quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je al die gekken langs ziet komen zijn wij geloof ik de enige normale Inso
Kun je niet tegen een (bekken)stootje, get the fuck out of here!quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij trollen en schelden elkaar verrot en not a single fuck has been given!
heb je the crown al gekekenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een (bekken)stootje, get the fuck out of here!
Nee ik heb net VI even teruggekeken.quote:
Vooral om de frusties te trollen, verder maakt het mij allemaal vrij weinig uit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geniet meer van de Trump overwinning dan ik had verwacht
Hallo Stijnquote:
GTST in een advocatenkantoor. Wat een kutserie is dat geworden zeg.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:53 schreef Tjacka het volgende:
Bijna nieuwe seizoen van suits op Netflix oeh
Jr lacht mij nu uit
Ik geniet zo van die pseudo-intellectuelen en linksen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral om de frusties te trollen, verder maakt het mij allemaal vrij weinig uit.
Deze mening is nieuw voor mijquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hallo Stijn
[..]
GTST in een advocatenkantoor. Wat een kutserie is dat geworden zeg.
Fascinerend hoeveel mensen er mad om raken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geniet zo van die pseudo-intellectuelen en linksen.
Ik heb poolse avondtelevisie gekeken met mijn moeder.quote:
Ik geniet van alle deugmensen die in complete paniek zijn en op elke scheet van Trump in paniek reageren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fascinerend hoeveel mensen er mad om raken.
Lewandowski heeft Polen trots gemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb poolse avondtelevisie gekeken met mijn moeder.
Toen had ik het te koud om te slapen.
Ik moet nog steeds lachen om DWDD die echt in rouwstemming was en geen eens een TV Draait Door hadquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet van alle deugmensen die in complete paniek zijn en op elke scheet van Trump in paniek reageren.
Mensen die er tegen zijn dat de wet wordt uitgevoerdquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook die paniek om 12 miljoen illegalen waar Trump uitspraken over deed.
Ge-not.
Pechtold was ook leuk bij Tanquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om DWDD die echt in rouwstemming was en geen eens een TV Draait Door had![]()
En dan Pauw genot
Zelfhatend links zou het liefst zelf vanuit Syrië de vluchtroute afleggen. Zo vergaand zie ik Jesse Klaver nog wel gaan. Heel Syrië naar Nederland transporteren is stiekem zijn natte droom.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die er tegen zijn dat de wet wordt uitgevoerd
ILLEGALEN.
ILLEGAAL.
ONWETTIG.
LINKSEN DIE DAT IETS GOEDS VINDEN
Ook niet op the Day after?quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat programma heb ik echt nog nooit gezien.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee toen was het DWDD - voetbal - Pauw.
Mijn leven flitste aan me voorbij.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zei je toen 'Godverdomme' of 'au'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |