Omdat ik daarna wat anders ga doen.quote:
Bedankt. .tknadeBquote:
Is Sylvana al uitgenodigd?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
Voor de verandering maar weer eens dwdd kijken. Ik hoop op wat zure verliezers.
Met deze OP kan ik prima leven.
Wordt ook wel een topshow, helemaal na dat item gisteren bij de NOS over hoe fantastisch het wel niet was om een vrouwelijke president te krijgen.quote:
praten of hoe erg het is dat trump het is.. de tering...quote:
Kijk ook voor het eerst sinds lange tijd weer eensquote:Op woensdag 9 november 2016 19:12 schreef JanCees het volgende:
Ik kijk nu DWDD voor het eerst ooit, wat een GENOT.
Die PVDA gast staat weer voor lul. Mooiquote:Op woensdag 9 november 2016 19:12 schreef JanCees het volgende:
Ik kijk nu DWDD voor het eerst ooit, wat een GENOT.
Trump is echt, Clinton niet.quote:
Vooral de zonnebank gele gecrêmde taint en het geblondeerde haar.quote:
Nee jij ziet er lekker uit wil je zeggenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral de zonnebank gele gecrêmde taint en het geblondeerde haar.
WTFquote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee jij ziet er lekker uit wil je zeggen
Wilde op jou stemmen als beste voetbalkenner. Maar nu twijfel ikquote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
Voor de verandering maar weer eens dwdd kijken. Ik hoop op wat zure verliezers.
Met deze OP kan ik prima leven.
Jazeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Nicki is en blijft een bloedgeile droomvrouw
Al twee mindere dagen. Erg moe. En morgen naar de arts, Heb eeb grote waterhuishouding nu in mijn voet en enkel. Ik noem het maar een klompvoet. Vernauwde water/bloedvaeten. Moet straks om de paar dagen worden gezwagtelt. Steeds losser tot ie weer dun is. Verder nog een zooi dingen. Verder gaat het goedquote:
Mooi zo, en komt goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al twee mindere dagen. Erg moe. En morgen naar de arts, Heb eeb grote waterhuishouding nu in mijn voet en enkel. Ik noem het maar een klompvoet. Vernauwde water/bloedvaeten. Moet straks om de paar dagen worden gezwagtelt. Steeds losser tot ie weer dun is. Verder nog een zooi dingen. Verder gaat het goed
Dat was ik gisteravond al. Heb ook zo min mogelijk gevolgd vandaag over heel dat gedoe.quote:
Ik had het te druk. En de Fransen hier geven sowieso geen neuk.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was ik gisteravond al. Heb ook zo min mogelijk gevolgd vandaag over heel dat gedoe.
Hier hetzelfde, en verstandig. Kan er ook weinig om geven eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het te druk. En de Fransen hier geven sowieso geen neuk.
Waar geven die fransen eigenlijk wel een neuk om?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Nicki is en blijft een bloedgeile droomvrouw
Die geven sowieso alleen naar zichzelfquote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maitressesquote:Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar geven die fransen eigenlijk wel een neuk om?
Hm, dan ben ik in het verkeerde land geboren denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die geven sowieso alleen naar zichzelf
Niet gezien.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:39 schreef JanCees het volgende:
Die witte pieten bij sinterklaasjournaal is toch geen porem
Top.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Saind en ik hebben net weer topoverleg gehad.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Al in de trein?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart gaan slapen
Hebben jullie elkaar gebanged ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Wat platvloers. Saind en ik bespreken altijd de belangrijke zaken in het leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar gebanged ofzo?
Ik moet weer in Eindhoven zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend in Rotterdam zijn.
Jeetje. Reis je via Utrecht of via R'dam?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet weer in Eindhoven zijn.
Ik dacht ik vraag het maar, je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat platvloers. Saind en ik bespreken altijd de belangrijke zaken in het leven.
Nu via roffa, half 12 thuis. Vanmorgen wad ik half 6 al weg en ging ik via Utrecht.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. Reis je via Utrecht of via R'dam?
Pff die tram naar jouw osso is ook echt een end nog danquote:Op woensdag 9 november 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu via roffa, half 12 thuis. Vanmorgen wad ik half 6 al weg en ging ik via Utrecht.
Die projecties altijd van je.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht ik vraag het maar, je weet het maar nooit.
Ik zit al om 07:35 in de treinquote:Op woensdag 9 november 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu via roffa, half 12 thuis. Vanmorgen wad ik half 6 al weg en ging ik via Utrecht.
Tram zelf is 20min vanaf Hs.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Pff die tram naar jouw osso is ook echt een end nog dan
Hebben jullie dat ook besproken?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die projecties altijd van je.
Totaal andere dimensie. Scheelt dat ik eerste klas reis.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit al om 07:35 in de trein. Nooit eerder gehad.
Is 1.5 uur over jou gegaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook besproken?
Kliekje.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is lekker, ja. Ach, ik stoor me niet enorm snel eraan. Alleen als er kutkoters of hardop bellende figuren zittenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Totaal andere dimensie. Scheelt dat ik eerste klas reis.
Veel te weinigquote:Op woensdag 9 november 2016 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is 1.5 uur over jou gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is lekker, ja. Ach, ik stoor me niet enorm snel eraan. Alleen als er kutkoters of hardop bellende figuren zitten
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel te weinigDe rest van de tijd ging het over Stijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik naar Deventer.
Ik ga altijd lezen <3quote:Op woensdag 9 november 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit meestal stil te internetten of ik kijk naar buiten.
Extreem boeiend ook op het stuk Leiden Cs - Den Haag HSquote:Op woensdag 9 november 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pff dat was wel een heftig topicquote:Op woensdag 9 november 2016 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De rest van de tijd ging het over Stijn.
Ja, weiland of huisjes.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Extreem boeiend ook op het stuk Leiden Cs - Den Haag HS
Ik pas er voor om naar pluskut te gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oei.
Zit momenteel in Enschede. Er was sprake van een klein beetje frictie.
Ah bij mijn ouders is het vrij knus hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik pas er voor om naar pluskut te gaan.
Ging er zeker pittig aan toequote:Op woensdag 9 november 2016 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De rest van de tijd ging het over Stijn.
Ik slaap meestal, niks mis meequote:Op woensdag 9 november 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moeder is lekker knus ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ah bij mijn ouders is het vrij knus hoor
Ik zal haar is even knuffelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moeder is lekker knus ja.
Doe haar de groeten.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik zal haar is even knuffelen.
Slapen in de trein? Word je dan wel op tijd wakker?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ging er zeker pittig aan toe
[..]
Ik slaap meestal, niks mis mee
Pluskut is chill.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik pas er voor om naar pluskut te gaan.
Ik heb wel verhalen gehoord van mensen die op een rangeerterrein wakker werden.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slapen in de trein? Word je dan wel op tijd wakker?
Ja korte powernapjes meestal, ben geen diepe slaperquote:Op woensdag 9 november 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slapen in de trein? Word je dan wel op tijd wakker?
Top.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet weer in Eindhoven zijn.
Thuis werken is best relaxt.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga binnekort niet meer thuis werken
Niet meer voor mijquote:Op woensdag 9 november 2016 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thuis werken is best relaxt.
Te slechte concentratie, te snel afgeleid.quote:
Facebook is zooo 2011quote:Op woensdag 9 november 2016 22:07 schreef tong80 het volgende:
https://www.facebook.com/studiobrussel/videos/10155364025513056/
En jij bent ?quote:
Wil je voor mij komen werken Inso?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te slechte concentratie, te snel afgeleid.
Dan komt er weinig geld binnen he.
wat moet ik doenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wil je voor mij komen werken Inso?
Dan vraag ik xcahet welquote:Op woensdag 9 november 2016 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar geschikt voor ben
komt voor de val.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
Lens ook geblesseerd. Wat een rampspoed.
zal wel gepakt zijn door die rode modjes in POLquote:
Niet in VBL? Als ik VBL FB zo lees..quote:Op woensdag 9 november 2016 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal wel gepakt zijn door die rode modjes in POL
Nostalgisch wel ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
ben je weer in een nostalgische fapbui?
Het is ook zo'n boefje.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even een time-out. Hij weet zelf wat er is gebeurd.
Ik dacht dat blote boobs ook niet mochtenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb nu allemaal dwergen gevonden.
Maar weet niet of ik die mag posten.
van mij welquote:Op woensdag 9 november 2016 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Weet niet of de moeder van kingflopland het leuk vindt dat je het privearchief openbaart.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Nou nou..quote:Op woensdag 9 november 2016 22:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet niet of de moeder van kingflopland het leuk vindt dat je het privearchief openbaart.
Ja mag gewoon.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dacht dat blote boobs ook niet mochten
Nu jij Jojo.quote:
Die is al een tijdje op geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Erik Mouthaan heeft inmiddels ook dikke wallen.
ster in je ruit.quote:
Oke.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet ik ook blote gifjes zoeken?
Maar wel heel erg grappig.quote:
I know, I know. Supergrappig.quote:
PECHTOLD NSBquote:Op woensdag 9 november 2016 22:56 schreef JanCees het volgende:
De antitrump show is begonnen op rtl4
ik zie je zo in het topicquote:Op woensdag 9 november 2016 22:57 schreef Saind het volgende:
Ik ga zo even mensen uitlachen bij pauw denk ik
Wie zijn daar te gast?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:57 schreef Saind het volgende:
Ik ga zo even mensen uitlachen bij pauw denk ik
Sylvana toch?quote:
Based God-Emperor!!quote:
Niet als Sjaak in de buurt is.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:55 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af of ik bier al buiten kan zetten
ja manquote:Op woensdag 9 november 2016 23:55 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af of ik bier al buiten kan zetten
Moslims?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
ah, ze hebben een blikje nieuwe nederlanders opgetrokken.
Niet kunnen kijken. Heb je misschien een korte samenvatting?quote:Op donderdag 10 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat was een leuk ergernis showtje
Sylvana liet zich weer van haar slechtste kant zien. Gebruikte een hoax op social media als argument voor een discussiequote:Op donderdag 10 november 2016 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet kunnen kijken. Heb je misschien een korte samenvatting?
Wat voor hoaxquote:Op donderdag 10 november 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sylvana liet zich weer van haar slechtste kant zien. Gebruikte een hoax op social media als argument voor een discussie
De dorpjes zijn beter, vooral mijn dorpquote:Op woensdag 9 november 2016 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je de rest van twente gewend bent misschien.
Waarom krijgt zij eigenlijk nog een podiumquote:Op donderdag 10 november 2016 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
Wat erg he die aardbevingen in Italië.
WOON JIJ DAAR!
Sylvana...
Maar ze heeft wel bewegend beeld gezien hoor.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom krijgt zij eigenlijk nog een podium
Gelukkig moest ze het op het eind nog inslikkenquote:Op donderdag 10 november 2016 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel bewegend beeld gezien hoor.
Ik heb ooit op de Facebookpagina van DENK een discussie gehad met 30 Turken. Het niveau was om te janken. Op het moment dat ik mensen diss moet jij je toch wel zorgen gaan maken hoor.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig moest ze het op het eind nog inslikken
Met haar achterlijke kutkop
Gelukkig volg ik die pagina niet en zie ik dat überhaupt niet op mijn timeline, zou daar erg vermoeid van raken. En geen eens energie in willen steken.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ooit op de Facebookpagina van DENK een discussie gehad met 30 Turken. Het niveau was om te janken. Op het moment dat ik mensen diss moet jij je toch wel zorgen gaan maken hoor.
Ik ben fan van de nieuwe jr. was jij vroeger gewoon een hele goede troll of wat is er gebeurd met je?quote:Op donderdag 10 november 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig volg ik die pagina niet en zie ik dat überhaupt niet op mijn timeline, zou daar erg vermoeid van raken. En geen eens energie in willen steken.
Jr is weinig veranderd hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben fan van de nieuwe jr. was jij vroeger gewoon een hele goede troll of wat is er gebeurd met je?
Zelfreflectie is het toverwoord.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben fan van de nieuwe jr. was jij vroeger gewoon een hele goede troll of wat is er gebeurd met je?
Luister jij wel eens iets niet-metal?quote:
Hear hear ik kan ook door één deur met hem. Leuke user.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik juist niet meer. Ik ben er ziek van. Heel verhaal. Dan wordt het klagen dat wil ik niet. Voel me klote en goed tergelijk. Ben wel mezelf weer op FOK!quote:
Het is toch absurd dat je in deze tijd een buitenlander neemt als bondscoach en nog een derderangs ookquote:Op donderdag 10 november 2016 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Martinez is een hele slechte bondscoach.
Gitaar undergroundquote:Op donderdag 10 november 2016 04:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Luister jij wel eens iets niet-metal?
Goeiemorgenquote:
Heb je uitgeslapen ?quote:
Ik moet om half negen bij de arts zijn. Alle waarden waren vorige week te hoog. Bloeddruk van 205....quote:Op donderdag 10 november 2016 06:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig ben ik morgen weer vrij.
Dat noemen we hier een streupnagel.quote:Op donderdag 10 november 2016 06:39 schreef Doublepain het volgende:
Wat zijn tekort geknipte nagels toch kut
Huh, vaag zeg.quote:Op donderdag 10 november 2016 06:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus ik heb een voet en enkel die momenteel water vast houden. lijkt wel een klompvoet van een melaatse.
Heb het vaker gehad vernauwde bloedvaten maar dan van de vochthuishouding. Het water kan niet weg en stroomt terug. Dat wordt tapen en zwachtelen een paar keer per week door de buurthulp. Steeds iets losser tot het weer goed is.quote:
Bedankt ouwe reus. Wat een farce was dat gisteravond zeg. Het was overigens geen plaatje. Maar een opsomming van een reeks gebeurtenissen. Ach, de strekking van het verhaal is hetzelfde.quote:Op donderdag 10 november 2016 07:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB #138] Welke chips heb jij?
Ik steun Roland altijd onvoorwaardelijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus. Wat een farce was dat gisteravond zeg. Het was overigens geen plaatje. Maar een opsomming van een reeks gebeurtenissen. Ach, de strekking van het verhaal is hetzelfde.
Kingflopland moet inderdaad eens een voorbeeld nemen aan Stijn. Die stuurt je tenminste nog een DM. Maar nee, onze KingFlopland hangt gelijk bij zijn superieuren in DM.
Wat een zwaktebod
Het was toch ook raar om te denken dat dit wel zou gebeuren? Beetje hetzelfde als met Brexit. Daar werd ook een financiële dreun verwacht, die volledig uitbleef.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:04 schreef napoleonfour het volgende:
Aziatische beurzen gewoon in de plus, voorlopig nog geen economische ramp na het Trump nieuws.
Gevaarlijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik steun Roland altijd onvoorwaardelijk.
Het blijft bewonderenswaardig dat je de zwakkeren uit de samenleving je onvoorwaardelijke steun geeft.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik steun Roland altijd onvoorwaardelijk.
Najah, bij Obama stortte ze toen wel degelijk in. Die rellen zijn wel kansloos en echt een goed voorbeeld hoe het uberhaupt kan dat hij verkozen is.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was toch ook raar om te denken dat dit wel zou gebeuren? Beetje hetzelfde als met Brexit. Daar werd ook een financiële dreun verwacht, die volledig uitbleef.
Alleen de Mexicaantjes denken nu nog een probleem te hebben. Valt ook wel mee.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was toch ook raar om te denken dat dit wel zou gebeuren? Beetje hetzelfde als met Brexit. Daar werd ook een financiële dreun verwacht, die volledig uitbleef.
Er rellen een paar duizend man op een bevolking van 300.000.000 . Poeh poeh.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, bij Obama stortte ze toen wel degelijk in. Die rellen zijn wel kansloos en echt een goed voorbeeld hoe het uberhaupt kan dat hij verkozen is.
CDA'er he.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijft bewonderenswaardig dat je de zwakkeren uit de samenleving je onvoorwaardelijke steun geeft.
vlaggen verbranden e.d. Morgen is er eentje van 30k in New Yorkquote:Op donderdag 10 november 2016 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er rellen een paar duizend man op een bevolking van 300.000.000 . Poeh poeh.
Die Nobelprijs voor de vrede kan mij nauwelijks meer ontgaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijft bewonderenswaardig dat je de zwakkeren uit de samenleving je onvoorwaardelijke steun geeft.
Hopelijk bestaat die partij na de komende verkiezingen niet meer. Wat heb ik een hekel aan die Felix zegquote:Op donderdag 10 november 2016 08:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Solidariteit kent overigens wel zijn grenzen. Anders was ik wel bij de pvda gegaan.
Trump zou niet tolerant genoeg zijn. Een protest tegen een democratisch gekozen leider is dan niet het meest logische antwoord.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vlaggen verbranden e.d. Morgen is er eentje van 30k in New York![]()
hebben ze ook al gedaanquote:Op donderdag 10 november 2016 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje. Straks gooien ze ook nog een paar molotov cocktails.
Publieke omroep terug naar 1 net en geen podium meer bieden aan dit soort stemmingmakerij.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk bestaat die partij na de komende verkiezingen niet meer. Wat heb ik een hekel aan die Felix zeg
Nou ja. Ik kan wel begrijpen dat men een beetje in opstand komt tegen dat electorale kiesstelsel. Qua popular votes had Hilary gewoon gewonnen. Met Gore was dat hetzelfde. Zit de wetgeving van dat kiesstelsel verankerd in de grondwet?quote:Op donderdag 10 november 2016 08:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trump zou niet tolerant genoeg zijn. Een protest tegen een democratisch gekozen leider is dan niet het meest logische antwoord.
Haha. Die zal spijt hebbenquote:Op donderdag 10 november 2016 08:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hebben ze ook al gedaan
beter nieuws:
[ afbeelding ]
WUTANG
Alsof dat protest gericht is tegen het stelsel..quote:Op donderdag 10 november 2016 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja. Ik kan wel begrijpen dat men een beetje in opstand komt tegen dat electorale kiesstelsel. Qua popular votes had Hilary gewoon gewonnen. Met Gore was dat hetzelfde. Zit de wetgeving van dat kiesstelsel verankerd in de grondwet?
deze man heeft toen dat medicijn helemaal verneukt, ging die prijs opeens van 1 dollar naar 150 oidquote:
Onlogodquote:Op donderdag 10 november 2016 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk bestaat die partij na de komende verkiezingen niet meer. Wat heb ik een hekel aan die Felix zeg
Hij zal zeggen dat het een grapje was. Dat zeggen alle celebs die zouden emigreren bij een overwinning van Trump nu ook.quote:
het begon wel met daling maar na zijn toespraak ging het weer stijgen en Brexit (als dat door gaat) verwacht ik toch nog wel wat als het geïmplementeerd wordtquote:Op donderdag 10 november 2016 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat had ie ook. Maar het recht zegeviert.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogod
Dacht dat kingflopland jou een ban had aangesmeerd
had mij dan ingeschakeld, amice.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat had ie ook. Maar het recht zegeviert.
Jij bent te duur.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
had mij dan ingeschakeld, amice.
Dat denk ik ookquote:
Bijna alleen maar, toevoeging is een bitch. Al die criminelen hebben geen geld.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of doen jullie wel eens pro deo zaken om goede sier te maken.
Iedereen is crimineel.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Mij associëren met criminelen.
Ik rekende Nap voorheen altijd tot mijn vriendenkring.
I might have to reconsider
JE BENT TERUGquote:
Gelukkig wel. Uiteindelijk zegeviert het recht. Zelfs met zo'n figuur als KingFlopland in de gelederen.quote:
Is dat vandaag?quote:Op donderdag 10 november 2016 10:29 schreef DonRaja het volgende:
Dus... wel 2 ziljard dubbele topics over alcohol in Qatar, maar een verjaardagstopic voor mij...
Oh, dan nog gefeliciteerd Don.quote:
Dank uquote:Op donderdag 10 november 2016 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh, dan nog gefeliciteerd Don.
Mooi. Fijn dat er nog mensen zijn die hem op de vingers tikken wanneer hij weer een blunder begaat. Pijnlijk voor hem dat de eerste beslissing van hem in maanden direct gecorrigeerd wordt.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Uiteindelijk zegeviert het recht. Zelfs met zo'n figuur als KingFlopland in de gelederen.
Ik zal je voortaan steunen in je strijd tegen deze knakker. In beginsel dacht ik dat je nog weleens overdreef. Maar na die smakeloze actie van gisteren kwam de ware aard van het beestje naar boven.
Je had al die tijd gelijk. Een klap in het gezicht, maar tevens een moment dat mijn ogen heeft geopend.
#KingFlopland zou trending moeten worden.
Onlogisch stelt mij erg teleur.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:29 schreef DonRaja het volgende:
Dus... wel 2 ziljard dubbele topics over alcohol in Qatar, maar een verjaardagstopic voor mij...
Thanks, eerste berichtje dat ik las gisterochtend, was van een Spaanse collega: WUAHAHAHAHA you got Trump as bday present.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gefeliciteerd ouwe rukker.
quote:Op donderdag 10 november 2016 10:34 schreef Caland het volgende:
Misschien was zijn ban dan toch terecht.
ach beter dan dat je kind geboren wordt toch op zo'n dag?quote:Op donderdag 10 november 2016 10:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thanks, eerste berichtje dat ik las gisterochtend, was van een Spaanse collega: WUAHAHAHAHA you got Trump as bday present.
Zou ik niet zo erg vinden. Mijn neefje is geboren op 10 september en mijn schoonzus wilde het per se niet een dag eerder. Ze wilde geen terroristenbaby.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ach beter dan dat je kind geboren wordt toch op zo'n dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |