Die geven sowieso alleen naar zichzelfquote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het te druk. En de Fransen hier geven sowieso geen neuk.
Maitressesquote:Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar geven die fransen eigenlijk wel een neuk om?
Hm, dan ben ik in het verkeerde land geboren denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die geven sowieso alleen naar zichzelf
Niet gezien.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:39 schreef JanCees het volgende:
Die witte pieten bij sinterklaasjournaal is toch geen porem
Top.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Saind en ik hebben net weer topoverleg gehad.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Al in de trein?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart gaan slapen
Hebben jullie elkaar gebanged ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Wat platvloers. Saind en ik bespreken altijd de belangrijke zaken in het leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar gebanged ofzo?
Ik moet weer in Eindhoven zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend in Rotterdam zijn.
Jeetje. Reis je via Utrecht of via R'dam?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet weer in Eindhoven zijn.
Ik dacht ik vraag het maar, je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat platvloers. Saind en ik bespreken altijd de belangrijke zaken in het leven.
Nu via roffa, half 12 thuis. Vanmorgen wad ik half 6 al weg en ging ik via Utrecht.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. Reis je via Utrecht of via R'dam?
Pff die tram naar jouw osso is ook echt een end nog danquote:Op woensdag 9 november 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu via roffa, half 12 thuis. Vanmorgen wad ik half 6 al weg en ging ik via Utrecht.
Die projecties altijd van je.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht ik vraag het maar, je weet het maar nooit.
Ik zit al om 07:35 in de treinquote:Op woensdag 9 november 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu via roffa, half 12 thuis. Vanmorgen wad ik half 6 al weg en ging ik via Utrecht.
Tram zelf is 20min vanaf Hs.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Pff die tram naar jouw osso is ook echt een end nog dan
Hebben jullie dat ook besproken?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die projecties altijd van je.
Totaal andere dimensie. Scheelt dat ik eerste klas reis.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit al om 07:35 in de trein. Nooit eerder gehad.
Is 1.5 uur over jou gegaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook besproken?
Kliekje.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is lekker, ja. Ach, ik stoor me niet enorm snel eraan. Alleen als er kutkoters of hardop bellende figuren zittenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Totaal andere dimensie. Scheelt dat ik eerste klas reis.
Veel te weinigquote:Op woensdag 9 november 2016 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is 1.5 uur over jou gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is lekker, ja. Ach, ik stoor me niet enorm snel eraan. Alleen als er kutkoters of hardop bellende figuren zitten
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel te weinigDe rest van de tijd ging het over Stijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik naar Deventer.
Ik ga altijd lezen <3quote:Op woensdag 9 november 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit meestal stil te internetten of ik kijk naar buiten.
Extreem boeiend ook op het stuk Leiden Cs - Den Haag HSquote:Op woensdag 9 november 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit meestal stil te internetten of ik kijk naar buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |