarom: "omdaarom" (iets in die strekking). Ja hallo.
Moet je nagaan hoe scheel ze zijn. Zoveel backfires, en ze leven beiden nog.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:17 schreef onlogisch het volgende:
De ene backfire volgt de andere backfire op.
Monsterquote:Op donderdag 17 november 2016 14:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kijk jij zoveel voetbal dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben erg blij dat er weer normaal voetbal is en niet dat achterlijke interland voetbal.
Jammer dat er in het Pauw-topic mensen zijn die geen sympathie voor El Sierd hebben.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben erg blij dat er weer normaal voetbal is en niet dat achterlijke interland voetbal.
Live heb ik er niet zoveel tijd voor maar ik geniet van de NOS samenvattingen en van de Ziggosport samenvattingen op hun website.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij zoveel voetbal dan?
Dat zijn domme dorpsidioten.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat er in het Pauw-topic mensen zijn die geen sympathie voor El Sierd hebben.
Brazilië is hartstikke leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live heb ik er niet zoveel tijd voor maar ik geniet van de NOS samenvattingen en van de Ziggosport samenvattingen op hun website.
Nu zijn er ook samenvattingen van het interland voetbal maar ik vind het allemaal erg oninteressant. Laatst keek ik wel even live naar Brazilië vs Argentinië, dat was nog wel leuk.
Ja interlands zijn niks, gelukkig zijn we daar voorlopig weer van af.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live heb ik er niet zoveel tijd voor maar ik geniet van de NOS samenvattingen en van de Ziggosport samenvattingen op hun website.
Nu zijn er ook samenvattingen van het interland voetbal maar ik vind het allemaal erg oninteressant. Laatst keek ik wel even live naar Brazilië vs Argentinië, dat was nog wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |