Maar niet de grootste.quote:Op zondag 13 november 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Je zei trouwens dat links nooit meer de grootste partij is geworden na midden 90, maar PVDA had met Bos een keer 34 zetels toch samen met VVD Inso?
Dat begrijp ik.quote:Op zondag 13 november 2016 01:01 schreef Elan het volgende:
Wat ik bedoelde Inso is dat Republikeinen en Democraten elkaar (meestal) afwisselen na ambtstermijn.
Na Obama weer een democratische President zou uniek zijn in de geschiedenis van de VS.
Ik zie eerder de SP groeien dan GL eigenlijk. SP heeft ook veel overeenkomsten met de PVV. Meer dan ze willen toegeven.quote:Op zondag 13 november 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar moeten ze anders op stemmen?
Dan zal SP toch eens een wat sterker immigratie policy moeten aannemen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie eerder de SP groeien dan GL eigenlijk. SP heeft ook veel overeenkomsten met de PVV. Meer dan ze willen toegeven.
Denk het niet man. Zit een hele evenwichtige balans in door al die eeuwen Presidenten. Beetje wat je hier ziet, of zag tussen VVD en PvdA.quote:Op zondag 13 november 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Maar met een enigzins fatsoenlijke presidentkandidaat was het ze gelukt.
Ik hoop er wel op. Ik was wel van plan mijn stem aan de SP te geven. Maar vooral omdat ik de indruk heb dat Roemer wat dichter bij het volk staat. Klaver heeft zijn hoofd teveel in de wolken. Bovendien wekt het woord 'groen' bij veel mensen al een allergie op, denk ik.quote:Op zondag 13 november 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zal SP toch eens een wat sterker immigratie policy moeten aannemen.
Ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 13 november 2016 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk het niet man. Zit een hele evenwichtige balans in door al die eeuwen Presidenten. Beetje wat je hier ziet, of zag tussen VVD en PvdA.
Sociaal beleid en dan weer beleid met minder ruimte voor concessies.
Absoluut niet.quote:Op zondag 13 november 2016 01:06 schreef Elan het volgende:
Piraten Partij spreekt dat jou nou aan Inso?
Tja, hij zwengelt dat patriottische gelul, wat Amerikanen nu eenmaal met de paplepel krijgen ingegoten op sublieme manier aan.quote:Op zondag 13 november 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor.
Maar Trump valt niet in dat traditionele beleid, dat is geen typische republikein.
Dat hadden de democraten moeten uitbuiten.
SP predikt vooral haat tegen werkende Polen dan tegen de werkeloze vluchtelingen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op. Ik was wel van plan mijn stem aan de SP te geven. Maar vooral omdat ik de indruk heb dat Roemer wat dichter bij het volk staat. Klaver heeft zijn hoofd teveel in de wolken. Bovendien wekt het woord 'groen' bij veel mensen al een allergie op, denk ik.
Ligt aan m'n stemming.quote:Op zondag 13 november 2016 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou voten voor Ancilla
Doe jij gewoon VVD?
Ja, dat is wel een beetje het punt. Qua vluchtelingenbeleid kan ik me in geen enkele linkse partij echt vinden. Maar qua andere punten weer totaal niet in rechtse partijen. Zoals ik al zei, er is weinig nuance te vinden.quote:Op zondag 13 november 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SP predikt vooral haat tegen werkende Polen dan tegen de werkeloze vluchtelingen.
Dan zou ik D66 kiezen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje het punt. Qua vluchtelingenbeleid kan ik me in geen enkele linkse partij echt vinden. Maar qua andere punten weer totaal niet in rechtse partijen. Zoals ik al zei, er is weinig nuance te vinden.
Beetje jammer dat partijprogramma van de PVDD voor volgend jaar een beetje extreem is.quote:Op zondag 13 november 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op. Ik was wel van plan mijn stem aan de SP te geven. Maar vooral omdat ik de indruk heb dat Roemer wat dichter bij het volk staat. Klaver heeft zijn hoofd teveel in de wolken. Bovendien wekt het woord 'groen' bij veel mensen al een allergie op, denk ik.
Toevallig hoor bij een groep met een relatief grote groep extremisten.quote:Op zondag 13 november 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat partijprogramma van de PVDD voor volgend jaar een beetje extreem is.
CDA valt me ook niet tegen, een stukje te links.quote:Op zondag 13 november 2016 01:14 schreef Elan het volgende:
VVD is prima keuze in Nederland. Een van de weinigen met redelijk fatsoenlijke politici.
Dat zijn echt een stel debielenquote:Op zondag 13 november 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat partijprogramma van de PVDD voor volgend jaar een beetje extreem is.
Bah. Ik heb een teringhekel aan D66.quote:Op zondag 13 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik D66 kiezen.
Die draaien graag beide kanten op.
Dierenindustrie afschaffen. Verplichte bedenktijd voor het aanschaffen van huisdierenquote:Op zondag 13 november 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat staat er dit jaar in, bij de pvdd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |