The tolerant left.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)m-op-trump~a0d89423/![]()
Wat een psycho
Ja Inso, dit is het toonbeeld van heel linksstemmend Amerika.quote:
De rest is al 2 dagen dingen aan het slopen en rellen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Inso, dit is het toonbeeld van heel linksstemmend Amerika.
Een linkse die niet op de straten aan het rellen is? Kan toch niet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk filmpje.
Een intelligente linkse die het probleem haarfijn uitlegt waarom ze elke verkiezing verliezen.
Daar kun je niets meer dan respect voor hebben, iemand met een andere mening met een realistisch argument.
Als er meer zoals hij waren had Clinton dit fluitend gewonnen inderdaad. Zoals hij het zelf toegeeft.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een linkse die niet op de straten aan het rellen is? Kan toch niet?
Die discussie kunnen we binnenkort ook wel mee stoppen ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey het gaat over links/rechts
Dat heb ik nog niet vaak gelezen deze week
Goed filmpje ja. Maar ja, hij zegt eigenlijk niks anders dan dat niet elke Trump-stemmer een racist en seksist is. Mja, genoeg linksen die dat ook niet denkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk filmpje.
Een intelligente linkse die het probleem haarfijn uitlegt waarom ze elke verkiezing verliezen.
Daar kun je niets meer dan respect voor hebben, iemand met een andere mening met een realistisch argument.
In het debat wordt er toch wel bijzonder vaak naar gegrepen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Goed filmpje ja. Maar ja, hij zegt eigenlijk niks anders dan dat niet elke Trump-stemmer een racist en seksist is. Mja, genoeg linksen die dat ook niet denken
Was het helemaal eens met deze man. Vond het prachtig. Eigenlijk verwoordde hij precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk filmpje.
Niet heel veel nee. Maar dat is beide kantenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het debat wordt er toch wel bijzonder vaak naar gegrepen.
Hoeveel goede argumenten heb je buiten dat voor Clinton gezien.
Ben het nooit met hem eens op politiek vlak.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het helemaal eens met deze man. Vond het prachtig. Eigenlijk verwoordde hij precies wat ik dacht.
Dat is wel hoe stemmen gewonnen worden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Want `Clinton brengt niks aan verandering en Trump wel, ook al is het een slechte verandering'' vind ik nou ook niet een lekker argument
Gewoon maar recht door zeequote:Op zaterdag 12 november 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey het gaat over links/rechts
Dat heb ik nog niet vaak gelezen deze week
Stemmen worden gewonnen door populistisch gelulquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is wel hoe stemmen gewonnen worden.
Inderdaad. Tijd om te stoppen met dat elitaire en wereldvreemde gedrag.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben het nooit met hem eens op politiek vlak.
Maar dit verwoord hij zo geweldig.
En zolang zijn medestanders dit niet gaan inzien, en op de "vijand" blijven focussen ipv hun eigen argumenten bijzetten zullen ze niets winnen.
In VS zie je het nu.
Maar ik denk dat we gerust kunnen stellen dat vrijwel heel Europa straks een lock is voor (alt) rechts.
Stemmen worden gewonnen door groepen serieus te nemen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stemmen worden gewonnen door populistisch gelul
Dat Trump nu al kennelijk heeft geopperd om Bill Clinton om advies te vragen____
Godverdomme zeg, alsof het niet lachwekkender en surrealistischer kon.
Van rapist tot raadgever
De reacties uit west-europa zijn inderdaad echt heel lachwekkend.quote:Op zondag 13 november 2016 00:00 schreef Fera het volgende:
Als echt linkspersoon lees ik ook De Correspondent. Maar mijn hemel, wat jankartikelen verschenen er vlak na de overwinning van Trump.
Heppie ging nog in discussie met een Amerikaanse 'vriend' van hem. Maar die wilde niet praten met andersdenkenden, maar lekker in zijn veilige bubbeltje blijven met zijn andere SJW vriendjes. Hij zei het bijna letterlijk zo.quote:Op zondag 13 november 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De reacties uit west-europa zijn inderdaad echt heel lachwekkend.
En letterlijk de reden waarom niemand buiten hun eigen veilige wereldje ze serieus neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |