abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2016 @ 16:52:35 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166651675
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 16:49 schreef Ludachrist het volgende:
Dus eigenlijk zou je pleiten voor een type Sanders als kandidaat, als ik het goed begrijp?
Wel een origineel statement moet ik zeggen
pi_166651784
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 15:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Obama was a pretty package with ugly contents. De posterboy voor een loopjongen van het grootkapitaal in de politiek. De akkoorden met Iran en Cuba kunnen hier weinig afbreuk aan doen, helaas.
Wacht, heb je de illusie dat er iemand voor die plek in aanmerking komt die geen loopjongen voor het grootkapitaal is?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_166651791
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2016 16:58 schreef Manono het volgende:

[..]

Wacht, heb je de illusie dat er iemand voor die plek in aanmerking komt die geen loopjongen voor het grootkapitaal is?
Sanders! Als de primary's niet waren gestolen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166651803
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wel een origineel statement moet ik zeggen
Dat is Bram, hij blijft je verrassen met originele inzichten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 november 2016 @ 17:02:31 #205
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166651836
Zeg Bram, ga je die vastgedraaide grammofoonplaat nou 4 jaar herhalen?
pi_166651842
Luister even goed naar dit:
In die context mag je het onderstaande stukje tekst "juist nu" plaatsen. Juist bij de opkomst van een populist zoals Trump die zes jaar geleden al voorspeld werd moet je niet een zeer zwakke kandidaat hebben die het meest establishment is in de afgelopen decennia.
Ik neem aan dat jij Noam Chomsky kent? Een van de grootste intellectuelen onder de geestenwetenschappers van deze tijd.

quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 16:49 schreef Ludachrist het volgende:
Dus eigenlijk zou je pleiten voor een type Sanders als kandidaat, als ik het goed begrijp?
D'uh, maar het punt nu is dat HRC juist nu zo'n beetje de minst geschikte kandidaat is die je maar kon hebben terwijl Sanders gehakt zou hebben gemaakt van Trump, zonder enige twijfel.

#NoDAPL
pi_166651874
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2016 16:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is Bram, hij blijft je verrassen met originele inzichten.
Jij mist weer eens compleet het punt, ik duidde waarom HRC zo enorm op haar bek is gegaan en waarom iedereen die een beetje politiek inzicht heeft zag aankomen dat ze het lastig zou krijgen tijdens deze GE.
#NoDAPL
  maandag 14 november 2016 @ 17:05:33 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166651889
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij mist weer eens compleet het punt, ik duidde waarom HRC zo enorm op haar bek is gegaan.
Ja, maar dat 79678628423 keer herhalen voegt ook niet veel toe
pi_166651915
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja, maar dat 79678628423 keer herhalen voegt ook niet veel toe
Uit zijn reactie bleek dat hij nog steeds niet begrijpt waarom ze op haar bek is gegaan. Je kan je inderdaad afvragen hoe het mogelijk is dat mensen het nog steeds niet zien na al die herhalingen en nadat mensen er al een half jaar lang voor waarschuwden. :s)
#NoDAPL
pi_166651972
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 15:43 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Alle werkloze rustbelt staalarbeiders kunnen dan als tuinman of afwasser aan de slag in Texas. Twee vliegen in één klap, #MAGA!
Voor 25 cent in een uur, nou ik dacht het niet.... Al Bundy all over again haha
  maandag 14 november 2016 @ 17:13:29 #211
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166652005
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Uit zijn reactie bleek dat hij nog steeds niet begrijpt waarom ze op haar bek is gegaan. Je kan je inderdaad afvragen hoe het mogelijk is dat mensen het nog steeds niet zien na al die herhalingen en nadat mensen er al een half jaar lang voor waarschuwden. :s)
Weet je, misschien hebben anderen gewoon andere inzichten. En aangezien veel gebaseerd is op "wat als" is het ook niet erg nuttig om jouw inzicht maar tot in den treure te gaan doordrammen en iedere gelegenheid aan te grijpen om die grammofoonplaat opnieuw op te zetten.

Het wekt eerder weerstand op dan dat je mensen gaat overtuigen
  maandag 14 november 2016 @ 17:14:06 #212
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166652019
Hoe zit het trouwens met de grond waar die muur op moet komen. Is dat in publieke handen of moet de overheid gaan onderhandelen met duizenden private grondeigenaren?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 14 november 2016 @ 17:16:10 #213
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166652059
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:14 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zit het trouwens met de grond waar die muur op moet komen. Is dat in publieke handen of moet de overheid gaan onderhandelen met duizenden private grondeigenaren?
Dat tweede

En voor grondspeculanten is dit natuurlijk kassa.
  maandag 14 november 2016 @ 17:16:48 #214
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_166652069
quote:
Ik denk dat Trump 'm gewoon aan de Mexicaanse kant van de grens zet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_166652074
quote:
Er is geloof ik al een tribe waar een gat van 75 mijl in de muur zou komen vanwege hun land. Daarnaast heb je ook obstakels als de Rio Grande rivier die wat problemen opleveren met een muur.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 14 november 2016 @ 17:27:16 #216
344884 monkyyy
pi_166652229
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat tweede

Dat wordt een grote bende. Doet me denken aan al die mensen waar in de buurt gefracked wordt. :{ Nou ja, hopelijk heeft iedereen met grensgrond Trump gestemd.

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump 'm gewoon aan de Mexicaanse kant van de grens zet.
Dat wordt een zaak voor de rijdende rechter en het Mexicaanse kadaster.
pi_166652490
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Weet je, misschien hebben anderen gewoon andere inzichten.
Dus wat je in feite zegt is dat je "inzichten" voorrang hebben op feiten?

Wij komen met cijfers en feiten die ondersteunen waarom Bernie een sterkere kandidaat zou zijn.

Alleen afgaan op eigen "inzichten" en niet kijken naar feiten zoals velen in dit topic doen en dan krijg je in dit topic ook van die beschamende voorspellingen zoals een landslide voor Hillary. Terwijl er 1000 en 1 feiten waren waardoor je kon zien dat het in ieder geval geen landslide zou zijn. Nja ik hoop dat je ooit uit je bubbel komt.
  maandag 14 november 2016 @ 17:42:08 #218
344884 monkyyy
pi_166652505
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 23:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat hij braaf is wil niet zeggen dat hij niet met ratten (TPP en zo) kan komen aanzetten.
Mijn voorspelling wat betreft TPP en Trump: Hij tweaked een paar dingetjes, het blijft in feite hetzelfde, hij roept "tremendous, believe me, let me just tell you, I make the best deals" en duwt het erdoorheen.

Ik hoop het niet, maar ik denk het wel met dat hele groepje dat hij om zich heen verzamelt.
  maandag 14 november 2016 @ 17:42:21 #219
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_166652510
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:27 schreef monkyyy het volgende:
Dat wordt een grote bende. Doet me denken aan al die mensen waar in de buurt gefracked wordt. :{ Nou ja, hopelijk heeft iedereen met grensgrond Trump gestemd.
Komt nog eens bij dat veel grond langs de grens helemaal niet geschikt is om op te bouwen (wel om op te verbouwen!).

Er stromen rivieren, er liggen bergen, het is zwaar bebost of anders begroeid etc. Er wonen daarnaast ook nog best een aantal mensen langs die grens.

Zo'n muurtje neerzetten is een logistieke puinhoop, zeker als hij, volgens Trump, "de beste en grootste muur wordt, zoals de wereld die nog nooit gezien heeft".

Op strategische plekken is al sinds jaar en dag extra grensbewaking en alsnog komen illegalen het land binnen. Het is geen oplossing voor het probleem, het is puur populisme.
pi_166652596
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 17:42 schreef Belabor het volgende:

[..]

Op strategische plekken is al sinds jaar en dag extra grensbewaking en alsnog komen illegalen het land binnen. Het is geen oplossing voor het probleem, het is puur populisme.
Maar als je met de grensbeqaking zoals die nu is alsnog 11 miljoen illegalen hebt... dan werkt het toch duidelijk niet.

Wat denk je dat er zou werken om de grens te beveiligen? Leger inzetten?
pi_166652604
Hij heeft ook al gezegd in zijn interview dat er niet overal een muur komt omdat dat inderdaad niet haalbaar is, hekken kunnen ook
pi_166652637
quote:

[..]

Komt nog eens bij dat veel grond langs de grens helemaal niet geschikt is om op te bouwen (wel om op te verbouwen!).

Er stromen rivieren, er liggen bergen, het is zwaar bebost of anders begroeid etc. Er wonen daarnaast ook nog best een aantal mensen langs die grens.

Zo'n muurtje neerzetten is een logistieke puinhoop, zeker als hij, volgens Trump, "de beste en grootste muur wordt, zoals de wereld die nog nooit gezien heeft".

Hij zei dat er op bepaalde plekken gewoon een hek komt. Ook wil hij meer bewaking.

Gewoon 50/50
pi_166652639
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:45 schreef skysherrif het volgende:
Hij heeft ook al gezegd in zijn interview dat er niet overal een muur komt omdat dat inderdaad niet haalbaar is, hekken kunnen ook
LOL
Gewoon sensoren, camera's en patrouilles gebruiken naast de hekken die ze hebben (+ misschien wat uitgebreid). Het kost minder, het werkt beter. Misschien wat drones met IR gebruiken om vanuit de lucht goed alles te zien. :7
#NoDAPL
  maandag 14 november 2016 @ 17:46:57 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166652643
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 17:41 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Dus wat je in feite zegt is dat je "inzichten" voorrang hebben op feiten?

Wij komen met cijfers en feiten die ondersteunen waarom Bernie een sterkere kandidaat zou zijn.

Alleen afgaan op eigen "inzichten" en niet kijken naar feiten zoals velen in dit topic doen en dan krijg je in dit topic ook van die beschamende voorspellingen zoals een landslide voor Hillary. Terwijl er 1000 en 1 feiten waren waardoor je kon zien dat het in ieder geval geen landslide zou zijn. Nja ik hoop dat je ooit uit je bubbel komt.
Er zijn geen feiten aangezien er geen alternatieve realiteit tegenover staat waar Bernie de kandidaat was.

Het kan zijn dat Bernie wel gewonnen had maar hij had ook evengoed mis kunnen grijpen. Dat zullen we nooit weten. Zodoende blijft het de ene speculatie tegen de andere.
pi_166652711
Wat is Piers Morgan een leuke man, brutaaltje een beetje bekakte straatvechter.
goede vriend van The Donald.

piersmorgan twitterde op maandag 14-11-2016 om 14:42:06 Not now mate, I'm on the phone to the President-elect. https://t.co/r3y8N3aBEd reageer retweet
pi_166652712
quote:
geen oplossing voor het probleem, het is puur populisme.
Bovendien komen de meeste mensen die illegaal verblijven volgens mij ook nog eens legaal het land binnen. :)
#NoDAPL
pi_166652744
piersmorgan twitterde op maandag 14-11-2016 om 10:36:35 Melania's a beautiful, glamorous woman & none of you ludicrous feminazis will stop me saying so. https://t.co/GLdPGaxGsg reageer retweet
pi_166652755
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er zijn geen feiten aangezien er geen alternatieve realiteit tegenover staat waar Bernie de kandidaat was.

Het kan zijn dat Bernie wel gewonnen had maar hij had ook evengoed mis kunnen grijpen. Dat zullen we nooit weten. Zodoende blijft het de ene speculatie tegen de andere.
Ik heb het niet over feiten die zeggen dat Bernie gewonnen had. Die zijn er inderdaad per definitie niet.

Ik heb het over feiten die zeggen dat hij een veel betere kandidaat zou zijn. En wanneer we zien dat Trump nipt heeft gewonnen kun je dus bedenken dat er een dikke kans was dat Bernie als betere kandidaat (waar er genoeg feiten voor zijn) wel had gewonnen.

We hebben al ongeveer een jaar lang uitgelegd aan de hand van feiten waarom Bernie beter was. Wat we kregen was... ja maar de polls maken niet uit, ja maar dat hij stadions met 20.000 man vult maakt niet uit, ja maar dat independents 80% op hem stemmen in de primaries maakt niet uit.... geen enkel feit maakt uit want JULLIE hadden inzichten.

Waar zijn die mysterieuze inzichten nu? Misschien een beter idee om af te gaan op feiten i.p.v. inzichten?
  maandag 14 november 2016 @ 17:53:29 #229
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_166652789
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 17:45 schreef studentje7 het volgende:
Maar als je met de grensbeqaking zoals die nu is alsnog 11 miljoen illegalen hebt... dan werkt het toch duidelijk niet.

Wat denk je dat er zou werken om de grens te beveiligen? Leger inzetten?
Meer inzetten op technologische ontwikkeling van de apparatuur die de douane en immigratieinstanties hebben (röntgenapparatuur, betere internationale databases).

Het werken bij bijv. de douane promoten om het personele bestand uit te breiden en effectiever te worden.

Meer focussen op onderzoek naar motivaties van illegalen om de VS stiekem binnen te dringen om knelpunten en risicofactoren beter te herkennen.

De kustwacht en marine uitbreiden en hun takenpakket wat betreft illegale immigratie uitbreiden.

Of zelfs simpelweg het aannemen van illegalen bij werkgevers strafbaar maken en de voorwaarden voor werken als legale immigrant verbeteren zodat illegalen een stimulus krijgen om legaal het land binnenkomen omdat daarmee hun kansen verbeteren. Win-win voor de VS en de immigranten.

Zo zijn er nog wel heel wat maatregelen te bedenken die effectiever zijn en ook nog eens veel minder kosten dan zo'n muurtje.
pi_166652816
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 22:14 schreef Arcee het volgende:
Here's what the Electoral College map would look like if only millennials voted

A real-time Electoral College tracking map suggests not only a disappointing Election Day for presidential hopeful Donald Trump, but potential trouble down the road for the Republican Party he represents.

Ze vergaten alleen wel eventjes dat als enkel millennials zouden stemmen dat dan Sanders de nominatie had gekregen. :')
Dat zal Hexagon wel weer geen feit vinden.
#NoDAPL
  maandag 14 november 2016 @ 17:55:45 #231
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_166652827
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 17:53 schreef Belabor het volgende:

[..]

Meer inzetten op technologische ontwikkeling van de apparatuur die de douane en immigratieinstanties hebben (röntgenapparatuur, betere internationale databases).

Het werken bij bijv. de douane promoten om het personele bestand uit te breiden en effectiever te worden.

Meer focussen op onderzoek naar motivaties van illegalen om de VS stiekem binnen te dringen om knelpunten en risicofactoren beter te herkennen.

De kustwacht en marine uitbreiden en hun takenpakket wat betreft illegale immigratie uitbreiden.

Of zelfs simpelweg het aannemen van illegalen bij werkgevers strafbaar maken en de voorwaarden voor werken als legale immigrant verbeteren zodat illegalen een stimulus krijgen om legaal het land binnenkomen omdat daarmee hun kansen verbeteren. Win-win voor de VS en de immigranten.

Zo zijn er nog wel heel wat maatregelen te bedenken die effectiever zijn en ook nog eens veel minder kosten dan zo'n muurtje.
Wachttorens met automatische machinegeweren, mijnenvelden. Er zijn prima oplossingen te bedenke met "oude" en nieuwe technieken. Zoveel mankraxht is daar niet voor nodig.
  maandag 14 november 2016 @ 17:55:46 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166652829
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 17:52 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over feiten die zeggen dat Bernie gewonnen had. Die zijn er inderdaad per definitie niet.

Ik heb het over feiten die zeggen dat hij een veel betere kandidaat zou zijn. En wanneer we zien dat Trump nipt heeft gewonnen kun je dus bedenken dat er een dikke kans was dat Bernie als betere kandidaat (waar er genoeg feiten voor zijn) wel had gewonnen.

We hebben al ongeveer een jaar lang uitgelegd aan de hand van feiten waarom Bernie beter was. Wat we kregen was... ja maar de polls maken niet uit, ja maar dat hij stadions met 20.000 man vult maakt niet uit, ja maar dat independents 80% op hem stemmen in de primaries maakt niet uit.... geen enkel feit maakt uit want JULLIE hadden inzichten.

Waar zijn die mysterieuze inzichten nu? Misschien een beter idee om af te gaan op feiten i.p.v. inzichten?
Wat een betere kandidaat is dat is puur politiek en deels ook nog gebaseerd op palingen.

En mijn inzicht dat Hillary dit ging winnen was fout. Maar dat betekent nog niet dat Bernie het per definitie beter had gedaan.
  maandag 14 november 2016 @ 17:56:13 #233
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_166652833
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bovendien komen de meeste mensen die illegaal verblijven volgens mij ook nog eens legaal het land binnen. :)
Als in op een toeristenvisum binnenkomen en dan je vestigen in de VS? Dat komt ook veelvuldig voor ja.

Wellicht zou je de eisen voor een toeristenvisum kunnen verscherpen, maar ik ben niet bekend met de specifics van visa voor de VS en hoeveel dat nog aan te scherpen is.
pi_166652848
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 17:52 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Tja, Jordan Chariton, de mensen van Democracy Now, TYT, JImmy Dore, RT, allemaal roepen ze dat het een feit is dat Sanders de betere kandidaat zou zijn geweest. Hexagon denkt het vanuit Nederland beter te weten dan hen. Wat moet ik zeggen? :?
#NoDAPL
  maandag 14 november 2016 @ 17:57:47 #235
346939 Janneke141
pi_166652866
Ik zou niet weten hoe je op feiten kan baseren dat de ene politicus beter is dan de andere, eigenlijk.
pi_166652914
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat een betere kandidaat is dat is puur politiek en deels ook nog gebaseerd op palingen.

En mijn inzicht dat Hillary dit ging winnen was fout. Maar dat betekent nog niet dat Bernie het per definitie beter had gedaan.
Nee niet per definitie... aan de hand van alle cijfers en feiten had Bernie het beter gedaan.

Maar weet je ik heb ook geen zin meer in deze eindeloze discussie.
  maandag 14 november 2016 @ 18:00:38 #237
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_166652920
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 17:55 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wachttorens met automatische machinegeweren, mijnenvelden. Er zijn prima oplossingen te bedenke met "oude" en nieuwe technieken. Zoveel mankraxht is daar niet voor nodig.
Automatische machinegeweren en mijnenvelden. Wil je dat de VS openlijk de oorlog verklaart aan Mexico of zo?

Dat is nogal een agressieve optie, en dat is nog zacht gezegd. Bovendien denk ik ook wel dat dierenrechtenorganisaties wel een woordje kwijt willen over al die beesten die dan neergeknald en opgeblazen worden.
pi_166652928
De extremisten worden steeds gekker.

pi_166652939
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat tweede

Wetje schrijven, onteigenen. En bedankt voor die bloeme.
pi_166652958
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou niet weten hoe je op feiten kan baseren dat de ene politicus beter is dan de andere, eigenlijk.
1. Polls
2. Hoveelheid onafhankelijke stemmers in de primaries die je als kandidaat krijgt
3. Hoeveelheid kleine donaties.
4. Hoeveel mensen krijgt de politicus op de been.

Op deze punten was het niet even close tussen Bernie en Hillary.
  maandag 14 november 2016 @ 18:03:25 #241
346939 Janneke141
pi_166652976
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 18:02 schreef studentje7 het volgende:

[..]

1. Polls
2. Hoveelheid onafhankelijke stemmers in de primaries.
3. Hoeveelheid kleine donaties.
4. Hoeveel mensne krijgt de politicus op de been.

Op deze punten was het niet even close tussen Bernie en Hillary.
Allemaal gebaseerd op het gevoel van de kiezers. Dat zijn geen feiten die maken dat het een goed politicus is.
pi_166652999
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Allemaal gebaseerd op het gevoel van de kiezers. Dat zijn geen feiten.
Uhm het aantal donaties is een feit.

Het aantal mensen op een rally is een feit.

Het is waarneembaar en kan gedefinieerd worden. Dan is het een feit. Harde cijfers. Waar iets op gebaseerd is maakt dan niet uit.
pi_166653014
quote:

[..]

Wachttorens met automatische machinegeweren, mijnenvelden.
Nee!!!
#NoDAPL
pi_166653016
--> What good does it do now?

Toch wel een kerel die Bernie

maandag 14 november 2016 @ 18:05:35 #245
346939 Janneke141
pi_166653023
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 18:04 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Uhm het aantal donaties is een feit.

Het aantal mensen op een rally is een feit.

Het is waarneembaar en kan gedefinieerd worden. Dan is het een feit.
Geen feit dat als argument kan dienen waarom iemand een beter politicus is. Hooguit waarom ie een populairdere kandidaat is, maar dat maakt hem nog niet beter.
pi_166653027
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee!!!
Eensch, dat is zo jaren '80. Drones.
  maandag 14 november 2016 @ 18:06:11 #247
344884 monkyyy
pi_166653042
quote:

[..]

Noord Korea heeft dat ook en zelfs daar kunnen nog mensen doorheen komen.
pi_166653069
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Geen feit dat als argument kan dienen waarom iemand een beter politicus is. Hooguit waarom ie een populairdere kandidaat is, maar dat maakt hem nog niet beter.
Ben je aan het trollen?

Ja beter en populairder kan je als hetzelfde lezen in deze context.
pi_166653079
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:06 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Noord Korea heeft dat ook en zelfs daar kunnen nog mensen doorheen komen.
Ze ontsnappen door de spleetjes!
  maandag 14 november 2016 @ 18:08:31 #250
346939 Janneke141
pi_166653081
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 18:07 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ben je aan het trollen?

Ja beter en populairder kan je als hetzelfde lezen in deze context.
Nee, ik probeer je duidelijk te maken dat je redenering niet klopt. Maar zoals met wel meer Sandersadepten in dit topic is dat volkomen kansloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')