eens terug kijken. Debatje met Melkert, het zwarte schaap, van Damquote:Op zondag 13 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik was toen nog te jong. Dat Fortuyn echt gedemoniseerd werd kreeg ik toen niet mee in ieder geval
Het hysterische is wel wat meer recenter. Dat is ook overgewaaid vanuit de VS dan, denk ik.quote:Op zondag 13 november 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang geleden hoor. Ja toen ik echt nog een kind was. Toen was de hele politieke situatie natuurlijk ook zo anders. Zou je je echt totaal helemaal niks kunnen voorstellen bij perikelen anno nu
Zo'n Jesse Klaver is daar het voorbeeld van.quote:Op zondag 13 november 2016 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Het hysterische is wel wat meer recenter. Dat is ook overgewaaid vanuit de VS dan, denk ik.
Ik wel. Maar mijn ouders waren dol op Fortuyn, dus misschien kreeg ik wat meer mee.quote:Op zondag 13 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik was toen nog te jong. Dat Fortuyn echt gedemoniseerd werd kreeg ik toen niet mee in ieder geval
Letterlijk Obama kopiėren. Of trachten dat te doen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n Jesse Klaver is daar het voorbeeld van.
letterlijk speeches vertalenquote:Op zondag 13 november 2016 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Letterlijk Obama kopiėren. Of trachten dat te doen.
Amerikaanse politiek is gewoon zo'n Newton’s Cradle. Nu 2 termijnen Democraat dus tijd voor een Republikein.quote:Op zondag 13 november 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PvdA heeft zichzelf schade toegebracht.
Net zoals de democraten in de VS zichzelf schade hebben toegebracht, en niet zo'n wanpolitici als Trump.
Gewaagde gok deze.quote:Op zondag 13 november 2016 00:54 schreef Elan het volgende:
afhankelijk of ze Trump herkiezen weer Democratische president.
Hij was er nog behoorlijk dichtbijquote:Op zondag 13 november 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder had een fatsoenlijke kandidaat bij de democraten simpel gewonnen.
Juistquote:Op zondag 13 november 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n Jesse Klaver is daar het voorbeeld van.
Het is duidelijk dat 1 van de linkse partijen die 20+ gaat pakken.quote:Op zondag 13 november 2016 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist
Je zal zien dat GL gewoon 20+ zetels gaat pakken.
SP was ook tijdje zo hyped
Je punt is dus dat het of Trump of een democraat wordt.quote:Op zondag 13 november 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Als hij Amerikaanse positie sterker maakt.
Neequote:Op zondag 13 november 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je punt is dus dat het of Trump of een democraat wordt.
Obama had ook een hele fanatieke trouwe aanhang.quote:Op zondag 13 november 2016 00:58 schreef Elan het volgende:
Obama ook vies veel stront over zich heen gehad en banken crisis overleefd
GL 20+ zetels? Dan ga ik lachen. Maar ik denk niet dat het gebeurt.quote:Op zondag 13 november 2016 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist
Je zal zien dat GL gewoon 20+ zetels gaat pakken.
SP was ook tijdje zo hyped
Waar moeten ze anders op stemmen?quote:Op zondag 13 november 2016 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
GL 20+ zetels? Dan ga ik lachen. Maar ik denk niet dat het gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |