Jazeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Nicki is en blijft een bloedgeile droomvrouw
Al twee mindere dagen. Erg moe. En morgen naar de arts, Heb eeb grote waterhuishouding nu in mijn voet en enkel. Ik noem het maar een klompvoet. Vernauwde water/bloedvaeten. Moet straks om de paar dagen worden gezwagtelt. Steeds losser tot ie weer dun is. Verder nog een zooi dingen. Verder gaat het goedquote:
Mooi zo, en komt goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al twee mindere dagen. Erg moe. En morgen naar de arts, Heb eeb grote waterhuishouding nu in mijn voet en enkel. Ik noem het maar een klompvoet. Vernauwde water/bloedvaeten. Moet straks om de paar dagen worden gezwagtelt. Steeds losser tot ie weer dun is. Verder nog een zooi dingen. Verder gaat het goed
Dat was ik gisteravond al. Heb ook zo min mogelijk gevolgd vandaag over heel dat gedoe.quote:
Ik had het te druk. En de Fransen hier geven sowieso geen neuk.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was ik gisteravond al. Heb ook zo min mogelijk gevolgd vandaag over heel dat gedoe.
Hier hetzelfde, en verstandig. Kan er ook weinig om geven eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het te druk. En de Fransen hier geven sowieso geen neuk.
Waar geven die fransen eigenlijk wel een neuk om?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Nicki is en blijft een bloedgeile droomvrouw
Die geven sowieso alleen naar zichzelfquote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maitressesquote:Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar geven die fransen eigenlijk wel een neuk om?
Hm, dan ben ik in het verkeerde land geboren denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die geven sowieso alleen naar zichzelf
Niet gezien.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:39 schreef JanCees het volgende:
Die witte pieten bij sinterklaasjournaal is toch geen porem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |