Nee, dan had ik een vieze snor gehad en zat ik de hele tijd met consumptie te schreeuwen.quote:
DPgod.quote:
Tram.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wachten op de bus vanuit de trein bweh
SOOOOWWWquote:Op donderdag 17 november 2016 13:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
GGMM valt dan ook op de doelgroep van Pingu.
Hij is misschien wel te dik in de kist. Je weet het niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze is voor LR, waar hij dan ook zijn moge:
Harriequote:
Aan wat is ie dood gegaan?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is helaas hartstikke deaud.
Ja sinds kort. Eerst hadden DUO Helpdesk en die chinese verkopers die vinkjes. Nu hebben mods die ook. Echter staat bij Ajacied422 wel Moderator als je er met je muis overheen gaat, terwijl ik gisteren bij een andere mod er alleen ''Geverifieerde gebruiker'' zag staan.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hoezo een blauw vinkje? Hebben alle mods dat ofzo?
Blauw vinkje?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hoezo een blauw vinkje? Hebben alle mods dat ofzo?
Oh, ja zit op de iPad dus zie alleen vinkjes.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja sinds kort. Eerst hadden DUO Helpdesk en die chinese verkopers die vinkjes. Nu hebben mods die ook. Echter staat bij Ajacied422 wel Moderator als je er met je muis overheen gaat, terwijl ik gisteren bij een andere mod er alleen ''Geverifieerde gebruiker'' zag staan.
Niet alleen dik maar ook blindquote:Op donderdag 17 november 2016 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh, ja zit op de iPad dus zie alleen vinkjes.
Ja DP, staat links naast de usernames van de mods blijkbaars.
Van de pizzabakker of van de supermarkt?quote:Op donderdag 17 november 2016 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
#viesdikmelding van de dag: ik ga straks pizza's halen voor vanavond.
Van de Appie.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Van de pizzabakker of van de supermarkt?
Appie heeft 2 voor 4.
Dr. Oetker - Casa di mama.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Appie.
Naar keus of specifieke merken?
Het verbaast me eerder dat het hele forum in een stuip trekt om een fucking vinkje.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Die communicatie van Danny over die blauwe vinkjes. Ik kreeg gelijk zin om uit te loggen en nooit meer een post te maken. Man man man.
Vertelquote:Op donderdag 17 november 2016 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Die communicatie van Danny over die blauwe vinkjes. Ik kreeg gelijk zin om uit te loggen en nooit meer een post te maken. Man man man.
Zonder bonuskaart?quote:Op donderdag 17 november 2016 14:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dr. Oetker - Casa di mama.
Gewoon aan de kassa zeggen; Ben mn bonuskaart vergeten. Of je vraagt er ff eentje bij de info balie. Gewoon niet activeren en in portemonnee houden.quote:
Casa di slechta. Die dingen eet je als extra, niet als avondeten joh.quote:
Dat ook wel ja, maar kom op zeg, even zeggen "zo en zo en hier en daarom". Wat doet Danny, iemand vraagt waarom: "omdaarom" (iets in die strekking). Ja halloquote:Op donderdag 17 november 2016 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verbaast me eerder dat het hele forum in een stuip trekt om een fucking vinkje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |