Amerikanen zijn daar heel erg in.quote:Op zondag 13 november 2016 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie ging nog in discussie met een Amerikaanse 'vriend' van hem. Maar die wilde niet praten met andersdenkenden, maar lekker in zijn veilige bubbeltje blijven met zijn andere SJW vriendjes. Hij zei het bijna letterlijk zo.
Insogod.quote:Op zondag 13 november 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen zijn daar heel erg in.
Het gebrek aan inhoudelijke argumenten waarom Clinton de betere keuze was is stuitend.
Oh schokkend sowieso nietquote:Op zondag 13 november 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En een toekomstig president die een oud-president om advies vraagt.
Ik vind dat niet schokkend.
Hij noemde zichzelf een SJW?quote:Op zondag 13 november 2016 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie ging nog in discussie met een Amerikaanse 'vriend' van hem. Maar die wilde niet praten met andersdenkenden, maar lekker in zijn veilige bubbeltje blijven met zijn andere SJW vriendjes. Hij zei het bijna letterlijk zo.
Het enige wat hij kon was schelden met 'retard'. Toen kwam één van z'n vriendjes nog zeggen dat hij niet als een ableist moest gedragen. Ik lachte me kapot.quote:Op zondag 13 november 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen zijn daar heel erg in.
Het gebrek aan inhoudelijke argumenten waarom Clinton de betere keuze was is stuitend.
Dan is geen een president van de VS ooit geloofwaardig geweest.quote:Op zondag 13 november 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh schokkend sowieso niet
Maar gezien zijn uitspraken heeft het hem 3 dagen na zijn election gekost om nog maar enig beetje geloofwaardigheid te verliezen
Nee, dat nog net niet. Vandaar ook BIJNA letterlijk.quote:
Lol, dat is wel matig ja.quote:Op zondag 13 november 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet. Vandaar ook BIJNA letterlijk.Maar hij zei wel dat hij niet wilde discussiëren, maar in zijn veilige omgeving wilde blijven met mensen die hetzelfde dachten.
Ik las ook dat hij na een gesprek met Obama ook milder leek te zijn over Obamacare en er nog eens langer over na zou denken, in plaats van alles meteen af te willen schaffen. Ik weet niet in hoeverre hij ook echt daarover gaat nadenken, maar het klonk wel positief.quote:Op zondag 13 november 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik vind het eigenlijk prima dat er een president is die niet partijgebonden is en naar meerdere kanten wil luisteren.
quote:
Mensen kotsten op de Trump retoriek tijdens het Amerikaanse verkiezingsspel.quote:Op zondag 13 november 2016 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik las ook dat hij na een gesprek met Obama ook milder leek te zijn over Obamacare en er nog eens langer over na zou denken, in plaats van alles meteen af te willen schaffen. Ik weet niet in hoeverre hij ook echt daarover gaat nadenken, maar het klonk wel positief.
Hij moet het ook nog maar echt doen natuurlijk. Maar dat is niet verkeerd nee. Al wordt je van de personen die hij belangrijk wilt maken ook niet vrolijk.quote:Op zondag 13 november 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik vind het eigenlijk prima dat er een president is die niet partijgebonden is en naar meerdere kanten wil luisteren.
In de Amerikaanse politiek zitten louter enge mannen/vrouwen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moet het ook nog maar echt doen natuurlijk. Maar dat is niet verkeerd nee. Al wordt je van de personen die hij belangrijk wilt maken ook niet vrolijk.
Zo`n Ben Carson bijv. Enge enge man
Daar is verder niks aan gelogenquote:Op zondag 13 november 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen nog wat CNN objectiviteit.
Natuurlijk wel. Maar Trump-supporters zouden ook angry zijn als Clinton zou winnenquote:Op zondag 13 november 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geweldadige protesten niet meegekregen?
Maar zei zegt dat Clinton-supporters alleen sad zou zijn.quote:Op zondag 13 november 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar Trump-supporters zouden ook angry zijn als Clinton zou winnen
Of ze ook zouden rellen weet je natuurlijk niet
Oh never mindquote:Op zondag 13 november 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar zei zegt dat Clinton-supporters alleen sad zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |