Was toch ook met die Mexicaanse griep, zonder vaccin minder besmettingen.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Polen zijn mensen veel minder vaak ziek in de winter heb ik het idee.
In ieder geval niet die grote ziektegolven als in UK en Nederland.
Ja.. Ab Klink en de 34 miljoen..quote:Op donderdag 17 november 2016 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Was toch ook met die Mexicaanse griep, zonder vaccin minder besmettingen.
Gewoon knoflook eten.
Ik kom soms leeftijdsgenoten tegen die een griepprik halen, zonder medische noodzaak.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Was toch ook met die Mexicaanse griep, zonder vaccin minder besmettingen.
Gewoon knoflook eten.
Jij en afspraken nakomenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed idee!
Ga jij maar vast, wij komen straks wel.
Oh dan zal het wel werken idd.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma drinkt altijd 2 wodka en slagroom als het koud is 's ochtends.
En die is nooit ziek.
Is in NL zelfs min of meer verplicht bij bepaalde werkgevers.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom soms leeftijdsgenoten tegen die een griepprik halen, zonder medische noodzaak.
Het maakt je wel warm.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh dan zal het wel werken idd.
De griepprik is een lachwekkend fenomeen.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Is in NL zelfs min of meer verplicht bij bepaalde werkgevers.
Geloof er ook niet zo in.
Ik vind dat ook zo onzinnig.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom soms leeftijdsgenoten tegen die een griepprik halen, zonder medische noodzaak.
Daarom dacht ik ook dat ie OD had gehad toen ie in hospitaal lag.quote:
Brrr...quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom dacht ik ook dat ie OD had gehad toen ie in hospitaal lag.
geld moet rollen héquote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De griepprik is een lachwekkend fenomeen.
In ieder geval de mate waarop ie gehaald wordt.
Toevallig ook de mensen die standaard de griep hebben ieder jaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo onzinnig.
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De griepprik is een lachwekkend fenomeen.
In ieder geval de mate waarop ie gehaald wordt.
wederzijdse acceptatiequote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
Politiek24 nu live Bontes. özturk zou moeten spreken maar deze ''volksvertegenwoordiger'' is afwezig.
Je bent zelf dik en dik.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Zit ook gewoon een miljoenenindustrie achter die er dik en dik aan verdienen.
Heftuuug.twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 17-11-2016 om 12:30:38Openbaar Ministerie eist geldboete van 5000 euro tegen Geert #Wilders voor minder Marokkanen uitspraak. reageer retweet
Waar zou zijn loyaliteit liggen?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
özturk was de strafeis van wilders aan het kijken. Dat vond hij belangrijker dan zijn werk doen.
Bilderberg? Shapeshifters? Gülen?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar zou zijn loyaliteit liggen?
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kolere, ik dacht dat jij een magere ginger was, maar je bent gewoon Fat Bastard...
Aha, dat zei ik dus. Skinny bastard met een buik.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ben altijd mager geweest en ben nu skinnyfat; dunne armen en benen, kippenborstje, maar een pens alsof ik 6 maanden zwanger ben ofzo
Ik zie/spreek hem hier nooit meer. Maar hij is nu serieus ziek dus?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dacht je dat hij zomaar halfdood is?
Het woord "zwanger" valt en Jojoortje komt hallo zeggenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 13:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aha, dat zei ik dus. Skinny bastard met een buik.
Jaquote:Op donderdag 17 november 2016 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie/spreek hem hier nooit meer. Maar hij is nu serieus ziek dus?
quote:Op donderdag 17 november 2016 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het woord "zwanger" valt en Jojoortje komt hallo zeggen
[..]
Beetje zo'n redneck dus.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ben altijd mager geweest en ben nu skinnyfat; dunne armen en benen, kippenborstje, maar een pens alsof ik 6 maanden zwanger ben ofzo
NOOT NOOTquote:Op donderdag 17 november 2016 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die banners hier denken ook dat ik zwanger ben.
In before overtollige zwangerschapskilo's-grap.
Krijg ook continu pregnancy advertisements en soms nederlandse zwangerschapboxquote:Op donderdag 17 november 2016 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die banners hier denken ook dat ik zwanger ben.
In before overtollige zwangerschapskilo's-grap.
Ik krijg nooit reclamequote:Op donderdag 17 november 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krijg ook continu pregnancy advertisements en soms nederlandse zwangerschapbox
SOW.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
GGMM valt dan ook op de doelgroep van Pingu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |