En van the guardian ook.quote:Op zondag 13 november 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh never mindIk las verkeerd.
Nou ja goed, was ook zo`n twitteraar van CNN die ook vroeg om een assassinatie
Het gaat erom dat ze zeggen dat Trump volk bij een overwinning van Clinton boos zou zijn. Agressief. Maar dat Clinton aanhang alleen 'netjes' verdrietig zou zijn. Alsof ze dus beter zijn dan Trump volk. Maar daar blijkt dus niets van te kloppen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar Trump-supporters zouden ook angry zijn als Clinton zou winnen
Of ze ook zouden rellen weet je natuurlijk niet
Ja, klopt, ik las verkeerdquote:Op zondag 13 november 2016 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze zeggen dat Trump volk bij een overwinning van Clinton boos zou zijn. Agressief. Maar dat Clinton aanhang alleen 'netjes' verdrietig zou zijn. Alsof ze dus beter zijn dan Trump volk. Maar daar blijkt dus niets van te kloppen.
Tsja, als het elkaar zo blijft opvolgen dan is het ook vrij baan voor Wilders en Le Penquote:Op zondag 13 november 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel zeer benieuwd naar verkiezingen in EUropa komend jaar.
Wat ik dus zeg.quote:Op zondag 13 november 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, als het elkaar zo blijft opvolgen dan is het ook vrij baan voor Wilders en Le Pen
dat zijn geen Hillary aanhangers maar worden ingehuurd door sorosquote:Op zondag 13 november 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geweldadige protesten niet meegekregen?
Die groep die nu ook gesued wordt voor BLM?quote:Op zondag 13 november 2016 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zijn geen Hillary aanhangers maar worden ingehuurd door soros
[ afbeelding ]
Wat minder wijzen met een moreel vingertje en wat meer respect opbrengen voor mensen met lagere inkomens. Dan bedoel ik niet de asielzoekers, maar mensen die hier hun hele leven al werken en wonen en zich tekort gedaan voelen. Want die mensen gaan straks Wilders stemmen als er niet naar ze geluisterd wordt.quote:Op zondag 13 november 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ik dus zeg.
Zolang links hun shit niet bij elkaar pakt voor een fatsoenlijk alternatief is dat zeker het geval.
open societies foundation iircquote:Op zondag 13 november 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die groep die nu ook gesued wordt voor BLM?
Die had ik al gelezen jaquote:Op zondag 13 november 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Robert de Niro: Trump net zo erg als 9/11
Gewoon weer een links beleid voor het volk.quote:Op zondag 13 november 2016 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat minder wijzen met een moreel vingertje en wat meer respect opbrengen voor mensen met lagere inkomens. Dan bedoel ik niet de asielzoekers, maar mensen die hier hun hele leven al werken en wonen en zich tekort gedaan voelen. Want die mensen gaan straks Wilders stemmen als er niet naar ze geluisterd wordt.
Uiteraard.quote:Op zondag 13 november 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Die had ik al gelezen jaMaar ja iedereen in Hollywood is links, dat is al tijden zo
Gelukkig zijn die er ook. Celebs die niet eens hun politieke mening verkondigen, maar gewoon zeggen dat iedereen zich niet aan moet stellen en een blooper filmpje posten of zo.quote:Op zondag 13 november 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar je kan ook links zijn en niet zulke domme wartaal uitslaan neem ik aan?
Ja, je kan ook rechts zijn en geen domme wartaal uitslaan. Overal zitten mensen tussen die ongenuanceerd zijn, dat vind ik echt een non-uitspraakquote:Op zondag 13 november 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar je kan ook links zijn en niet zulke domme wartaal uitslaan neem ik aan?
Het probleem is alleen dat links tegelijkertijd de moral highground pakt.quote:Op zondag 13 november 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je kan ook rechts zijn en geen domme wartaal uitslaan. Overal zitten mensen tussen die ongenuanceerd zijn, dat vind ik echt een non-uitspraak
Tegenwoordig is nuance sowieso ver te zoeken helaas.quote:Op zondag 13 november 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je kan ook rechts zijn en geen domme wartaal uitslaan. Overal zitten mensen tussen die ongenuanceerd zijn, dat vind ik echt een non-uitspraak
Ja. Als je niet met ze bent, dan ben je vies en lelijk uitschot. Ik ga bijvoorbeeld echt geen 20 andere genders dan man en vrouw accepteren.quote:Op zondag 13 november 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat links tegelijkertijd de moral highground pakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |