Daarom dacht ik ook dat ie OD had gehad toen ie in hospitaal lag.quote:
Brrr...quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom dacht ik ook dat ie OD had gehad toen ie in hospitaal lag.
geld moet rollen héquote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De griepprik is een lachwekkend fenomeen.
In ieder geval de mate waarop ie gehaald wordt.
Toevallig ook de mensen die standaard de griep hebben ieder jaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo onzinnig.
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De griepprik is een lachwekkend fenomeen.
In ieder geval de mate waarop ie gehaald wordt.
wederzijdse acceptatiequote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
Politiek24 nu live Bontes. özturk zou moeten spreken maar deze ''volksvertegenwoordiger'' is afwezig.
Je bent zelf dik en dik.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Zit ook gewoon een miljoenenindustrie achter die er dik en dik aan verdienen.
Heftuuug.twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 17-11-2016 om 12:30:38Openbaar Ministerie eist geldboete van 5000 euro tegen Geert #Wilders voor minder Marokkanen uitspraak. reageer retweet
Waar zou zijn loyaliteit liggen?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
özturk was de strafeis van wilders aan het kijken. Dat vond hij belangrijker dan zijn werk doen.
Bilderberg? Shapeshifters? Gülen?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar zou zijn loyaliteit liggen?
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kolere, ik dacht dat jij een magere ginger was, maar je bent gewoon Fat Bastard...
Aha, dat zei ik dus. Skinny bastard met een buik.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ben altijd mager geweest en ben nu skinnyfat; dunne armen en benen, kippenborstje, maar een pens alsof ik 6 maanden zwanger ben ofzo
Ik zie/spreek hem hier nooit meer. Maar hij is nu serieus ziek dus?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dacht je dat hij zomaar halfdood is?
Het woord "zwanger" valt en Jojoortje komt hallo zeggenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 13:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aha, dat zei ik dus. Skinny bastard met een buik.
Jaquote:Op donderdag 17 november 2016 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie/spreek hem hier nooit meer. Maar hij is nu serieus ziek dus?
quote:Op donderdag 17 november 2016 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het woord "zwanger" valt en Jojoortje komt hallo zeggen
[..]
Beetje zo'n redneck dus.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ben altijd mager geweest en ben nu skinnyfat; dunne armen en benen, kippenborstje, maar een pens alsof ik 6 maanden zwanger ben ofzo
NOOT NOOTquote:Op donderdag 17 november 2016 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die banners hier denken ook dat ik zwanger ben.
In before overtollige zwangerschapskilo's-grap.
Krijg ook continu pregnancy advertisements en soms nederlandse zwangerschapboxquote:Op donderdag 17 november 2016 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die banners hier denken ook dat ik zwanger ben.
In before overtollige zwangerschapskilo's-grap.
Ik krijg nooit reclamequote:Op donderdag 17 november 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krijg ook continu pregnancy advertisements en soms nederlandse zwangerschapbox
SOW.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
GGMM valt dan ook op de doelgroep van Pingu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |