Tegen Feyenoord en Celta de Vigo.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan kijk je tegen wie ze ze maken
Tegen Feyenoord zou ik nog wel meekunnen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord en Celta de Vigo.
Die El Ahmadi en Vilhena kunnen er best fel op zittenquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord zou ik nog wel meekunnen.
Vind Karsdorp overschat spelertje.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die El Ahmadi en Vilhena kunnen er best fel op zittenKarsdorp en Kongolo zijn ook prima spelers, het centrum vind ik niks nee.
Als ze het spel moeten maken is het niks nee, totaal geen creativiteit erin. Maar ze kunnen best ervoor strijden, jij bent er toch van dat je iedereen in hun succesvolle tactiek moet laten spelen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt gewoon behoudend voetbal met wat energieke spelers om het centrum heen zodat die alleen hoeven te schoffelen.
Ik kijk er niet graag naar.
Het zou me niet verbazen als die binnenkort zijn hamstrings afscheurt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind Karsdorp overschat spelertje.
Voor Feyenoord een prima backje.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind Karsdorp overschat spelertje.
Meestal op zaterdagavond nog naar PSV ook.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Meestal zit ik de hele zaterdag naar buitenlands voetbal te kijken, zondags Ajax en dan zie ik wel wat er nog bijvalt.
Moeten ze bij jou GROOT en STERK zijn? Dan moet je maar even praten met Smoofiequote:Op zaterdag 12 november 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik heb dan ook een andere visie op backs dan de gemiddelde FOK!ker.
Ja, maar nog steeds kan je er niet graag naar kijken. Dat doe ik dan ook niet met die hele zwerm van vervelende persoonlijkheden. Ik heb de laatste weken wel aardig wat Feyenoord gezien, maar dat was bij gebrek aan betere opties.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze het spel moeten maken is het niks nee, totaal geen creativiteit erin. Maar ze kunnen best ervoor strijden, jij bent er toch van dat je iedereen in hun succesvolle tactiek moet laten spelen.
Ik vind dat backs niet zoveel bijzonders hoeven te kunnen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze bij jou GROOT en STERK zijn? Dan moet je maar even praten met Smoofie
Ajax moet bijna nooit zondag johquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Meestal zit ik de hele zaterdag naar buitenlands voetbal te kijken, zondags Ajax en dan zie ik wel wat er nog bijvalt.
Als je aanvallende intenties met Nelom hebt, ga je er hard af. Ontzettend hard.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat backs niet zoveel bijzonders hoeven te kunnen.
Als je weinig fouten maakt en enigzins je verdedigende taken uitvoert ben je in de eredivisie goed genoeg.
Nelom is dan ook geen slechte speler voor de eredivsiie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |