quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee toen was het DWDD - voetbal - Pauw.
Mijn leven flitste aan me voorbij.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zei je toen 'Godverdomme' of 'au'?
Op die dag was het genot, verder kijk ik dat nooit (op voetbal na dan)quote:
Dat was gewoon je computerscherm hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn leven flitste aan me voorbij.
Ik vind het altijd leuk om te kankeren op het Nederlands Elftal en dan mijn vader te horen dat ze echt wel hun best doen en hard werken.quote:
Ik kijk daar echt niet naar. Alleen bij ek en wk en die wedstrijd tegen de Turken was ook wel leukquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om te kankeren op het Nederlands Elftal en dan mijn vader te horen dat ze echt wel hun best doen en hard werken.
Ik kijk uit naar de Madrileense derby. Geen Kroos, geen Casemiro bij Real Madrid.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan moet ik al het voetbalgenot missen.
ZOOOOquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan moet ik al het voetbalgenot missen.
Ik heb toch mijn portie voetbal nodig hč, ook al is het dan interlandaids.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kijk daar echt niet naar. Alleen bij ek en wk en die wedstrijd tegen de Turken was ook wel leuk
Dat is wel een mooie wedstrijd ja. Ook Man Utd - Arsenal toch? Mourinho vs. Wenger, altijd leuk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de Madrileense derby. Geen Kroos, geen Casemiro bij Real Madrid.
Nee man, weekendje Center Parcs met familie.quote:
Lekker manquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie wedstrijd ja. Ook Man Utd - Arsenal toch? Mourinho vs. Wenger, altijd leuk.
[..]
Nee man, weekendje Center Parcs met familie.
Woensdag wel date met onze vriendin
Jammer dat Ibrahimovic geschorst is. Ik weet zeker dat die er nog een vrachtlading in gaat schieten in de komende weken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie wedstrijd ja. Ook Man Utd - Arsenal toch? Mourinho vs. Wenger, altijd leuk.
[..]
Nee man, weekendje Center Parcs met familie.
Woensdag wel date met onze vriendin
Vorig weekend ook feyenoord. Was best leuk vanwege het resultaat maar de restquote:
Rashfordquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Ibrahimovic geschorst is. Ik weet zeker dat die er nog een vrachtlading in gaat schieten in de komende weken.
Dat soort wedstrijden moet je gewoon kijken met het livetopic erbij, als je daar puur geconcentreerd naar kijkt raak je hersendood.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vorig weekend ook feyenoord. Was best leuk vanwege het resultaat maar de rest
Rooneyquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rashford
Martial-Mkytharian-Mata
Nog steeds prima voorhoede, al zal die Armeniėr wel niet spelenDan maar Herrera voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |