Daar mag dan ook strenger op gestraft wordenquote:Op zondag 13 november 2016 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat staat nog niet eens op mensen mishandelen
O shiet.quote:
Dan zou je sowieso geen abortus moeten plegen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
O shiet.Maar ligt er ook wel aan hoe ver je bent. Je kunt niet altijd meer weken wachten natuurlijk.
Ik denk daar anders over. Baas in eigen buik, dit dat.quote:Op zondag 13 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou je sowieso geen abortus moeten plegen.
Nah vind niet dat ze gestraft moeten worden op aarde man.quote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dan weten vrouwen waar ze zich mee bezig houden.
Kinderen vermoorden voor je eigen gemak.quote:Op zondag 13 november 2016 01:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Baas in eigen buik, dit dat.
Eens in de meeste gevallen. Laat de zondaar zondigen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nah vind niet dat ze gestraft moeten worden op aarde man.
God is their Shepherd. Let only Him judge.
Zwaarder straffen werkt niet. Is allang bewezen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar mag dan ook strenger op gestraft worden
"Gemak".quote:Op zondag 13 november 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kinderen vermoorden voor je eigen gemak.
Genot.,
Is klompje cellen tochquote:Op zondag 13 november 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens in de meeste gevallen. Laat de zondaar zondigen.
Maar in dit geval hoor je als politici het ongeboren leven te beschermen.
Als je niet veel tijd meer hebt is je keuze puur voor eigen gemak.quote:
In west-europa mag je tot 24 weken aborteren.quote:
Meh, dat weet ik niet. Maar ik ben nog nooit zwanger geweest.quote:Op zondag 13 november 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je niet veel tijd meer hebt is je keuze puur voor eigen gemak.
10 weken toch in NL?quote:Op zondag 13 november 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In west-europa mag je tot 24 weken aborteren.
Er zijn kinderen eerder geboren die gezond zijn gebleven.
Neeeee joh. Veel langer.quote:Op zondag 13 november 2016 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
10 weken toch in NL?
Maar heel vakbekwame mensen hebben zich daar allang over uitgesproken man.
Die foetus voelt pas heel laat pijn enzo
Eenvoudige mishandeling kan trouwens tot 3 jaar op staan zie ik net. Niet dat dat vaak gehanteerd wordt volgens mijquote:Op zondag 13 november 2016 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwaarder straffen werkt niet. Is allang bewezen.
quote:Als zwangere vrouw kunt u ervoor kiezen uw zwangerschap af te breken. Bijvoorbeeld omdat de zwangerschap ongewenst is. Of omdat er een medische noodzaak voor abortus is. Abortus mag tot een kind voor de wet levensvatbaar is buiten het lichaam van de moeder. Dat is bij 24 weken zwangerschap.
Eens.quote:Op zondag 13 november 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zou abortus op korte termijn naar 12 weken moeten beperken met een bedenktijd van minstens een week of 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |