Die zie ik eerder in de basis verschijnen dan Mkhitaryan, maar kan ook Lingard zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit toch gewoon op het bankje de laatste tijd?
Zelfs de topwedstrijden zijn eigenlijk altijd niveauloos.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies mijn wedstrijden in de Eredivisie gewoon uit, dan valt het voor mij persoonlijk reuze mee.
Mkhitaryan zal daar ook wel weg willen, heeft maar weinig gespeeld daar. Die Lingard vind ik niet veel overigens, misschien een leuke speler voor Ajax of PSV maar toch geen Man Utd niveau kom op.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zie ik eerder in de basis verschijnen dan Mkhitaryan, maar kan ook Lingard zijn.
Je moet je verwachtingen ook wel bijstellen ja, en er vooral wat spanning bij voelen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs de topwedstrijden zijn eigenlijk altijd niveauloos.
En nee, ik geloof niet dat een middenmoter dan "leuk" speelt.
Omdat ze vaak behoudend als de kolere spelen, iig PSV en Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs de topwedstrijden zijn eigenlijk altijd niveauloos.
Dat mag. Ik heb vrijdag naar Sparta - Heerenveen gekeken en dat was allerminst saai.quote:En nee, ik geloof niet dat een middenmoter dan "leuk" speelt.
Ik heb ongeveer 33% van feyenoord gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je moet je verwachtingen ook wel bijstellen ja, en er vooral wat spanning bij voelen.
Was het goed?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat mag. Ik heb vrijdag naar Sparta - Heerenveen gekeken en dat was allerminst saai.
Ajax is dit seizoen wel een stuk leuker om naar te kijken dan voorgaande jaren, er gaat wel veel fout maar dat hoort er wel bij.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 33% van feyenoord gezien.
2 keer ajax.
1 keer psv.
Dat vind ik al een hele zit.
Welke wedstrijden heb je dit jaar gezien van Ajax? Feyenoord-Ajax waren ze dramatisch ja en verder?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax is wel het dieptepunt qua saaiheid de wedstrijden die ik zag.
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij vlagen speelde Sparta prima voetbal.
Welke wedstrijden heb je dan gezien? Feyenoord - Ajax en?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax is wel het dieptepunt qua saaiheid de wedstrijden die ik zag.
Ergens in het begin.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke wedstrijden heb je dit jaar gezien van Ajax? Feyenoord-Ajax waren ze dramatisch ja en verder?
Sparta heeft best een leuke jeugdopleiding met spelers die kunnen doorgroeien. Sympathiek clubje ook wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Dan zouden die spelers namelijk niet bij Sparta spelen.
Totaal niet sympathiek.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sparta heeft best een leuke jeugdopleiding met spelers die kunnen doorgroeien. Sympathiek clubje ook wel.
Sinds wanneer is dat verplicht? Het is nota bene voor 95% een verzameling spelers die vorig seizoen nog in de Jupiler League speelde en momenteel gaan ze heel goed mee in de Eredivisie. Ja, het zegt wat over de Eredivisie maar niet dat ze er niets van kunnen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Dan zouden die spelers namelijk niet bij Sparta spelen.
Ja toen stond het betonmiddenveld nog opgesteld. Sinds de bekerwedstrijd half september zijn er wat wijzingen doorgevoerd waardoor het een stuk beter is geworden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ergens in het begin.
Dat was slecht zeg.
Je hebt het nu over Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Walgelijk clubje met een minderwaardigheidscomplex waar je u tegen zegt.
Leuk stadion, daar is alles mee gezegd.
Ik snap niet waarom ik er naar zou kijken als je zelfs in de championship betere spelers ziet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat verplicht? Het is nota bene voor 95% een verzameling spelers die vorig seizoen nog in de Jupiler League speelde en momenteel gaan ze heel goed mee in de Eredivisie. Ja, het zegt wat over de Eredivisie maar niet dat ze er niets van kunnen.
Dan heb je echt geen idee over wat voor mensen sparta supporten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Feyenoord.
Nou, dan kan je ze meteen weer opschrijven voor degradatie net als elke andere club. Wat is dat slecht zeg.quote:
Jules Deelder en Hugo Borst.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb je echt geen idee over wat voor mensen sparta supporten.
Jules Deelder kan alleen maar kankeren op Rotterdam-Zuid.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jules Deelder en Hugo Borst.
NAC en Cambuur mogen wel terug voor Roda JC en Excelsior. Dan heb je een competitie met prima clubs.quote:
1000x liever dan excelsiorquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, dan kan je ze meteen weer opschrijven voor degradatie net als elke andere club. Wat is dat slecht zeg.
Jules Deelder bij die VI uitzending in het Kasteelquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jules Deelder kan alleen maar kankeren op Rotterdam-Zuid.
Die man die is nog zuurder dan een linkse feminist.
Dan huren ze er drie van City en eindigen ze 8e, zo makkelijk gaat het.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, dan kan je ze meteen weer opschrijven voor degradatie net als elke andere club. Wat is dat slecht zeg.
Succes ermee. Ik volg de clubs die in de Eredivisie doorgaans een aantrekkelijke intentie van voetbal hebben en af en toe zie ik de betonvoetbalclubs. Ik ga er alleminst dood van sinds ik Ziggo Sport heb.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik er naar zou kijken als je zelfs in de championship betere spelers ziet.
Je hoeft maar 3 keer de bal verkeerd te raken en je wordt kampioen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan huren ze er drie van City en eindigen ze 8e, zo makkelijk gaat het.
in de totodvisie is het altijd feestquote:
Ik geniet meer van 3 leuke acties in een saaie wedstrijd met mensen die zo hun best doen in de eredivisie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja, ik zat ook naar Southampton - Chelsea te kijken en dat was al na zo'n vijf minuten 0-1. Voor de rest compleet geen leuke wedstrijd meer gezien. Het is dat ADO-AZ nog bizarderderder was.
Dat het Ajax van vorig jaar nog meedeed tot de laatste speeldag om de titel was wel redelijk lachwekkend.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hoeft maar 3 keer de bal verkeerd te raken en je wordt kampioen.
Misschien vaker Ajax kijken dan met Ziyech en Dolbergquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geniet meer van 3 leuke acties in een saaie wedstrijd met mensen die zo hun best doen in de eredivisie.
Ik houd niet van die participatieprijzen.
En dan kijk je tegen wie ze ze makenquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien vaker Ajax kijken dan met Ziyech en DolbergDie hebben vaak uitstekende acties.
Ik zit doorgaans niet te kijken naar mensen die hun best doen. Dat soort mensen als een Kuyt, Klaassen of De Jong ben ik liever kwijt dan rijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geniet meer van 3 leuke acties in een saaie wedstrijd met mensen die zo hun best doen in de eredivisie.
Ik houd niet van die participatieprijzen.
Tegen Feyenoord en Celta de Vigo.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan kijk je tegen wie ze ze maken
Tegen Feyenoord zou ik nog wel meekunnen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord en Celta de Vigo.
Die El Ahmadi en Vilhena kunnen er best fel op zittenquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord zou ik nog wel meekunnen.
Vind Karsdorp overschat spelertje.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die El Ahmadi en Vilhena kunnen er best fel op zittenKarsdorp en Kongolo zijn ook prima spelers, het centrum vind ik niks nee.
Als ze het spel moeten maken is het niks nee, totaal geen creativiteit erin. Maar ze kunnen best ervoor strijden, jij bent er toch van dat je iedereen in hun succesvolle tactiek moet laten spelen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt gewoon behoudend voetbal met wat energieke spelers om het centrum heen zodat die alleen hoeven te schoffelen.
Ik kijk er niet graag naar.
Het zou me niet verbazen als die binnenkort zijn hamstrings afscheurt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind Karsdorp overschat spelertje.
Voor Feyenoord een prima backje.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind Karsdorp overschat spelertje.
Meestal op zaterdagavond nog naar PSV ook.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Meestal zit ik de hele zaterdag naar buitenlands voetbal te kijken, zondags Ajax en dan zie ik wel wat er nog bijvalt.
Moeten ze bij jou GROOT en STERK zijn? Dan moet je maar even praten met Smoofiequote:Op zaterdag 12 november 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik heb dan ook een andere visie op backs dan de gemiddelde FOK!ker.
Ja, maar nog steeds kan je er niet graag naar kijken. Dat doe ik dan ook niet met die hele zwerm van vervelende persoonlijkheden. Ik heb de laatste weken wel aardig wat Feyenoord gezien, maar dat was bij gebrek aan betere opties.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze het spel moeten maken is het niks nee, totaal geen creativiteit erin. Maar ze kunnen best ervoor strijden, jij bent er toch van dat je iedereen in hun succesvolle tactiek moet laten spelen.
Ik vind dat backs niet zoveel bijzonders hoeven te kunnen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze bij jou GROOT en STERK zijn? Dan moet je maar even praten met Smoofie
Ajax moet bijna nooit zondag johquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Meestal zit ik de hele zaterdag naar buitenlands voetbal te kijken, zondags Ajax en dan zie ik wel wat er nog bijvalt.
Als je aanvallende intenties met Nelom hebt, ga je er hard af. Ontzettend hard.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat backs niet zoveel bijzonders hoeven te kunnen.
Als je weinig fouten maakt en enigzins je verdedigende taken uitvoert ben je in de eredivisie goed genoeg.
Nelom is dan ook geen slechte speler voor de eredivsiie.
Die kan er niets van.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:36 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ 4-2 Feyenoord, de eerste wedstrijd dat Janssen doorbrak.
Slechtste Feyenoord-wedstrijd die ik dit jaar gezien heb. Dat had 10-2 kunnen zijn.
Ik vond Depay ook in 2014/15, laatste jaar bij PSV niet bijzonder. Zet er een goed backje op en hij is nergens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Met helden als Depay en Janssen verliest de eredivisie wel heel snel zijn naam in het koninkrijk.
Ik zei ooit dat ze bij Feyenoord geen slechte keuze hadden gemaakt door hem weg te sturen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Vincent Janssen-hype is zo ontzettend vreselijk hemeltergend.
Je kan tegenwoordig geen zaterdag op internet zitten of er is een poepstukje over Janssen uitgeperst. Gelukkig is Kane weer terug en gaan we voorlopig niets meer van die stakker horen. Hoera.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zei ooit dat ze bij Feyenoord geen slechte keuze hadden gemaakt door hem weg te sturen.
Nou, toen was de wereld te klein.
ja maar statistieken hurr duur hurr durrrr
Ik heb hoofdpijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gezopen.Nu moet ik plassen, heb ik honger, koud en slaap. Ik weet niet eens welke behoefte ik eerst moet vervullen
Okéquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook zeer vervelend.
Ik koos voor een deken! Nu plassen en dan eten
Deze volgorde:quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gezopen.Nu moet ik plassen, heb ik honger, koud en slaap. Ik weet niet eens welke behoefte ik eerst moet vervullen
Klinkt logischer. Ben bijna aan slapen toequote:Op zaterdag 12 november 2016 03:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Deze volgorde:
- Plassen
- Eten
- Jezelf opwarmen
- Slapen
hèquote:Op zaterdag 12 november 2016 03:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt logischer. Ben bijna aan slapen toe
Ik kreeg een PM van haar ja, en dat terwijl het overduidelijk was dat het geen trollaccount van mij is. Dom.quote:
Kind is gelijk getraumatiseerd for life.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)m-op-trump~a0d89423/![]()
Wat een psycho
The tolerant left.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)m-op-trump~a0d89423/![]()
Wat een psycho
Ja Inso, dit is het toonbeeld van heel linksstemmend Amerika.quote:
De rest is al 2 dagen dingen aan het slopen en rellen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Inso, dit is het toonbeeld van heel linksstemmend Amerika.
Een linkse die niet op de straten aan het rellen is? Kan toch niet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk filmpje.
Een intelligente linkse die het probleem haarfijn uitlegt waarom ze elke verkiezing verliezen.
Daar kun je niets meer dan respect voor hebben, iemand met een andere mening met een realistisch argument.
Als er meer zoals hij waren had Clinton dit fluitend gewonnen inderdaad. Zoals hij het zelf toegeeft.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een linkse die niet op de straten aan het rellen is? Kan toch niet?
Die discussie kunnen we binnenkort ook wel mee stoppen ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey het gaat over links/rechts
Dat heb ik nog niet vaak gelezen deze week
Goed filmpje ja. Maar ja, hij zegt eigenlijk niks anders dan dat niet elke Trump-stemmer een racist en seksist is. Mja, genoeg linksen die dat ook niet denkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk filmpje.
Een intelligente linkse die het probleem haarfijn uitlegt waarom ze elke verkiezing verliezen.
Daar kun je niets meer dan respect voor hebben, iemand met een andere mening met een realistisch argument.
In het debat wordt er toch wel bijzonder vaak naar gegrepen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Goed filmpje ja. Maar ja, hij zegt eigenlijk niks anders dan dat niet elke Trump-stemmer een racist en seksist is. Mja, genoeg linksen die dat ook niet denken
Was het helemaal eens met deze man. Vond het prachtig. Eigenlijk verwoordde hij precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk filmpje.
Niet heel veel nee. Maar dat is beide kantenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het debat wordt er toch wel bijzonder vaak naar gegrepen.
Hoeveel goede argumenten heb je buiten dat voor Clinton gezien.
Ben het nooit met hem eens op politiek vlak.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het helemaal eens met deze man. Vond het prachtig. Eigenlijk verwoordde hij precies wat ik dacht.
Dat is wel hoe stemmen gewonnen worden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Want `Clinton brengt niks aan verandering en Trump wel, ook al is het een slechte verandering'' vind ik nou ook niet een lekker argument
Gewoon maar recht door zeequote:Op zaterdag 12 november 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey het gaat over links/rechts
Dat heb ik nog niet vaak gelezen deze week
Stemmen worden gewonnen door populistisch gelulquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is wel hoe stemmen gewonnen worden.
Inderdaad. Tijd om te stoppen met dat elitaire en wereldvreemde gedrag.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben het nooit met hem eens op politiek vlak.
Maar dit verwoord hij zo geweldig.
En zolang zijn medestanders dit niet gaan inzien, en op de "vijand" blijven focussen ipv hun eigen argumenten bijzetten zullen ze niets winnen.
In VS zie je het nu.
Maar ik denk dat we gerust kunnen stellen dat vrijwel heel Europa straks een lock is voor (alt) rechts.
Stemmen worden gewonnen door groepen serieus te nemen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stemmen worden gewonnen door populistisch gelul
Dat Trump nu al kennelijk heeft geopperd om Bill Clinton om advies te vragen____
Godverdomme zeg, alsof het niet lachwekkender en surrealistischer kon.
Van rapist tot raadgever
De reacties uit west-europa zijn inderdaad echt heel lachwekkend.quote:Op zondag 13 november 2016 00:00 schreef Fera het volgende:
Als echt linkspersoon lees ik ook De Correspondent. Maar mijn hemel, wat jankartikelen verschenen er vlak na de overwinning van Trump.
Heppie ging nog in discussie met een Amerikaanse 'vriend' van hem. Maar die wilde niet praten met andersdenkenden, maar lekker in zijn veilige bubbeltje blijven met zijn andere SJW vriendjes. Hij zei het bijna letterlijk zo.quote:Op zondag 13 november 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De reacties uit west-europa zijn inderdaad echt heel lachwekkend.
En letterlijk de reden waarom niemand buiten hun eigen veilige wereldje ze serieus neemt.
Amerikanen zijn daar heel erg in.quote:Op zondag 13 november 2016 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie ging nog in discussie met een Amerikaanse 'vriend' van hem. Maar die wilde niet praten met andersdenkenden, maar lekker in zijn veilige bubbeltje blijven met zijn andere SJW vriendjes. Hij zei het bijna letterlijk zo.
Insogod.quote:Op zondag 13 november 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen zijn daar heel erg in.
Het gebrek aan inhoudelijke argumenten waarom Clinton de betere keuze was is stuitend.
Oh schokkend sowieso nietquote:Op zondag 13 november 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En een toekomstig president die een oud-president om advies vraagt.
Ik vind dat niet schokkend.
Hij noemde zichzelf een SJW?quote:Op zondag 13 november 2016 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie ging nog in discussie met een Amerikaanse 'vriend' van hem. Maar die wilde niet praten met andersdenkenden, maar lekker in zijn veilige bubbeltje blijven met zijn andere SJW vriendjes. Hij zei het bijna letterlijk zo.
Het enige wat hij kon was schelden met 'retard'. Toen kwam één van z'n vriendjes nog zeggen dat hij niet als een ableist moest gedragen. Ik lachte me kapot.quote:Op zondag 13 november 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen zijn daar heel erg in.
Het gebrek aan inhoudelijke argumenten waarom Clinton de betere keuze was is stuitend.
Dan is geen een president van de VS ooit geloofwaardig geweest.quote:Op zondag 13 november 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh schokkend sowieso niet
Maar gezien zijn uitspraken heeft het hem 3 dagen na zijn election gekost om nog maar enig beetje geloofwaardigheid te verliezen
Nee, dat nog net niet. Vandaar ook BIJNA letterlijk.quote:
Lol, dat is wel matig ja.quote:Op zondag 13 november 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet. Vandaar ook BIJNA letterlijk.Maar hij zei wel dat hij niet wilde discussiëren, maar in zijn veilige omgeving wilde blijven met mensen die hetzelfde dachten.
Ik las ook dat hij na een gesprek met Obama ook milder leek te zijn over Obamacare en er nog eens langer over na zou denken, in plaats van alles meteen af te willen schaffen. Ik weet niet in hoeverre hij ook echt daarover gaat nadenken, maar het klonk wel positief.quote:Op zondag 13 november 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik vind het eigenlijk prima dat er een president is die niet partijgebonden is en naar meerdere kanten wil luisteren.
quote:
Mensen kotsten op de Trump retoriek tijdens het Amerikaanse verkiezingsspel.quote:Op zondag 13 november 2016 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik las ook dat hij na een gesprek met Obama ook milder leek te zijn over Obamacare en er nog eens langer over na zou denken, in plaats van alles meteen af te willen schaffen. Ik weet niet in hoeverre hij ook echt daarover gaat nadenken, maar het klonk wel positief.
Hij moet het ook nog maar echt doen natuurlijk. Maar dat is niet verkeerd nee. Al wordt je van de personen die hij belangrijk wilt maken ook niet vrolijk.quote:Op zondag 13 november 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik vind het eigenlijk prima dat er een president is die niet partijgebonden is en naar meerdere kanten wil luisteren.
In de Amerikaanse politiek zitten louter enge mannen/vrouwen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moet het ook nog maar echt doen natuurlijk. Maar dat is niet verkeerd nee. Al wordt je van de personen die hij belangrijk wilt maken ook niet vrolijk.
Zo`n Ben Carson bijv. Enge enge man
Daar is verder niks aan gelogenquote:Op zondag 13 november 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen nog wat CNN objectiviteit.
Natuurlijk wel. Maar Trump-supporters zouden ook angry zijn als Clinton zou winnenquote:Op zondag 13 november 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geweldadige protesten niet meegekregen?
Maar zei zegt dat Clinton-supporters alleen sad zou zijn.quote:Op zondag 13 november 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar Trump-supporters zouden ook angry zijn als Clinton zou winnen
Of ze ook zouden rellen weet je natuurlijk niet
Oh never mindquote:Op zondag 13 november 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar zei zegt dat Clinton-supporters alleen sad zou zijn.
En van the guardian ook.quote:Op zondag 13 november 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh never mindIk las verkeerd.
Nou ja goed, was ook zo`n twitteraar van CNN die ook vroeg om een assassinatie
Het gaat erom dat ze zeggen dat Trump volk bij een overwinning van Clinton boos zou zijn. Agressief. Maar dat Clinton aanhang alleen 'netjes' verdrietig zou zijn. Alsof ze dus beter zijn dan Trump volk. Maar daar blijkt dus niets van te kloppen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar Trump-supporters zouden ook angry zijn als Clinton zou winnen
Of ze ook zouden rellen weet je natuurlijk niet
Ja, klopt, ik las verkeerdquote:Op zondag 13 november 2016 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze zeggen dat Trump volk bij een overwinning van Clinton boos zou zijn. Agressief. Maar dat Clinton aanhang alleen 'netjes' verdrietig zou zijn. Alsof ze dus beter zijn dan Trump volk. Maar daar blijkt dus niets van te kloppen.
Tsja, als het elkaar zo blijft opvolgen dan is het ook vrij baan voor Wilders en Le Penquote:Op zondag 13 november 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel zeer benieuwd naar verkiezingen in EUropa komend jaar.
Wat ik dus zeg.quote:Op zondag 13 november 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, als het elkaar zo blijft opvolgen dan is het ook vrij baan voor Wilders en Le Pen
dat zijn geen Hillary aanhangers maar worden ingehuurd door sorosquote:Op zondag 13 november 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geweldadige protesten niet meegekregen?
Die groep die nu ook gesued wordt voor BLM?quote:Op zondag 13 november 2016 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zijn geen Hillary aanhangers maar worden ingehuurd door soros
[ afbeelding ]
Wat minder wijzen met een moreel vingertje en wat meer respect opbrengen voor mensen met lagere inkomens. Dan bedoel ik niet de asielzoekers, maar mensen die hier hun hele leven al werken en wonen en zich tekort gedaan voelen. Want die mensen gaan straks Wilders stemmen als er niet naar ze geluisterd wordt.quote:Op zondag 13 november 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ik dus zeg.
Zolang links hun shit niet bij elkaar pakt voor een fatsoenlijk alternatief is dat zeker het geval.
open societies foundation iircquote:Op zondag 13 november 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die groep die nu ook gesued wordt voor BLM?
Die had ik al gelezen jaquote:Op zondag 13 november 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Robert de Niro: Trump net zo erg als 9/11
Gewoon weer een links beleid voor het volk.quote:Op zondag 13 november 2016 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat minder wijzen met een moreel vingertje en wat meer respect opbrengen voor mensen met lagere inkomens. Dan bedoel ik niet de asielzoekers, maar mensen die hier hun hele leven al werken en wonen en zich tekort gedaan voelen. Want die mensen gaan straks Wilders stemmen als er niet naar ze geluisterd wordt.
Uiteraard.quote:Op zondag 13 november 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Die had ik al gelezen jaMaar ja iedereen in Hollywood is links, dat is al tijden zo
Gelukkig zijn die er ook. Celebs die niet eens hun politieke mening verkondigen, maar gewoon zeggen dat iedereen zich niet aan moet stellen en een blooper filmpje posten of zo.quote:Op zondag 13 november 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar je kan ook links zijn en niet zulke domme wartaal uitslaan neem ik aan?
Ja, je kan ook rechts zijn en geen domme wartaal uitslaan. Overal zitten mensen tussen die ongenuanceerd zijn, dat vind ik echt een non-uitspraakquote:Op zondag 13 november 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar je kan ook links zijn en niet zulke domme wartaal uitslaan neem ik aan?
Het probleem is alleen dat links tegelijkertijd de moral highground pakt.quote:Op zondag 13 november 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je kan ook rechts zijn en geen domme wartaal uitslaan. Overal zitten mensen tussen die ongenuanceerd zijn, dat vind ik echt een non-uitspraak
Tegenwoordig is nuance sowieso ver te zoeken helaas.quote:Op zondag 13 november 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je kan ook rechts zijn en geen domme wartaal uitslaan. Overal zitten mensen tussen die ongenuanceerd zijn, dat vind ik echt een non-uitspraak
Ja. Als je niet met ze bent, dan ben je vies en lelijk uitschot. Ik ga bijvoorbeeld echt geen 20 andere genders dan man en vrouw accepteren.quote:Op zondag 13 november 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat links tegelijkertijd de moral highground pakt.
True. Helemaal losgeslagen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegenwoordig is nuance sowieso ver te zoeken helaas.
En hier ook weer.quote:Op zondag 13 november 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Heel de campagne rechts als dom/aggressief wegzetten en je eigen excessen negeren werkt niet echt mee he.
Heb je mij dat ooit horen zeggen?quote:Op zondag 13 november 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hier ook weer.
Links is toch ook slinks? En landverraders, en policor?
Nee, natuurlijk niet. Want er zitten aan beide kanten gelukkig ook nog genoeg genuanceerdere mensenquote:Op zondag 13 november 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je mij dat ooit horen zeggen?
Het probleem is dat het. Om Nederland als voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Want er zitten aan beide kanten gelukkig ook nog genoeg genuanceerdere mensen
Weet ik.quote:Op zondag 13 november 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet dat ik je dat kwalijk neem, maar het zit bij links veel en veel dieper.
Het zit vooral dieper omdat ze volgens mij de champagne al ontkurkt hadden voordat de uitslag binnen was.quote:Op zondag 13 november 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij zei zelf laatst ook nog dat Trump aanhang wel zou gaan rellen als Clinton won.
Niet dat ik je dat kwalijk neem, maar het zit bij links veel en veel dieper.
Denk dat Inso wel verder terug gaat dan alleen de verkiezingenquote:Op zondag 13 november 2016 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zit vooral dieper omdat ze volgens mij de champagne al ontkurkt hadden voordat de uitslag binnen was.
In de loop van jaren '90.quote:Op zondag 13 november 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Inso wel verder terug gaat dan alleen de verkiezingen![]()
Maar ik vraag me af wanneer dat omslagpunt is geweest
Ja, oké. Ik eigenlijk ook. Kan me nog wel tijden herinneren zonder dat policor gezeik. Waar kwam dat eigenlijk ineens vandaan? Want ik erger me er al tijden kapot aan. Sterker nog, veel mensen denken dat ik rechts ben omdat ik daar niet in mee ga.quote:Op zondag 13 november 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Inso wel verder terug gaat dan alleen de verkiezingen![]()
Maar ik vraag me af wanneer dat omslagpunt is geweest
Terwijl het economisch linkse gedachtegoed echt zou aanspreken bij veel van de PVV aanhang.quote:Op zondag 13 november 2016 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, oké. Ik eigenlijk ook. Kan me nog wel tijden herinneren zonder dat policor gezeik. Waar kwam dat eigenlijk ineens vandaan? Want ik erger me er al tijden kapot aan. Sterker nog, veel mensen denken dat ik rechts ben omdat ik daar niet in mee ga.
Lang geleden hoor. Ja toen ik echt nog een kind was. Toen was de hele politieke situatie natuurlijk ook zo anders. Zou je je echt totaal helemaal niks kunnen voorstellen bij perikelen anno nuquote:Op zondag 13 november 2016 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, oké. Ik eigenlijk ook. Kan me nog wel tijden herinneren zonder dat policor gezeik. Waar kwam dat eigenlijk ineens vandaan? Want ik erger me er al tijden kapot aan. Sterker nog, veel mensen denken dat ik rechts ben omdat ik daar niet in mee ga.
LPF had niks in te brengen man. Enkel charisma van Pim speelde belangrijke rol bij die verkiezingen. Inhoudelijk stelde LPF geen drol voor. Heel die partij is daarna ook geimplodeerdquote:Op zondag 13 november 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de loop van jaren '90.
In Nederland kon je het feilloos zien aan de manier waarop LPF werd weggezet door (o.a.) de pvda.
Terwijl het hun kiezers waren die de LPF aansprak.
En je punt?quote:Op zondag 13 november 2016 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
LPF had niks in te brengen man. Enkel charisma van Pim speelde belangrijke rol bij die verkiezingen. Inhoudelijk stelde LPF geen drol voor. Heel die partij is daarna ook geimplodeerd
Ja, ik was toen nog te jong. Dat Fortuyn echt gedemoniseerd werd kreeg ik toen niet mee in ieder gevalquote:Op zondag 13 november 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de loop van jaren '90.
In Nederland kon je het feilloos zien aan de manier waarop LPF werd weggezet door (o.a.) de pvda.
Terwijl het hun kiezers waren die de LPF aansprak.
Moet je voor de grap eens uit die tijd fragmenten terugkijken.quote:Op zondag 13 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik was toen nog te jong. Dat Fortuyn echt gedemoniseerd werd kreeg ik toen niet mee in ieder geval
Ad Melkert zijn zure kanis heeft PvdA schade toebracht. Niet Pim.quote:Op zondag 13 november 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je punt?
Het heeft toen wel de PVDA veel schade aangebracht, opeens stemde er mensen in Rotterdam niet blind pvda.
PvdA heeft zichzelf schade toegebracht.quote:Op zondag 13 november 2016 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ad Melkert zijn zure kanis heeft PvdA schade toebracht. Niet Pim.
Pim Fortuyn was een karikatuur. Zijn boekjes deugen inhoudelijk ook van geen kant. Ze hadden flamboyant iemand er tegenover moeten zetten.
dat is het altijd al geweest sinds de ontzuiling van Nederland.quote:Op zondag 13 november 2016 00:49 schreef Elan het volgende:
Tegenwoordig 90% is presentatie en uiterlijk 10% inhoud.
eens terug kijken. Debatje met Melkert, het zwarte schaap, van Damquote:Op zondag 13 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik was toen nog te jong. Dat Fortuyn echt gedemoniseerd werd kreeg ik toen niet mee in ieder geval
Het hysterische is wel wat meer recenter. Dat is ook overgewaaid vanuit de VS dan, denk ik.quote:Op zondag 13 november 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang geleden hoor. Ja toen ik echt nog een kind was. Toen was de hele politieke situatie natuurlijk ook zo anders. Zou je je echt totaal helemaal niks kunnen voorstellen bij perikelen anno nu
Zo'n Jesse Klaver is daar het voorbeeld van.quote:Op zondag 13 november 2016 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Het hysterische is wel wat meer recenter. Dat is ook overgewaaid vanuit de VS dan, denk ik.
Ik wel. Maar mijn ouders waren dol op Fortuyn, dus misschien kreeg ik wat meer mee.quote:Op zondag 13 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Letterlijk Obama kopiëren. Of trachten dat te doen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n Jesse Klaver is daar het voorbeeld van.
letterlijk speeches vertalenquote:Op zondag 13 november 2016 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Letterlijk Obama kopiëren. Of trachten dat te doen.
Amerikaanse politiek is gewoon zo'n Newton’s Cradle. Nu 2 termijnen Democraat dus tijd voor een Republikein.quote:Op zondag 13 november 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PvdA heeft zichzelf schade toegebracht.
Net zoals de democraten in de VS zichzelf schade hebben toegebracht, en niet zo'n wanpolitici als Trump.
Gewaagde gok deze.quote:Op zondag 13 november 2016 00:54 schreef Elan het volgende:
afhankelijk of ze Trump herkiezen weer Democratische president.
Hij was er nog behoorlijk dichtbijquote:Op zondag 13 november 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder had een fatsoenlijke kandidaat bij de democraten simpel gewonnen.
Juistquote:Op zondag 13 november 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n Jesse Klaver is daar het voorbeeld van.
Het is duidelijk dat 1 van de linkse partijen die 20+ gaat pakken.quote:Op zondag 13 november 2016 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist
Je zal zien dat GL gewoon 20+ zetels gaat pakken.
SP was ook tijdje zo hyped
Je punt is dus dat het of Trump of een democraat wordt.quote:Op zondag 13 november 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Als hij Amerikaanse positie sterker maakt.
Neequote:Op zondag 13 november 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je punt is dus dat het of Trump of een democraat wordt.
Obama had ook een hele fanatieke trouwe aanhang.quote:Op zondag 13 november 2016 00:58 schreef Elan het volgende:
Obama ook vies veel stront over zich heen gehad en banken crisis overleefd
GL 20+ zetels? Dan ga ik lachen. Maar ik denk niet dat het gebeurt.quote:Op zondag 13 november 2016 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist
Je zal zien dat GL gewoon 20+ zetels gaat pakken.
SP was ook tijdje zo hyped
Waar moeten ze anders op stemmen?quote:Op zondag 13 november 2016 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
GL 20+ zetels? Dan ga ik lachen. Maar ik denk niet dat het gebeurt.
Maar niet de grootste.quote:Op zondag 13 november 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Je zei trouwens dat links nooit meer de grootste partij is geworden na midden 90, maar PVDA had met Bos een keer 34 zetels toch samen met VVD Inso?
Dat begrijp ik.quote:Op zondag 13 november 2016 01:01 schreef Elan het volgende:
Wat ik bedoelde Inso is dat Republikeinen en Democraten elkaar (meestal) afwisselen na ambtstermijn.
Na Obama weer een democratische President zou uniek zijn in de geschiedenis van de VS.
Ik zie eerder de SP groeien dan GL eigenlijk. SP heeft ook veel overeenkomsten met de PVV. Meer dan ze willen toegeven.quote:Op zondag 13 november 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar moeten ze anders op stemmen?
Dan zal SP toch eens een wat sterker immigratie policy moeten aannemen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie eerder de SP groeien dan GL eigenlijk. SP heeft ook veel overeenkomsten met de PVV. Meer dan ze willen toegeven.
Denk het niet man. Zit een hele evenwichtige balans in door al die eeuwen Presidenten. Beetje wat je hier ziet, of zag tussen VVD en PvdA.quote:Op zondag 13 november 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Maar met een enigzins fatsoenlijke presidentkandidaat was het ze gelukt.
Ik hoop er wel op. Ik was wel van plan mijn stem aan de SP te geven. Maar vooral omdat ik de indruk heb dat Roemer wat dichter bij het volk staat. Klaver heeft zijn hoofd teveel in de wolken. Bovendien wekt het woord 'groen' bij veel mensen al een allergie op, denk ik.quote:Op zondag 13 november 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zal SP toch eens een wat sterker immigratie policy moeten aannemen.
Ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 13 november 2016 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk het niet man. Zit een hele evenwichtige balans in door al die eeuwen Presidenten. Beetje wat je hier ziet, of zag tussen VVD en PvdA.
Sociaal beleid en dan weer beleid met minder ruimte voor concessies.
Absoluut niet.quote:Op zondag 13 november 2016 01:06 schreef Elan het volgende:
Piraten Partij spreekt dat jou nou aan Inso?
Tja, hij zwengelt dat patriottische gelul, wat Amerikanen nu eenmaal met de paplepel krijgen ingegoten op sublieme manier aan.quote:Op zondag 13 november 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor.
Maar Trump valt niet in dat traditionele beleid, dat is geen typische republikein.
Dat hadden de democraten moeten uitbuiten.
SP predikt vooral haat tegen werkende Polen dan tegen de werkeloze vluchtelingen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op. Ik was wel van plan mijn stem aan de SP te geven. Maar vooral omdat ik de indruk heb dat Roemer wat dichter bij het volk staat. Klaver heeft zijn hoofd teveel in de wolken. Bovendien wekt het woord 'groen' bij veel mensen al een allergie op, denk ik.
Ligt aan m'n stemming.quote:Op zondag 13 november 2016 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou voten voor Ancilla
Doe jij gewoon VVD?
Ja, dat is wel een beetje het punt. Qua vluchtelingenbeleid kan ik me in geen enkele linkse partij echt vinden. Maar qua andere punten weer totaal niet in rechtse partijen. Zoals ik al zei, er is weinig nuance te vinden.quote:Op zondag 13 november 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SP predikt vooral haat tegen werkende Polen dan tegen de werkeloze vluchtelingen.
Dan zou ik D66 kiezen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje het punt. Qua vluchtelingenbeleid kan ik me in geen enkele linkse partij echt vinden. Maar qua andere punten weer totaal niet in rechtse partijen. Zoals ik al zei, er is weinig nuance te vinden.
Beetje jammer dat partijprogramma van de PVDD voor volgend jaar een beetje extreem is.quote:Op zondag 13 november 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op. Ik was wel van plan mijn stem aan de SP te geven. Maar vooral omdat ik de indruk heb dat Roemer wat dichter bij het volk staat. Klaver heeft zijn hoofd teveel in de wolken. Bovendien wekt het woord 'groen' bij veel mensen al een allergie op, denk ik.
Toevallig hoor bij een groep met een relatief grote groep extremisten.quote:Op zondag 13 november 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat partijprogramma van de PVDD voor volgend jaar een beetje extreem is.
CDA valt me ook niet tegen, een stukje te links.quote:Op zondag 13 november 2016 01:14 schreef Elan het volgende:
VVD is prima keuze in Nederland. Een van de weinigen met redelijk fatsoenlijke politici.
Dat zijn echt een stel debielenquote:Op zondag 13 november 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat partijprogramma van de PVDD voor volgend jaar een beetje extreem is.
Bah. Ik heb een teringhekel aan D66.quote:Op zondag 13 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik D66 kiezen.
Die draaien graag beide kanten op.
Dierenindustrie afschaffen. Verplichte bedenktijd voor het aanschaffen van huisdierenquote:Op zondag 13 november 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat staat er dit jaar in, bij de pvdd?
Iedereen moet veganistisch worden?quote:Op zondag 13 november 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tja, het is dan ook een partij vol hersenloze.quote:Op zondag 13 november 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dierenindustrie afschaffen. Verplichte bedenktijd voor het aanschaffen van huisdieren![]()
Niets mis mee.quote:Op zondag 13 november 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dierenindustrie afschaffen. Verplichte bedenktijd voor het aanschaffen van huisdieren![]()
Ze maken zich wel druk over zakenquote:Op zondag 13 november 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Oh ja, en vissenkommen moeten verboden worden
Als je voor meer bedenktijd bij abortus bent ben je een vrouwenhater.quote:
Ook niets mis mee.quote:Op zondag 13 november 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Oh ja, en vissenkommen moeten verboden worden
natuurlijk helemaal geen zaken waar je je als politici mee bezig wil houden.quote:
Ik zou er ook nog steeds op overwegen te stemmen omdat ik vind dat zo`n partij een degelijke invloed moet hebben in de tweede kamer. Zelfde geldt voor piratenpartij overigensquote:
Ook daar is bedenktijd goed.quote:Op zondag 13 november 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je voor meer bedenktijd bij abortus bent ben je een vrouwenhater.
Links vind dat niet zo.quote:Op zondag 13 november 2016 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook daar is bedenktijd goed.Het is een zeer ingrijpende gebeurtenis die psychisch veel leed kan veroorzaken.
Terechtquote:Op zondag 13 november 2016 01:17 schreef Elan het volgende:
Ook tot 4 jaar cel voor dierenmishandeling staat er in lol.
Dat is een tweede. Het zou mij ook niet overtuigen om op de PvdD te gaan stemmen. Maar verder heb ik er echt niets op tegen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
natuurlijk helemaal geen zaken waar je je als politici mee bezig wil houden.
One-issue partijen zouden juist geen invloed moeten hebben.quote:Op zondag 13 november 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog steeds op overwegen te stemmen omdat ik vind dat zo`n partij een degelijke invloed moet hebben in de tweede kamer. Zelfde geldt voor piratenpartij overigens
Hoe langer je wacht des te pijnlijker de procedure toch?quote:Op zondag 13 november 2016 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook daar is bedenktijd goed.Het is een zeer ingrijpende gebeurtenis die psychisch veel leed kan veroorzaken.
Hoeveel is de bedenktijd nu? Was dat nu twee weken of zo?quote:
Ja, dan weten vrouwen waar ze zich mee bezig houden.quote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht des te pijnlijker de procedure toch?
5 dagenquote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeveel is de bedenktijd nu? Was dat nu twee weken of zo?
mja muh animals.quote:Op zondag 13 november 2016 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat staat nog niet eens op mensen mishandelen
Ja. Maar het heeft mentaal ook een grote impact op je. Die veel langer duurt dan de fysieke pijn.quote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht des te pijnlijker de procedure toch?
Mwah, ook wat betreft Europa hebben ze wel hun eigen visie. Wat betreft one-issue valt het allemaal wel mee denk ik. Elk standpunt wordt natuurlijk alleen sneller gelinkt met dierenrechten. Mja. Wilders linkt ook veel met immigratie en dat is ook geen one-issue partijquote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
One-issue partijen zouden juist geen invloed moeten hebben.
Als politici vertegenwoordig je iedereen.
Als je punten hebt over vissenkommen dan ben je een one-issue partij.quote:Op zondag 13 november 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ook wat betreft Europa hebben ze wel hun eigen visie. Wat betreft one-issue valt het allemaal wel mee denk ik. Elk standpunt wordt natuurlijk alleen sneller gelinkt met dierenrechten. Mja. Wilders linkt ook veel met immigratie en dat is ook geen one-issue partij
Daar mag dan ook strenger op gestraft wordenquote:Op zondag 13 november 2016 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat staat nog niet eens op mensen mishandelen
O shiet.quote:
Dan zou je sowieso geen abortus moeten plegen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
O shiet.Maar ligt er ook wel aan hoe ver je bent. Je kunt niet altijd meer weken wachten natuurlijk.
Ik denk daar anders over. Baas in eigen buik, dit dat.quote:Op zondag 13 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou je sowieso geen abortus moeten plegen.
Nah vind niet dat ze gestraft moeten worden op aarde man.quote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dan weten vrouwen waar ze zich mee bezig houden.
Kinderen vermoorden voor je eigen gemak.quote:Op zondag 13 november 2016 01:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Baas in eigen buik, dit dat.
Eens in de meeste gevallen. Laat de zondaar zondigen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nah vind niet dat ze gestraft moeten worden op aarde man.
God is their Shepherd. Let only Him judge.
Zwaarder straffen werkt niet. Is allang bewezen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar mag dan ook strenger op gestraft worden
"Gemak".quote:Op zondag 13 november 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kinderen vermoorden voor je eigen gemak.
Genot.,
Is klompje cellen tochquote:Op zondag 13 november 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens in de meeste gevallen. Laat de zondaar zondigen.
Maar in dit geval hoor je als politici het ongeboren leven te beschermen.
Als je niet veel tijd meer hebt is je keuze puur voor eigen gemak.quote:
In west-europa mag je tot 24 weken aborteren.quote:
Meh, dat weet ik niet. Maar ik ben nog nooit zwanger geweest.quote:Op zondag 13 november 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je niet veel tijd meer hebt is je keuze puur voor eigen gemak.
10 weken toch in NL?quote:Op zondag 13 november 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In west-europa mag je tot 24 weken aborteren.
Er zijn kinderen eerder geboren die gezond zijn gebleven.
Neeeee joh. Veel langer.quote:Op zondag 13 november 2016 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
10 weken toch in NL?
Maar heel vakbekwame mensen hebben zich daar allang over uitgesproken man.
Die foetus voelt pas heel laat pijn enzo
Eenvoudige mishandeling kan trouwens tot 3 jaar op staan zie ik net. Niet dat dat vaak gehanteerd wordt volgens mijquote:Op zondag 13 november 2016 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwaarder straffen werkt niet. Is allang bewezen.
quote:Als zwangere vrouw kunt u ervoor kiezen uw zwangerschap af te breken. Bijvoorbeeld omdat de zwangerschap ongewenst is. Of omdat er een medische noodzaak voor abortus is. Abortus mag tot een kind voor de wet levensvatbaar is buiten het lichaam van de moeder. Dat is bij 24 weken zwangerschap.
Eens.quote:Op zondag 13 november 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zou abortus op korte termijn naar 12 weken moeten beperken met een bedenktijd van minstens een week of 2.
baas in eigen buik genot.quote:Op zondag 13 november 2016 01:31 schreef Elan het volgende:
Abortus van 13 weken tot 24 weken zwangerschap
Een zuigcurettage alleen is nu niet meer voldoende. Het kraakbeen van onder andere het hoofdje is gehard tot bot. Tot 24 weken wordt zuigcurettage gecombineerd met het gebruik van een abortustang. Dit gebeurt onder plaatselijke verdoving of als de zwangerschap verder is dan 18 weken onder algehele narcose. Het kindje wordt in de baarmoeder in stukjes gesneden, waarna deze via zuigbuizen naar buiten worden gebracht.
Wtf wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |