In het POL topic vinden ze het allemaal prachtig, hier is toch niks aan.quote:
POL is een antipopulistisch bolwerk.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het POL topic vinden ze het allemaal prachtig, hier is toch niks aan.
Ze kan weinig anders zeggen
Er zitten aardig wat Felix Rottenbergers ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
POL is een antipopulistisch bolwerk.
Bij Pauw dacht ikquote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Vasion het volgende:
Sylvana Simons bij DWDD hoor ik uit betrouwbare bron.
Bij Pauw toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Vasion het volgende:
Sylvana Simons bij DWDD hoor ik uit betrouwbare bron.
vanmorgen danquote:
Daar zijn ze zeker ook gek op Jesse:quote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
POL is een antipopulistisch bolwerk.
qua kiesmannen dik verloren verder.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:59 schreef Vasion het volgende:
Meer mensen stemden op Clinton dan op Trump
KingFlopland.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:01 schreef Vasion het volgende:
Ik krijg nu twee correcties van KingRoland. Maar jammer voor hem is zijn krediet bij mij al op na deze blamage. Mag ik het blamage noemen?
Ze weigerden gewoon om naar JanCees te luisteren, dat is vragen om problemen. Gelukkig was ik ook vanaf het begin overtuigd dat hij gelijk had met de #TRUMPTSUNAMI (in tegenstelling tot Lange_lans)quote:Op woensdag 9 november 2016 18:01 schreef onlogisch het volgende:
RTL nieuws nu.
Goed item zo...
Hoe konden de opinipeilers er zó naast zitten?
Echt mooi hequote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze weigerden gewoon om naar JanCees te luisteren, dat is vragen om problemen. Gelukkig was ik ook vanaf het begin overtuigd dat hij gelijk had met de #TRUMPTSUNAMI (in tegenstelling tot Lange_lans)
Die beelden waren echt mooi.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
jankenden clinton fans bij rtl 4 . GENOT
Zullen er nu grote onderzoeken komen naar de fraudezaken denk je?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
jankenden clinton fans bij rtl 4 . GENOT
Zelfs al toen hij het nog tegen al die republikeinen op moest nemen en iedereen dacht dat het een grap wasquote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt mooi hevanaf begin gezegd dat het Trump zou worden
Tegen de Clinton foundation is al een groot onderzoek bezig.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen er nu grote onderzoeken komen naar de fraudezaken denk je?
Ik moet je dit nageven ouwe reus.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt mooi hevanaf begin gezegd dat het Trump zou worden
Laten we het hopen. Als Trump de FBI mee kan krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen er nu grote onderzoeken komen naar de fraudezaken denk je?
Ik denk bijna niemand.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet je dit nageven ouwe reus.
Ik had dit echt niet zien aankomen.
Jesse Klaverquote:Op woensdag 9 november 2016 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zijn ze zeker ook gek op Jesse:
,,Ik maak me zorgen om wat er gaat gebeuren, maar de apocalyps is nog niet aanstaande. We zijn er zelf bij. Ook hier in Nederland is er het gevaar dat populisten opstaan en de verkiezingen naar zich toe trekken.''
Overal trekt het populisme aan, hoe zal dat nou komen? Zal het komen omdat het electoraat gewoon weg niet meer luistert?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zijn ze zeker ook gek op Jesse:
,,Ik maak me zorgen om wat er gaat gebeuren, maar de apocalyps is nog niet aanstaande. We zijn er zelf bij. Ook hier in Nederland is er het gevaar dat populisten opstaan en de verkiezingen naar zich toe trekken.''
Jesse is gewoon een groene populist.quote:
twitter:Mersbergen twitterde op woensdag 09-11-2016 om 15:36:20De beurzen van Amsterdam en Frankfurt hebben de verliezen inmiddels volledig weggewerkt. Vertrouwen in president Trump blijkt plots groot. reageer retweet
Ik riep gisteren in het live topic meteen coolsingel, dus wie weet misschien volgend jaar.quote:
Dikke kleuter.quote:
Toe maar. En al bekend wat de uitslag wordt. Cuba is trouwens met oorlogsoefeningen begonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegen de Clinton foundation is al een groot onderzoek bezig.
Terug naar de tijd van Trumanquote:Op woensdag 9 november 2016 18:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Als Trump de FBI mee kan krijgen.
Leg eens uitquote:
Het populisme is van alle tijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Overal trekt het populisme aan, hoe zal dat nou komen? Zal het komen omdat het electoraat gewoon weg niet meer luistert?
Niet.quote:
Van alles en nogwat. Ik heb alleen geen patat in huis.quote:
Maracroni.quote:
Vertel. Hij heeft een mening. Net als Trump. Wie is de grootste populist ?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jesse is gewoon een groene populist.
Ben zo blij dat je dat meldtquote:
Wat is Maracroniquote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Van alles en nogwat. Ik heb alleen geen patat in huis.
[..]
Maracroni.
Kip, champignons, Italiaanse saus, paprika en uitjes.quote:
Ja leuk, ik verspreek me.quote:
Ik weeg 100 kilo. Toen ik voetbalde 75.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
[..]
[..]
Maracroni.
Dan ben jij viesdik.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weeg 100 kilo. Toen ik voetbalde 75.
Je typte het niet alleen verkeerd maar je moest het ook nog even hardop zeggen om er zeker van te zijn?quote:
Ik spaghetti.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
[..]
[..]
Maracroni.
Lekker hoor.quote:
Klopt. Ben al aan het afvallen. Maar ja alcohol verbrandt niet als je heel de dag op je reet zit.quote:
Goedzo Tong. Bewegen moet je.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Ben al aan het afvallen. Maar ja alcohol verbrandt niet als je heel de dag op je reet zit.
Wist je dat mijn biologische vader Italiaans is ?quote:
Tijd om te gaan fitnessenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Ben al aan het afvallen. Maar ja alcohol verbrandt niet als je heel de dag op je reet zit.
Neequote:Op woensdag 9 november 2016 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat mijn biologische vader Italiaans is ?
Eerst ontgiften. Daarna langzaam opbouwen. 85 is m;n doelquote:
Die heb ik nooit gekend. Was hem al gesmeerd voordat ik was geboren. Heb wel zijn temperament en good looks.quote:
Wanneer heb je hem leren kennen?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gekend. Was hem al gesmeerd voordat ik was geboren. Heb wel zijn temperament en good looks.
Je hebt wel zijn foto's en naam dus? Nooit op willen zoeken?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gekend. Was hem al gesmeerd voordat ik was geboren. Heb wel zijn temperament en good looks.
Nooit. Wil hem niet kennen, wil zijn naam niet weten en niet weten waar ie woont en of ie nog leeft. Hij is er vandoor gegaan en m'n moeder laten stikken en mij verweesd. Op m'n 5e kwam mijn vader in m'n leven. De liefste vader die je je kunt bedenken. Helaas maar 62 geworden. Was een geliefde man. Een suikeroom voor iedereen. En net als ik een goede spitsquote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem leren kennen?
Nee dus. Zoals gezegd ook voor de man die mijn vader werd. Ik weet niet beter.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel zijn foto's en naam dus? Nooit op willen zoeken?
Dat is begrijpelijk, ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit. Wil hem niet kennen, wil zijn naam niet weten en niet weten waar ie woont en of ie nog leeft. Hij is er vandoor gegaan en m'n moeder laten stikken en mij verweesd. Op m'n 5e kwam mijn vader in m'n leven. De liefste vader die je je kunt bedenken. Helaas maar 62 geworden. Was een geliefde man. Een suikeroom voor iedereen. En net als ik een goede spits
Vind ik wel lastig voor te stellen, je hebt wel iets van nieuwsgierigheid toch. Of zijn kant van het verhaal horenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dus. Zoals gezegd ook voor de man die mijn vader werd. Ik weet niet beter.
Dat GGMM dat is lijkt me evident.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mensen die pesten zijn vaak zelf onzeker
Duh.quote:
Er is geen zijn kantquote:Op woensdag 9 november 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik wel lastig voor te stellen, je hebt wel iets van nieuwsgierigheid toch. Of zijn kant van het verhaal horen
waarom niet Mexico? Oh wachtquote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
How to move to Canada: Immigration website crashes as Donald Trump romps home to election victory
Nu wordt het te privé natuurlijk is die er. Maar niet relevant als je op de hoogte bent zoals ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is er altijd
Hmm dan zal ik het hier maar bij laten.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu wordt het te privé natuurlijk is die er. Maar niet relevant als je op de hoogte bent zoals ik.
Dat werd tijd. Je bemoeienis in andermans privézaken is verschrikkelijk storend.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik het hier maar bij laten.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Je bemoeienis in andermans privézaken is verschrikkelijk storend.
Leuk GGMM.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Je bemoeienis in andermans privézaken is verschrikkelijk storend.
Later misschien eensquote:Op woensdag 9 november 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik het hier maar bij laten.
Oh ja.quote:
Waarom een halfuurtje?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou vooruit, ik pik een half uurtje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |