SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die een meisje van 13 willen hosselen.VBL SC influencer
Left, right, behind
Su-35.quote:
GENOTquote:Op woensdag 9 november 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Yessssss sylvana simons bij pauw vanavond
JAAAAAquote:Op woensdag 9 november 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Yessssss sylvana simons bij pauw vanavond
Goedemiddagquote:Op woensdag 9 november 2016 15:25 schreef DonRaja het volgende:
Oh, het topic was alweer bijna dicht.
Hier nog maar een keer dan: Goedemiddag samen.
Met zulke uitspraken ben ik altijd wat voorzichtig.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:27 schreef DonRaja het volgende:
Brussel nodigt Trump met spoed uit voor een top. Misschien kunnen we een poll maken over hoe lang het duurt voordat er een aanslag op hem wordt gepleegd.
Klopt, al zullen die vliegtuigen niet meer nodig zijn. Wereldvrede is nabij.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Russische kwaliteit is goeie kwaliteit
haha en straks komt iemand hem een oor aannaaien.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:29 schreef Saind het volgende:
Er wordt hier echt een minuut geleden iemand z'n oorlel afgesneden op straat. Goeie ruzie
Een aanslag of een succesvolle?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:27 schreef DonRaja het volgende:
Brussel nodigt Trump met spoed uit voor een top. Misschien kunnen we een poll maken over hoe lang het duurt voordat er een aanslag op hem wordt gepleegd.
Make america live again.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pro life weer een paar jaar aan de macht.
Toch niet in de buurt waar ik straks kom?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:29 schreef Saind het volgende:
Er wordt hier echt een minuut geleden iemand z'n oorlel afgesneden op straat. Goeie ruzie
Van Moll is niet in de Bennekel nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch niet in de buurt waar ik straks kom?
Veel moslims drinken toch ook graag.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Van Moll is niet in de Bennekel nee.
Weinig mensen die drinken hier
Dat merk ik wel aan mijn schoonzusje.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel moslims drinken toch ook graag.
Pence is toch een prima vice president?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch had ik liever Rubio gezien, veel liever.
Ik word een beetje treurig als ik alle reacties wereldwijd lees. Dit is de uitkomst van een democratisch proces. Deal with it en maak er het beste van.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die mensen die al hopen op aanslag op Trump
Zal toch niet gaan gebeuren, JFK is ook weer wat jaartjes terug
Ik hoop er niet op. Ik verwacht het alleen wel. De Trumpaanhangers hebben de naam heetgebakerd te zijn, de Hillary-aanhangers hebben veel stiekemere manieren.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hele andere tijd inmiddels.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rutte lult ook maar met alle winden mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik word een beetje treurig als ik alle reacties wereldwijd lees. Dit is de uitkomst van een democratisch proces. Deal with it en maak er het beste van.
Reactie van Rutte vond ik goed.
Vreemd hoor als iemand die straks mogelijk gewoon moet onderhandelen met Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rutte lult ook maar met alle winden mee.
Daarom had hij in eerste instantie niet zo'n grote bek moeten hebben. Je wist dat dit kon gebeuren.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vreemd hoor als iemand die straks mogelijk gewoon moet onderhandelen met Trump.
Welke van de twee denkt nou dat homoseksualiteit valt te genezen met shock-therapie?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Pence is ok, het is geen Rubio.
Rubio is een kandidaat die bijna perfect bij mijn politieke ideaal aansluit.
Rubio is niet anti gay.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Welke van de twee denkt nou dat homoseksualiteit valt te genezen met shock-therapie?
Dat was mijn vraag dan ook niet.quote:
Nou die is het dus nietquote:Op woensdag 9 november 2016 15:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag dan ook niet.
en toch wordt Feyenoord weer gewoon 3e.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:24 schreef Caland het volgende:
Trump president, doublepain maakte een leuke moedergrap
What a time to be alive
Hey GGMM wat vind jij van de verkiezingsuitslag?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
en toch wordt Feyenoord weer gewoon 3e.
Het was al van de gekke dat deze twee kandidaten overbleven. Maarja democratie is ook niet het perfecte stelsel, bij lange na niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik word een beetje treurig als ik alle reacties wereldwijd lees. Dit is de uitkomst van een democratisch proces. Deal with it en maak er het beste van.
Reactie van Rutte vond ik goed.
Muah die beveiliging is tegenwoordig wel zo goed daarmee, zou me echt verbazen.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop er niet op. Ik verwacht het alleen wel. De Trumpaanhangers hebben de naam heetgebakerd te zijn, de Hillary-aanhangers hebben veel stiekemere manieren.
ik ookquote:
Interessant.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hey GGMM wat vind jij van de verkiezingsuitslag?
Trump is kritisch op de Navo, dus denk niet dat Polen nog veel krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop meer dat Amerika goed Polen blijft funden
Opperkleurder ontdekt het verdienmodel van GGMMquote:Op woensdag 9 november 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij doet zelden mee aan een inhoudelijke discussie valt mij op.
Beetje zuigen in het Feyenoord topic is natuurlijk veel boeiender.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar wil je over discussiëren?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu over niks in het bijzonder, maar het was blijkbaar een observatie die breder gedeeld wordt.quote:
Door Stijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu over niks in het bijzonder, maar het was blijkbaar een observatie die breder gedeeld wordt.
Wat was er aan de hand?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:14 schreef Doublepain het volgende:
Nog steeds geen excuses...
POL mods zijn toch wel watjes hé
Matig presidentje dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trump is kritisch op de Navo, dus denk niet dat Polen nog veel krijgt.
De linkse rakkers laten het ware gezicht zien.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die zoon die in slaap viel bij die speech?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig presidentje dus.
De zoon van Trump was dan weer zeer positief over Polen en Tsjechië.
Ik vind het maar kansloos allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De linkse rakkers laten het ware gezicht zien.
quote:Op woensdag 9 november 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die zoon die in slaap viel bij die speech?
Over Slovenië ook veel lof. Mevrouw Trump is wel de beste first lady in tijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig presidentje dus.
Ik ben vooral blij dat die enge Hillary het niet is geworden,quote:Op woensdag 9 november 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zoon die in slaap viel bij die speech?
[..]
Ik vind het maar kansloos allemaal.
Hij zelf is ook niet vies van het oostblok gezien zijn eega'squote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig presidentje dus.
Oh ik ook zeker, het is te hopen dat zij zich over vier jaar niet weer verkiesbaar stelt.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat die enge Hillary het niet is geworden,
Dan waren we echt in een vieze wereld gekomen.
Ze schijnen nu ook aan het rellen zijn. en met Ze bedoel ik witte studenten.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De linkse rakkers laten het ware gezicht zien.
Dan is ze daar fysiek en mentaal echt niet meer toe in staat.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik ook zeker, het is te hopen dat zij zich over vier jaar niet weer verkiesbaar stelt.
Als ze slim zijn kiezen ze die vrouw van obama.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik ook zeker, het is te hopen dat zij zich over vier jaar niet weer verkiesbaar stelt.
De Obama dynastie omdat het de Clintons niet gelukt is.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als ze slim zijn kiezen ze die vrouw van obama.
zou het een slimme keuze vinden. Daarnaast is die ook best slim.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Obama dynastie omdat het de Clintons niet gelukt is.
Uit California tochquote:Op woensdag 9 november 2016 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze schijnen nu ook aan het rellen zijn. en met Ze bedoel ik witte studenten.
Als ze tegen die tijd nou ook nog eens een ongeluk heeft gehad waar door ze blind is en in een rolstoel zit zou het helemaal een geweldige kandidaat zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:29 schreef napoleonfour het volgende:
Daarnaast heb je gelijk een zwarte vrouw, even bekeren tot de Islam en je hebt een millennials wet dream.
Op zich mogen de Amerikaanse vrouwen blij zijn dat de eerste vrouwelijke president niet Hillary is geworden. Dat was dan gelijk de laatste vrouw ooit geweest. Die heks, met d'r hoofd.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt. Hoe zijn ze in belgenland omgegaan met dit nieuws?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op zich mogen de Amerikaanse vrouwen blij zijn dat de eerste vrouwelijke president niet Hillary is geworden. Dat was dan gelijk de laatste vrouw ooit geweest. Die heks, met d'r hoofd.
Mods zijn bitches daar, dat is er aan de hand..quote:Op woensdag 9 november 2016 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand?
Ik ergerde me dood dat het topic de hele tijd versprong
Eng wijf man, als je een rassenoorlog wil moet je haar nemen..quote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft zij goede standpunten?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet als je al een paar keer hebt verlorenquote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is ze daar fysiek en mentaal echt niet meer toe in staat.
Ze zal ze niet zelf kiezen, zal in overeenstemming zijn met die van barrack.quote:
Dat was ook al in het Olympische Spelen subforum aan de handquote:Op woensdag 9 november 2016 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mods zijn bitches daar, dat is er aan de hand..
Elk subforum heeft eigen regels.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook al in het Olympische Spelen subforum aan de hand
Maar misschien ben ik teveel gewend geraakt aan VBL.
Geen idee, ik zit in Frankrijk en heb het bijna niet gevolgd. Ik zag vanmorgen door een appje van mijn vrouw ergens rond 3:40 dat zij het wel gevolgd heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt. Hoe zijn ze in belgenland omgegaan met dit nieuws?
Zal mij benieuwen dan, is wel heel erg House of Cards allemaal met een stel die allebei een keer president willen spelenquote:Op woensdag 9 november 2016 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zal ze niet zelf kiezen, zal in overeenstemming zijn met die van barrack.
KLBquote:Op woensdag 9 november 2016 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Elk subforum heeft eigen regels.
in KLB mag je blijkbaar met kanker posten.
GGMM kan je hier meer over vertellen als je wil.
mijn zoon heeft het ook live gevolgd, ik zei app maar als de uitslag zo goed als zeker isquote:Op woensdag 9 november 2016 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit in Frankrijk en heb het bijna niet gevolgd. Ik zag vanmorgen door een appje van mijn vrouw ergens rond 3:40 dat zij het wel gevolgd heeft.
Ben je vanochtend niet ingeschakeld?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn zoon heeft het ook live gevolgd, ik zei app maar als de uitslag zo goed als zeker is
Mijn moeder volgde het voor me.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn zoon heeft het ook live gevolgd, ik zei app maar als de uitslag zo goed als zeker is
Je moeder was ook voor Trump (of liever gezegd anti-Clinton)?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder volgde het voor me.
Die was wel amused toen de uitslag bekend was.
Jazeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moeder was ook voor Trump (of liever gezegd anti-Clinton)?
Toen ik opstond wel, maar toen was het eigenlijk al nagenoeg beslistquote:Op woensdag 9 november 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je vanochtend niet ingeschakeld?
Clinton heeft nog steeds niet een speech gehouden, want vind je daarvan? Zwak?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen ik opstond wel, maar toen was het eigenlijk al nagenoeg beslist
Ik ging rond 7 uur maar slapen, duurde toen wel erg lang voor die laatste stemmen geteld waren. Maar toen zag het er wel al naar uit dat Trump ging wonnen met Florida, Ohio en NC in zijn zak.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen ik opstond wel, maar toen was het eigenlijk al nagenoeg beslist
Die zou er om 15:30 toch eentje houden?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clinton heeft nog steeds niet een speech gehouden, want vind je daarvan? Zwak?
Mooi topic gister man veel quotes gescoord.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging rond 7 uur maar slapen, duurde toen wel erg lang voor die laatste stemmen geteld waren. Maar toen zag het er wel al naar uit dat Trump ging wonnen met Florida, Ohio en NC in zijn zak.
Jij was alleen maar aan het zuigen manquote:Op woensdag 9 november 2016 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi topic gister man veel quotes gescoord.
Met Florida was het eigenlijk al klaar maar dat heb ik niet live gevolgdquote:Op woensdag 9 november 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging rond 7 uur maar slapen, duurde toen wel erg lang voor die laatste stemmen geteld waren. Maar toen zag het er wel al naar uit dat Trump ging wonnen met Florida, Ohio en NC in zijn zak.
Dat was het spannendste, lag Clinton eerst voor en daarna kwam Trump ineens met de cumbek.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Florida was het eigenlijk al klaar maar dat heb ik niet live gevolgd
Was een uur uitgesteld en nu weet niemand wanneer ze ten tonele verschijnt.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zou er om 15:30 toch eentje houden?
Die zal wel in haar gymkleding chocoladeijs aan het vreten zijn op haar bed terwijl ze hysterisch jankt.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was een uur uitgesteld en nu weet niemand wanneer ze ten tonele verschijnt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal wel in haar gymkleding chocoladeijs aan het vreten zijn op haar bed terwijl ze hysterisch jankt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was een uur uitgesteld en nu weet niemand wanneer ze ten tonele verschijnt.
Ik begrijp nu een beetje waarom GGMM altijd hoopt dat Feyenoord verliest.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was alleen maar aan het zuigen man
Ik heb CNN aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
LIVE Stream: Hillary Clinton Concession Speech After Defeat by Donald Trump in 2016 Election 11/9/16
Bijna zover
Benieuwd of ze weer dat neppe lachje kan maken
Leuk is dat hé, al die gasten die het te serieus nemen even op de hak nemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was alleen maar aan het zuigen man
Maar was wel leuk met het topic erbij haha, best genot die Amerikaanse verkiezingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begrijp nu een beetje waarom GGMM altijd hoopt dat Feyenoord verliest.
Wel vreemd, er zou dit jaar dubbel zoveel opkomst zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb CNN aan.
2012 Obama: 65.9m
2016 Clinton: 59.1m = -6.8m
2012 Romney: 60.9m
2016 Trump: 59m = -1.9m
Iemand later op de nacht was blij dat het hele VBL kliekje zowat naar bed wasquote:Op woensdag 9 november 2016 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk is dat hé, al die gasten die het te serieus nemen even op de hak nemen.
Vergeet niet mensen die nog op die andere twee opties stemmen o.aquote:Op woensdag 9 november 2016 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel vreemd, er zou dit jaar dubbel zoveel opkomst zijn
Er is ook nog een onderzoek naar de Clinton foundation gaande.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal vast niet gaan gebeuren
Ja maar die mods waren ook sneu bezig, als je al KOEKOEK riep als Trump weer een staat had gewonnen werd het meteen weggehaald.. Topic ging soms bijna door tot post 400 zowatquote:Op woensdag 9 november 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand later op de nacht was blij dat het hele VBL kliekje zowat naar bed was
VBL users die het daar gingen hebben over chips enzo
Sommige plaatsen wel meer dan 100.000 man..quote:Op woensdag 9 november 2016 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet niet mensen die nog op die andere twee opties stemmen o.a
Wat een kinderachtige mods.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar die mods waren ook sneu bezig, als je al KOEKOEK riep als Trump weer een staat had gewonnen werd het meteen weggehaald.. Topic ging soms bijna door tot post 400 zowat
Zwarte dag voor Jesse Klaver.quote:Langs ruim tachtig procent van de snelwegen waar de maximumsnelheid is verhoogd naar 130 kilometer per uur is de lucht schoner geworden. Dat blijkt uit onderzoek van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).
Zou wel ultiem kut zijn voor haarquote:Op woensdag 9 november 2016 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is ook nog een onderzoek naar de Clinton foundation gaande.
Ja heel irritant, heeft ook geen zin. Dat het topic telkens verspringt is heel wat irritanter dan wat off-topic posts erin.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar die mods waren ook sneu bezig, als je al KOEKOEK riep als Trump weer een staat had gewonnen werd het meteen weggehaald.. Topic ging soms bijna door tot post 400 zowat
En dan een of andere turkse gek die vrouwen belachelijk ging maken lieten ze gewoon door posten. Tegen de ochtend kwam PSVCL erbij toen heb ik mijn stokje doorgegeven en ben ik gaan slapen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Johannes kwam ook met een mooie opmerking dat ze sneller weg waren dan emails van Clinton.quote:
Oh ja PSVCL kwam ook, toen ben ik ook gaan slapenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan een of andere turkse gek die vrouwen belachelijk ging maken lieten ze gewoon door posten. Tegen de ochtend kwam PSVCL erbij toen heb ik mijn stokje doorgegeven en ben ik gaan slapen.
PSVCL postte de hele nacht door hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan een of andere turkse gek die vrouwen belachelijk ging maken lieten ze gewoon door posten. Tegen de ochtend kwam PSVCL erbij toen heb ik mijn stokje doorgegeven en ben ik gaan slapen.
Ja dit heb ik dus gemistquote:Op woensdag 9 november 2016 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Johannes kwam ook met een mooie opmerking dat ze sneller weg waren dan emails van Clinton.
Johannesgod
Pas rond vijf uur viel het me op.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSVCL postte de hele nacht door hoor
Ik kijk altijd wel of er users zijn die ik ken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pas rond vijf uur viel het me op.
Die heb ik gezien daar was ik het nog mee eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel of er users zijn die ik ken.
KingRoland was er ook de hele nacht
Slechts op 5,5 procent van de ruim 71.000 onderzochte locaties is de luchtkwaliteit ten opzichte van vorig jaar gestegen. Maar ook op deze plekken blijft de uitstoot binnen de strenge regels.quote:
Rond 3 uur kwam hij geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2016 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pas rond vijf uur viel het me op.
Non-onderzoekje dus mbt de snelheid naar 130.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts op 5,5 procent van de ruim 71.000 onderzochte locaties is de luchtkwaliteit ten opzichte van vorig jaar gestegen. Maar ook op deze plekken blijft de uitstoot binnen de strenge regels.
Volgens de onderzoekers heeft het positieve verschil te maken met het feit dat steeds meer nieuwe auto’s minder vies zijn. Milieuclubs maken zich al sinds de invoering druk over de gevolgen van de nieuwe maximumsnelheid. Na lang aandringen van de Tweede Kamer besloot staatssecretaris Dijksma (Infrastructuur) onderzoek te laten doen door het RIVM.
Nu blijkt dat er niets aan de hand is, ziet het kabinet geen aanleiding om de maximumsnelheid weer te verlagen. Milieudefensie vindt het onbegrijpelijk. Volgens de milieuorganisatie laat het RIVM-rapport zien dat sneller rijden meer luchtvervuiling veroorzaakt. „De lucht had dus gezonder kunnen zijn als we niet 130 waren gaan rijden. Nu wordt de verbeterde luchtkwaliteit teniet gedaan door het sneller rijden.”
Mag wel naar 140/150quote:Op woensdag 9 november 2016 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts op 5,5 procent van de ruim 71.000 onderzochte locaties is de luchtkwaliteit ten opzichte van vorig jaar gestegen. Maar ook op deze plekken blijft de uitstoot binnen de strenge regels.
Volgens de onderzoekers heeft het positieve verschil te maken met het feit dat steeds meer nieuwe auto’s minder vies zijn. Milieuclubs maken zich al sinds de invoering druk over de gevolgen van de nieuwe maximumsnelheid. Na lang aandringen van de Tweede Kamer besloot staatssecretaris Dijksma (Infrastructuur) onderzoek te laten doen door het RIVM.
Nu blijkt dat er niets aan de hand is, ziet het kabinet geen aanleiding om de maximumsnelheid weer te verlagen. Milieudefensie vindt het onbegrijpelijk. Volgens de milieuorganisatie laat het RIVM-rapport zien dat sneller rijden meer luchtvervuiling veroorzaakt. „De lucht had dus gezonder kunnen zijn als we niet 130 waren gaan rijden. Nu wordt de verbeterde luchtkwaliteit teniet gedaan door het sneller rijden.”
OK, ze blijven ook zeiken, ik denk dat files meer vervuiling veroorzakenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze kunnen er hier niet zo goed mee omgaan maar als het gros op de weg zit is de gemiddelde snelheid niet hoger dan 40quote:Op woensdag 9 november 2016 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onzin in een land als Nederland.
schonere auto's tegenwoordig ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ze blijven ook zeiken, ik denk dat files meer vervuiling veroorzaken
Uit dat onderzoek blijkt helemaal niets over de invloed van harder rijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schonere auto's tegenwoordig ook.
Caland pronkt met mijn grappie.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:09 schreef onlogisch het volgende:
Bij het zien van de TT moest ik lachen en wist ik dat die maar van één iemand kon komen.
Caland
Mensen kopiëren dan ook graag de conclusie he. Stapels is er groot mee geworden.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit dat onderzoek blijkt helemaal niets over de invloed van harder rijden.
De conclusie is dat de autos schoner zijn.
Sterk onderzoek wel.
Benieuwd of Donald haar laat op pakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ze is al uit d'r hotel vertrokken voor de toespraak
Wegen zijn hier perfect ervoor, gewoon gass linkerbaanquote:Op woensdag 9 november 2016 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onzin in een land als Nederland.
Nou, lekker hoor in een land waar je in 3 uur doorheen gaat.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wegen zijn hier perfect ervoor, gewoon gass linkerbaan
lolquote:Op woensdag 9 november 2016 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of Donald haar laat op pakken.
#LOCKHERUP
Ik heb altijd gezegd dat het lood om oud ijzer is.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol
Jij was eerst pro Hillary
IS DIT PECHTOLD?
Ik verwacht niet dat hij herkozen wordt. Daarvoor is de rancune van de Democrat Hipsters te groot voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
Denken jullie dat Trump wordt afgezet of wordt vermoord in zijn eerste termijn? En wordt hij herkozen voor een tweede?
Kijk je ook zo uit naar DWDD?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij herkozen wordt. Daarvoor is de rancune van de Democrat Hipsters te groot voor.
mwah kan snellerquote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, lekker hoor in een land waar je in 3 uur doorheen gaat.
Onzin.
mensen houden niet zo van verandering dus hij moet het wel goed verneuken wil hij geen 2e termijn doenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij herkozen wordt. Daarvoor is de rancune van de Democrat Hipsters te groot voor.
Mwah, als hij aantoont dat er meer banen komen en de relatie met Rusland dusdanig verbeterd is dat zelfs ISIS weggevaagd is, nee ik zie hem wel voor nog 4 jaar gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siert je, al had ik het ook totaal niet verwacht. Ze heeft wel meer stemmen binnen gehaald dan trump :")quote:Op woensdag 9 november 2016 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat het lood om oud ijzer is.
Wat ik niet had gedacht is dat Trump daadwerkelijk zou winnen. Kost me godverdomme nog een fles whiskey ook.
Valt mee dat die niet uitstel van betaling hebben aangevraagd.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Sow Unitbet is ook snel met het storten
Toen de democraten florida zagen ging ik helemaal stuk. Die "zijn we er toch ingetrapt???" Gezichtenquote:Op woensdag 9 november 2016 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was het spannendste, lag Clinton eerst voor en daarna kwam Trump ineens met de cumbek.
Duurde wel lang dat tellen pfff
Ze hebben me al eens genaaid met 300 euro omdat ik stortte met een ander bank account.. Veel moeite moeten doen om het geld te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt mee dat die niet uitstel van betaling hebben aangevraagd.
De NOS was ook in rouwstemmingquote:Op woensdag 9 november 2016 17:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toen de democraten florida zagen ging ik helemaal stuk. Die "zijn we er toch ingetrapt???" Gezichten
Thanksquote:Op woensdag 9 november 2016 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met muziek van Bruce Springsteen
alleen door die muziekkeuze moet ze al worden opgepakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met muziek van Bruce Springsteen
Niet iedereen heeft schotel met CNNquote:Op woensdag 9 november 2016 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Loopt een minuut achter op de TV.
Even CNN aanzetten danquote:Op woensdag 9 november 2016 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Loopt een minuut achter op de TV.
CNN zit toch ook gewoon op je zig go abbo?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft schotel met CNN
Ah Ziggo, heb iemand zijn Horizon account die ik kan gebruikenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
CNN zit toch ook gewoon op je zig go abbo?
Dat was in de verkiezing van de Democraten zelf, geen idee hoe ze dat kunnen onderzoeken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef onlogisch het volgende:
JC/DP
Hoe kan Clinton hebben verloren terwijl ze fraudeerde? En welke onderzoeken moeten er nu ingesteld worden naar die fraudepraktijken?
emails.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was in de verkiezing van de Democraten zelf, geen idee hoe ze dat kunnen onderzoeken.
Clinton is great gelul, wat anekdotes uit haar jeugd van wat een sterke vrouw het is en daarna roepen dat Trump maar racistisch is etc..quote:
CNN hequote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clinton is great gelul, wat anekdotes uit haar jeugd van wat een sterke vrouw het is en daarna roepen dat Trump maar racistisch is etc..
gister?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef napoleonfour het volgende:
Major debt to obama, dat zei Trump gister ook in zijn overwinning speech
In het POL topic vinden ze het allemaal prachtig, hier is toch niks aan.quote:
POL is een antipopulistisch bolwerk.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het POL topic vinden ze het allemaal prachtig, hier is toch niks aan.
Ze kan weinig anders zeggen
Er zitten aardig wat Felix Rottenbergers ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
POL is een antipopulistisch bolwerk.
Bij Pauw dacht ikquote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Vasion het volgende:
Sylvana Simons bij DWDD hoor ik uit betrouwbare bron.
Bij Pauw toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Vasion het volgende:
Sylvana Simons bij DWDD hoor ik uit betrouwbare bron.
vanmorgen danquote:
Daar zijn ze zeker ook gek op Jesse:quote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
POL is een antipopulistisch bolwerk.
qua kiesmannen dik verloren verder.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:59 schreef Vasion het volgende:
Meer mensen stemden op Clinton dan op Trump
KingFlopland.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:01 schreef Vasion het volgende:
Ik krijg nu twee correcties van KingRoland. Maar jammer voor hem is zijn krediet bij mij al op na deze blamage. Mag ik het blamage noemen?
Ze weigerden gewoon om naar JanCees te luisteren, dat is vragen om problemen. Gelukkig was ik ook vanaf het begin overtuigd dat hij gelijk had met de #TRUMPTSUNAMI (in tegenstelling tot Lange_lans)quote:Op woensdag 9 november 2016 18:01 schreef onlogisch het volgende:
RTL nieuws nu.
Goed item zo...
Hoe konden de opinipeilers er zó naast zitten?
Echt mooi hequote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze weigerden gewoon om naar JanCees te luisteren, dat is vragen om problemen. Gelukkig was ik ook vanaf het begin overtuigd dat hij gelijk had met de #TRUMPTSUNAMI (in tegenstelling tot Lange_lans)
Die beelden waren echt mooi.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
jankenden clinton fans bij rtl 4 . GENOT
Zullen er nu grote onderzoeken komen naar de fraudezaken denk je?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
jankenden clinton fans bij rtl 4 . GENOT
Zelfs al toen hij het nog tegen al die republikeinen op moest nemen en iedereen dacht dat het een grap wasquote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt mooi hevanaf begin gezegd dat het Trump zou worden
Tegen de Clinton foundation is al een groot onderzoek bezig.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen er nu grote onderzoeken komen naar de fraudezaken denk je?
Ik moet je dit nageven ouwe reus.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt mooi hevanaf begin gezegd dat het Trump zou worden
Laten we het hopen. Als Trump de FBI mee kan krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen er nu grote onderzoeken komen naar de fraudezaken denk je?
Ik denk bijna niemand.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet je dit nageven ouwe reus.
Ik had dit echt niet zien aankomen.
Jesse Klaverquote:Op woensdag 9 november 2016 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zijn ze zeker ook gek op Jesse:
,,Ik maak me zorgen om wat er gaat gebeuren, maar de apocalyps is nog niet aanstaande. We zijn er zelf bij. Ook hier in Nederland is er het gevaar dat populisten opstaan en de verkiezingen naar zich toe trekken.''
Overal trekt het populisme aan, hoe zal dat nou komen? Zal het komen omdat het electoraat gewoon weg niet meer luistert?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zijn ze zeker ook gek op Jesse:
,,Ik maak me zorgen om wat er gaat gebeuren, maar de apocalyps is nog niet aanstaande. We zijn er zelf bij. Ook hier in Nederland is er het gevaar dat populisten opstaan en de verkiezingen naar zich toe trekken.''
Jesse is gewoon een groene populist.quote:
twitter:Mersbergen twitterde op woensdag 09-11-2016 om 15:36:20De beurzen van Amsterdam en Frankfurt hebben de verliezen inmiddels volledig weggewerkt. Vertrouwen in president Trump blijkt plots groot. reageer retweet
Ik riep gisteren in het live topic meteen coolsingel, dus wie weet misschien volgend jaar.quote:
Dikke kleuter.quote:
Toe maar. En al bekend wat de uitslag wordt. Cuba is trouwens met oorlogsoefeningen begonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegen de Clinton foundation is al een groot onderzoek bezig.
Terug naar de tijd van Trumanquote:Op woensdag 9 november 2016 18:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Als Trump de FBI mee kan krijgen.
Leg eens uitquote:
Het populisme is van alle tijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Overal trekt het populisme aan, hoe zal dat nou komen? Zal het komen omdat het electoraat gewoon weg niet meer luistert?
Niet.quote:
Van alles en nogwat. Ik heb alleen geen patat in huis.quote:
Maracroni.quote:
Vertel. Hij heeft een mening. Net als Trump. Wie is de grootste populist ?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jesse is gewoon een groene populist.
Ben zo blij dat je dat meldtquote:
Wat is Maracroniquote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Van alles en nogwat. Ik heb alleen geen patat in huis.
[..]
Maracroni.
Kip, champignons, Italiaanse saus, paprika en uitjes.quote:
Ja leuk, ik verspreek me.quote:
Ik weeg 100 kilo. Toen ik voetbalde 75.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
[..]
[..]
Maracroni.
Dan ben jij viesdik.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weeg 100 kilo. Toen ik voetbalde 75.
Je typte het niet alleen verkeerd maar je moest het ook nog even hardop zeggen om er zeker van te zijn?quote:
Ik spaghetti.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
[..]
[..]
Maracroni.
Lekker hoor.quote:
Klopt. Ben al aan het afvallen. Maar ja alcohol verbrandt niet als je heel de dag op je reet zit.quote:
Goedzo Tong. Bewegen moet je.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Ben al aan het afvallen. Maar ja alcohol verbrandt niet als je heel de dag op je reet zit.
Wist je dat mijn biologische vader Italiaans is ?quote:
Tijd om te gaan fitnessenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Ben al aan het afvallen. Maar ja alcohol verbrandt niet als je heel de dag op je reet zit.
Neequote:Op woensdag 9 november 2016 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat mijn biologische vader Italiaans is ?
Eerst ontgiften. Daarna langzaam opbouwen. 85 is m;n doelquote:
Die heb ik nooit gekend. Was hem al gesmeerd voordat ik was geboren. Heb wel zijn temperament en good looks.quote:
Wanneer heb je hem leren kennen?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gekend. Was hem al gesmeerd voordat ik was geboren. Heb wel zijn temperament en good looks.
Je hebt wel zijn foto's en naam dus? Nooit op willen zoeken?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gekend. Was hem al gesmeerd voordat ik was geboren. Heb wel zijn temperament en good looks.
Nooit. Wil hem niet kennen, wil zijn naam niet weten en niet weten waar ie woont en of ie nog leeft. Hij is er vandoor gegaan en m'n moeder laten stikken en mij verweesd. Op m'n 5e kwam mijn vader in m'n leven. De liefste vader die je je kunt bedenken. Helaas maar 62 geworden. Was een geliefde man. Een suikeroom voor iedereen. En net als ik een goede spitsquote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem leren kennen?
Nee dus. Zoals gezegd ook voor de man die mijn vader werd. Ik weet niet beter.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel zijn foto's en naam dus? Nooit op willen zoeken?
Dat is begrijpelijk, ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit. Wil hem niet kennen, wil zijn naam niet weten en niet weten waar ie woont en of ie nog leeft. Hij is er vandoor gegaan en m'n moeder laten stikken en mij verweesd. Op m'n 5e kwam mijn vader in m'n leven. De liefste vader die je je kunt bedenken. Helaas maar 62 geworden. Was een geliefde man. Een suikeroom voor iedereen. En net als ik een goede spits
Vind ik wel lastig voor te stellen, je hebt wel iets van nieuwsgierigheid toch. Of zijn kant van het verhaal horenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dus. Zoals gezegd ook voor de man die mijn vader werd. Ik weet niet beter.
Dat GGMM dat is lijkt me evident.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mensen die pesten zijn vaak zelf onzeker
Duh.quote:
Er is geen zijn kantquote:Op woensdag 9 november 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik wel lastig voor te stellen, je hebt wel iets van nieuwsgierigheid toch. Of zijn kant van het verhaal horen
waarom niet Mexico? Oh wachtquote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
How to move to Canada: Immigration website crashes as Donald Trump romps home to election victory
Nu wordt het te privé natuurlijk is die er. Maar niet relevant als je op de hoogte bent zoals ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is er altijd
Hmm dan zal ik het hier maar bij laten.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu wordt het te privé natuurlijk is die er. Maar niet relevant als je op de hoogte bent zoals ik.
Dat werd tijd. Je bemoeienis in andermans privézaken is verschrikkelijk storend.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik het hier maar bij laten.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Je bemoeienis in andermans privézaken is verschrikkelijk storend.
Leuk GGMM.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Je bemoeienis in andermans privézaken is verschrikkelijk storend.
Later misschien eensquote:Op woensdag 9 november 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik het hier maar bij laten.
Oh ja.quote:
Waarom een halfuurtje?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou vooruit, ik pik een half uurtje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |