Hij kreeg longontsteking toch door kou?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is op kosten van de verzekering naar Sevilla verhuist.
Het is onmogelijk om iets van kou te krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kreeg longontsteking toch door kou?
Koude kan tot overlijden lijden..quote:Op donderdag 17 november 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om iets van kou te krijgen.
beter weerstandquote:Op donderdag 17 november 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om iets van kou te krijgen.
Dat is waar.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Koude kan tot overlijden lijden..
Is zelfde.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan hooguit vatbaarder worden.
Jawel.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Want je krijgt het niet van de kou.
Er is een causaal verband tussen de hogere kans op een longontsteking en kou.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel.
Kou maakt je vatbaarder zeg je net zelf.
Dus is er causaal verband.
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is een causaal verband tussen de hogere kans op een longontsteking en kou.
Wat je zegt klopte dus niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Verkoudheid ook.
Heeft met de werking van je slijmvliezen te maken en hoe ze bacteriën en virussen kunnen bestrijden.
Doctor Elan.
Je zegt zelf dat kou je vatbaarder maakt.quote:
Maccie gister.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
Pizzaatje in de oven zo. Niks in huis verder.
Zie depay topicquote:Op donderdag 17 november 2016 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
Pizzaatje in de oven zo. Niks in huis verder.
Neh ben ook geen fanquote:Op donderdag 17 november 2016 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saindgod. Gister een Argentum op. Niet zo bijzonder.
Iets anders dan dat je longontsteking krijgt van de kou.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:39 schreef Elan het volgende:
Je zegt zelf dat kou je vatbaarder maakt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sprak 'm een week geleden nog geloof ik. Ging nog altijd niet best met zn rikketik.
Pech zegt ie zelf.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:42 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Wat is de oorzaak? Genetisch? Sos? Zn wijf?
Gezonder dan 6 boterhammen met kaas.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maccie gister.
Nu pizza.
Jezuschristus zeg.
Ik klik vol spanning.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie depay topic
Dat je het weet
Mensen die 6 boterhammen met kaas eten nam ik dan ook niet serieus.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gezonder dan 6 boterhammen met kaas.
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iets anders dan dat je longontsteking krijgt van de kou.
Want dat is feitelijk onjuist.
Dr. Insoquote:Op donderdag 17 november 2016 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iets anders dan dat je longontsteking krijgt van de kou.
Want dat is feitelijk onjuist.
Moet je iets aan je weerstand doen.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dr. Inso
En keelontsteking dan? Krijg dat altijd in de winter
Kou maakt je vatbaarder. Het is niet de bron/oorzaak.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dr. Inso
En keelontsteking dan? Krijg dat altijd in de winter
Ook bruin? Lol. Naald? Maar bruin is niet slecht voor je hart.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pech zegt ie zelf.
Sos en bruin zal niet meewerken.
Zoals? Ik eet veel fruit, sport veel etcquote:Op donderdag 17 november 2016 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je iets aan je weerstand doen.
geen ideequote:Op donderdag 17 november 2016 12:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook bruin? Lol. Naald? Maar bruin is niet slecht voor je hart.
Wie gebruikt er heroïne?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook bruin? Lol. Naald? Maar bruin is niet slecht voor je hart.
Ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals? Ik eet veel fruit, sport veel etc
In Polen zijn mensen veel minder vaak ziek in de winter heb ik het idee.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
Inso heeft in zijn jeugd op een rantsoen van rode bietensoep en Poolse peulvruchten moeten leven. Hierdoor heeft hij een extreme weerstand gekregen.
pics van je oma.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma drinkt altijd 2 wodka en slagroom als het koud is 's ochtends.
En die is nooit ziek.
Dat is ook zo, word meestal ook aangestoken door de zwakkere personen van de bevolkingquote:Op donderdag 17 november 2016 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kou maakt je vatbaarder. Het is niet de bron/oorzaak.
En in de winter leven we dichter op elkaar blijkbaar.
Goed idee!quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moeten we een maandje leven op antartica ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |