Iedereen moet veganistisch worden?quote:Op zondag 13 november 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat partijprogramma van de PVDD voor volgend jaar een beetje extreem is.
Tja, het is dan ook een partij vol hersenloze.quote:Op zondag 13 november 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dierenindustrie afschaffen. Verplichte bedenktijd voor het aanschaffen van huisdieren![]()
Niets mis mee.quote:Op zondag 13 november 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dierenindustrie afschaffen. Verplichte bedenktijd voor het aanschaffen van huisdieren![]()
Ze maken zich wel druk over zakenquote:Op zondag 13 november 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Oh ja, en vissenkommen moeten verboden worden
Als je voor meer bedenktijd bij abortus bent ben je een vrouwenhater.quote:
Ook niets mis mee.quote:Op zondag 13 november 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Oh ja, en vissenkommen moeten verboden worden
natuurlijk helemaal geen zaken waar je je als politici mee bezig wil houden.quote:
Ik zou er ook nog steeds op overwegen te stemmen omdat ik vind dat zo`n partij een degelijke invloed moet hebben in de tweede kamer. Zelfde geldt voor piratenpartij overigensquote:
Ook daar is bedenktijd goed.quote:Op zondag 13 november 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je voor meer bedenktijd bij abortus bent ben je een vrouwenhater.
Links vind dat niet zo.quote:Op zondag 13 november 2016 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook daar is bedenktijd goed.Het is een zeer ingrijpende gebeurtenis die psychisch veel leed kan veroorzaken.
Terechtquote:Op zondag 13 november 2016 01:17 schreef Elan het volgende:
Ook tot 4 jaar cel voor dierenmishandeling staat er in lol.
Dat is een tweede. Het zou mij ook niet overtuigen om op de PvdD te gaan stemmen. Maar verder heb ik er echt niets op tegen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
natuurlijk helemaal geen zaken waar je je als politici mee bezig wil houden.
One-issue partijen zouden juist geen invloed moeten hebben.quote:Op zondag 13 november 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog steeds op overwegen te stemmen omdat ik vind dat zo`n partij een degelijke invloed moet hebben in de tweede kamer. Zelfde geldt voor piratenpartij overigens
Hoe langer je wacht des te pijnlijker de procedure toch?quote:Op zondag 13 november 2016 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook daar is bedenktijd goed.Het is een zeer ingrijpende gebeurtenis die psychisch veel leed kan veroorzaken.
Hoeveel is de bedenktijd nu? Was dat nu twee weken of zo?quote:
Ja, dan weten vrouwen waar ze zich mee bezig houden.quote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht des te pijnlijker de procedure toch?
5 dagenquote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeveel is de bedenktijd nu? Was dat nu twee weken of zo?
mja muh animals.quote:Op zondag 13 november 2016 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat staat nog niet eens op mensen mishandelen
Ja. Maar het heeft mentaal ook een grote impact op je. Die veel langer duurt dan de fysieke pijn.quote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht des te pijnlijker de procedure toch?
Mwah, ook wat betreft Europa hebben ze wel hun eigen visie. Wat betreft one-issue valt het allemaal wel mee denk ik. Elk standpunt wordt natuurlijk alleen sneller gelinkt met dierenrechten. Mja. Wilders linkt ook veel met immigratie en dat is ook geen one-issue partijquote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
One-issue partijen zouden juist geen invloed moeten hebben.
Als politici vertegenwoordig je iedereen.
Als je punten hebt over vissenkommen dan ben je een one-issue partij.quote:Op zondag 13 november 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ook wat betreft Europa hebben ze wel hun eigen visie. Wat betreft one-issue valt het allemaal wel mee denk ik. Elk standpunt wordt natuurlijk alleen sneller gelinkt met dierenrechten. Mja. Wilders linkt ook veel met immigratie en dat is ook geen one-issue partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |