Ik zei ooit dat ze bij Feyenoord geen slechte keuze hadden gemaakt door hem weg te sturen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Vincent Janssen-hype is zo ontzettend vreselijk hemeltergend.
Je kan tegenwoordig geen zaterdag op internet zitten of er is een poepstukje over Janssen uitgeperst. Gelukkig is Kane weer terug en gaan we voorlopig niets meer van die stakker horen. Hoera.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zei ooit dat ze bij Feyenoord geen slechte keuze hadden gemaakt door hem weg te sturen.
Nou, toen was de wereld te klein.
ja maar statistieken hurr duur hurr durrrr
Ik heb hoofdpijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gezopen.Nu moet ik plassen, heb ik honger, koud en slaap. Ik weet niet eens welke behoefte ik eerst moet vervullen
Okéquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook zeer vervelend.
Ik koos voor een deken! Nu plassen en dan eten
Deze volgorde:quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gezopen.Nu moet ik plassen, heb ik honger, koud en slaap. Ik weet niet eens welke behoefte ik eerst moet vervullen
Klinkt logischer. Ben bijna aan slapen toequote:Op zaterdag 12 november 2016 03:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Deze volgorde:
- Plassen
- Eten
- Jezelf opwarmen
- Slapen
hèquote:Op zaterdag 12 november 2016 03:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt logischer. Ben bijna aan slapen toe
Ik kreeg een PM van haar ja, en dat terwijl het overduidelijk was dat het geen trollaccount van mij is. Dom.quote:
Kind is gelijk getraumatiseerd for life.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)m-op-trump~a0d89423/![]()
Wat een psycho
The tolerant left.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)m-op-trump~a0d89423/![]()
Wat een psycho
Ja Inso, dit is het toonbeeld van heel linksstemmend Amerika.quote:
De rest is al 2 dagen dingen aan het slopen en rellen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Inso, dit is het toonbeeld van heel linksstemmend Amerika.
Een linkse die niet op de straten aan het rellen is? Kan toch niet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk filmpje.
Een intelligente linkse die het probleem haarfijn uitlegt waarom ze elke verkiezing verliezen.
Daar kun je niets meer dan respect voor hebben, iemand met een andere mening met een realistisch argument.
Als er meer zoals hij waren had Clinton dit fluitend gewonnen inderdaad. Zoals hij het zelf toegeeft.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een linkse die niet op de straten aan het rellen is? Kan toch niet?
Die discussie kunnen we binnenkort ook wel mee stoppen ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey het gaat over links/rechts
Dat heb ik nog niet vaak gelezen deze week
Goed filmpje ja. Maar ja, hij zegt eigenlijk niks anders dan dat niet elke Trump-stemmer een racist en seksist is. Mja, genoeg linksen die dat ook niet denkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk filmpje.
Een intelligente linkse die het probleem haarfijn uitlegt waarom ze elke verkiezing verliezen.
Daar kun je niets meer dan respect voor hebben, iemand met een andere mening met een realistisch argument.
In het debat wordt er toch wel bijzonder vaak naar gegrepen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Goed filmpje ja. Maar ja, hij zegt eigenlijk niks anders dan dat niet elke Trump-stemmer een racist en seksist is. Mja, genoeg linksen die dat ook niet denken
Was het helemaal eens met deze man. Vond het prachtig. Eigenlijk verwoordde hij precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk filmpje.
Niet heel veel nee. Maar dat is beide kantenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het debat wordt er toch wel bijzonder vaak naar gegrepen.
Hoeveel goede argumenten heb je buiten dat voor Clinton gezien.
Ben het nooit met hem eens op politiek vlak.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het helemaal eens met deze man. Vond het prachtig. Eigenlijk verwoordde hij precies wat ik dacht.
Dat is wel hoe stemmen gewonnen worden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Want `Clinton brengt niks aan verandering en Trump wel, ook al is het een slechte verandering'' vind ik nou ook niet een lekker argument
Gewoon maar recht door zeequote:Op zaterdag 12 november 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey het gaat over links/rechts
Dat heb ik nog niet vaak gelezen deze week
Stemmen worden gewonnen door populistisch gelulquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is wel hoe stemmen gewonnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |